True.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kirilenko is toch veel lekkerder dan Arantxa, of zie ik nou iets niet wat jullie wel zien?
Dat is wel waarquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kirilenko is toch veel lekkerder dan Arantxa, of zie ik nou iets niet wat jullie wel zien?
Of coursequote:Op donderdag 26 mei 2011 21:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jij kijkt teveel tennisquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:51 schreef Norrage het volgende:
Volgens mij bestaan er geen vrouwen die lekkerder zijn dan Kirilenko
QFT (naja bijna dan)quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:51 schreef Norrage het volgende:
Volgens mij bestaan er geen vrouwen die lekkerder zijn dan Kirilenko
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:52 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Jij kijkt teveel tennisMonique smit ftw.
Die vind ik echt eng. Ze staat altijd zo gemaakt op foto's?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:52 schreef Ebbao het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:52 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Oneindig veel mooier.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ze is blond dus knap. Nee ze is een boerentrien met hamsterwangen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die vind ik echt eng. Ze staat altijd zo gemaakt op foto's?
Ja, dat is nou precies wat mij bevalt aan haar.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:58 schreef franklop het volgende:
ik zie ook niet helemaal wat iedereen in Rus ziet, misschien zijn dat degene die op zaterdagavond in een hoekje staan in een jeugddiscotheek en breezah's verkopen voor een pijpbeurt
Breezers verkopen voor een pijpbeurtquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:58 schreef franklop het volgende:
ik zie ook niet helemaal wat iedereen in Rus ziet, misschien zijn dat degene die op zaterdagavond in een hoekje staan in een jeugddiscotheek en breezah's verkopen voor een pijpbeurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |