Die maakt denk ik de beste kans om zich idd naar een QF te grindenquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:59 schreef Chriz2kk het volgende:
[..]
Doe dan Chela maar, dat is wel een ouwe baas.
Ik blijf altijd zeggen, schijt aan netballen. Ik probeer ook al jaren tegen de massa in te gaan en gewoon niet te excuseren in een wedstrijd voor een netbal, maar toch doe ik het nog. Dit toernooiseizoen maar eens afleren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:43 schreef TheArt het volgende:
Je hoor, je voelt die break voor Melzer zo aankomen
Melzer trouwens heel onsportief. Slaat een netbal op GP voor Rosol en hij verontschuldigt zich niet eens, nee hij was zelfs zichtbaar blij
Falla zou wel epic zijn..die stond in zijn laatste qualifier nog met 4-1 of 5-1 achter in de beslissende set..double break in ieder gevalquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:57 schreef Szura het volgende:
Kubot-Falla
Chela-Rosol
Daar komt gewoon een kwartfinalist uit
Afgelopen weekend nog met competitiequote:Op donderdag 26 mei 2011 21:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik blijf altijd zeggen, schijt aan netballen. Ik probeer ook al jaren tegen de massa in te gaan en gewoon niet te excuseren in een wedstrijd voor een netbal, maar toch doe ik het nog. Dit toernooiseizoen maar eens afleren.
Kubot speelt ook best aardig, sowieso geen slechte speler.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Die maakt denk ik de beste kans om zich idd naar een QF te grinden
Deze is ook zo twijfelachtigquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:57 schreef Szura het volgende:
Kubot-Falla
Chela-Rosol
Daar komt gewoon een kwartfinalist uit
Ik vind het wel een aardig interview eerlijk gezegdquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:11 schreef Lagrinta het volgende:
Zo, wat vinden we van de uitleg van Roowbin Haase na zn verlies tegen Fish?
http://nos.nl/video/243639-ik-had-veel-moeite-met-de-wind.html
Hij lijkt wel de zoon van Uri Rosenthal, die praat ook zo kinderlijk.
Heeft ie al eerder gehaald op RG geloof ik, toen verloor ie van Henmanquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:22 schreef Salamando het volgende:
Chela die een goede kans maakt op kwartfinale GS![]()
Ik zie het nu, ik wist niet dat ie er al 2 gehaald heeft zelfsquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind het wel een aardig interview eerlijk gezegd
[..]
Heeft ie al eerder gehaald op RG geloof ik, toen verloor ie van Henman
Dat duurde ook niet langquote:
Lol, eigenlijk zijn ze even lang, alleen Rus haar hoofd is 2 keer zo groot.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:33 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt een hele...............uhhh.......aangename wedstrijd![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:36 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Lol, eigenlijk zijn ze even lang, alleen Rus haar hoofd is 2 keer zo groot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |