Vind ik dus ook, maar als we het toch over Duitse dames hebben, laten we dan Julia niet vergeten ...quote:
Er loopt tegenwoordig écht veel goeds rondquote:
Ik vind dat er inderdaad foto's bij moeten gezet wordenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:18 schreef Federer-fan het volgende:
Heren, ik vind dat deze discussie uit de hand loopt en daarom heb ik me genoodzaakt gevoeld om een topic report aan te maken.
deutsche qwaliteitquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Er loopt tegenwoordig écht veel goeds rond
Die hebben idd allebei wel iets, al zijn ze natuurlijk vrij 'gezet'.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Als het je ding is dan mag die Sania Mirza er ook wel zijn trouwens. Net als Aravane Rezai.
Ik zei toch al bij de Radwanska is lief vermelding dat ik vrij verknipt kan zijnquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die hebben idd allebei wel iets, al zijn ze natuurlijk vrij 'gezet'.
Radwanska is best schattig hoor, mee eens.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik zei toch al bij de Radwanska is lief vermelding dat ik vrij verknipt kan zijn
Youzhny stond vorig jaar ook in de kwartfinale op Roland Garrosquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:14 schreef XL het volgende:
[..]
Deze is ook zo twijfelachtig
Fabio Fognini ITA - Guillermo Garcia-Lopez ESP
Albert Montanes ESP - Mikhail Youzhny RUS
Youzhny kwartfinale grand slam kan natuurlijk wel als hij geluk heeft.... op de US Open of de Aus Open, maar op Roland Garros
Of je zal als grand slam organisatie maar zo'n sportbetter als Fognini in je kwartfinale hebben
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Youzhny stond vorig jaar ook in de kwartfinale op Roland Garros
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:15 schreef Norrage het volgende:
Oh..en en en en...we vergeten toch eigenlijk de leukste
Ana!
Tkz for thatquote:
Toe ze net op de tour kwam was ze waanzinnig knap. Daarna ging het snel achteruit toen ze zo gespierd werd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:50 schreef Lagrinta het volgende:
Gabriela Sabatani. Dat waren nog eens tijden.
quote:
Gewoon volpostenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:38 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom wordt de TT niet aangepast? Hij maakt me droef.
Marat met haar is leukerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:25 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Het ziet er eigenlijk wel petite uitOf zou het gezichtsbedrog zijn
![]()
Marat![]()
[ afbeelding ]
Neequote:
Gisela gaat tot nu toe goed, maar ze moet oppassen voor die ongecontroleerde fouten. Stosur lang onder druk zetten is vaak voldoende.quote:
Garcia speelde in de eerste 1,5 set echt heel goed, ze kon het niveau alleen niet vasthouden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:45 schreef tja77 het volgende:
Iemand gisteren Sharapova gezien?
Murray twitterde gisteren dat haar tegenstandster, die jonge francaise, de toekomistige no.1 van de wereld gaat worden. Was ze echt zo goed, of Sharapova zo slecht?
Dat zou dan voor het eerst zijn want voorlopig staat het 11-0. Ik zie het niet gebeuren, want meestal laat hij het tegen Federer afweten aan het einde van een set. Ik vind Ferrer een geweldige speler, maar meer en meer heb ik het idee dat het hoofdzakelijk een kwestie is van vertrouwen. Ferrer kan nog zo geweldig spelen, maar als hij niet gelooft dat hij van Federer kan winnen wint hij niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:14 schreef Szura het volgende:
6-1 6-1 Ferrer inmiddels.
Hij kan Fed wel gaan verslaan.
zal wel gewoon mannelijke hormonen slikken ofzoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:27 schreef tja77 het volgende:
Schiavone is een man met kleine tieten, zonder BH
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:29 schreef Zolcon het volgende:
[..]
zal wel gewoon mannelijke hormonen slikken ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |