Nope... Zeer vervelend.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:18 schreef 3rdRock het volgende:
krijg je nog een mailtje mte je hemelse honderd? heb em niet opgeslagen en anders moet ik te diep nadenken....
Ik zap net om 22.06 uur inquote:
crap,. dan ga ik ff denken...quote:
Sowiesoquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
crap,. dan ga ik ff denken...
Qotsa - Songs for the deaf
metallica - master of puppets
muse -origin of symmetry
underworld - beaucoup fish
prodigy - fat of the land
smashing pumpkins - mellon collie and the infinite sadness
de staat - machinery
guns n roses - appetite for destruction
nirvana - nevermind
bush - sixteen stone.
vrije keus: Tool - Lateralus
en net buiten de lijst Go Back tot the Zoo - Benny Blisto....
http://stem.omroep.nl/3fm/2011/259-hemelse-honderd-2011quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:34 schreef Bol_Wan het volgende:
waar kan jeje hemelse honderd invoeren. Ben ik nou blind of staat het er niet duidelijk
ga ff nbaar 3fm.nl en vul in de zoekbalk hemelse 100 in.....t staat niet altijd op de frontpage. beetje onhandig.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:34 schreef Bol_Wan het volgende:
waar kan jeje hemelse honderd invoeren. Ben ik nou blind of staat het er niet duidelijk
Persoonlijk vind ik We Sweat Blood z'n beste album, maar dat kan ook zijn omdat ik dat album het eerste hoordequote:
Dat album was toch allang uit?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:50 schreef Bol_Wan het volgende:
Single nummer 19 van dat album. beetje overdreven nu
Ik ook niet. Het zal er waarschijnlijk een eentje worden die ik niet bij de andere dagen kwijt kan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:48 schreef borisz het volgende:
Het 30 dagen liedjesspel. Ik heb al geen idee wat ik bij 1 moet invullen.
eind 2009 dacht ik, zegt genoeg lijkt mequote:
not bad! veel platen die het bij mij net niet haaldenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:55 schreef Bol_Wan het volgende:
ARCTIC MONKEYS - FAVOURITE WORST NIGHTMARE
EDITORS - AN END HAS A START
GREENDAY - AMERICAN IDIOT
LAST SHADOW PUPPETS - THE AGE OF UNDERSTATEMENT
MUSE - ABSOLUTION
MUSE - ORIGIN OF SYMMETRY
OASIS - WHAT'S THE STORY MORNING GLORY
RACOON - ANOTHER DAY
ROLLING STONES - BEGGARS BANQUET
THEM CROOKED VULTURES - THEM CROOKED VULTURES
boem, lijstje. Nog best mainstream eigenlijk. Of ik dat erg vind ben ik nog niet over uit
Ik ga gewoon dagelijks een nummer kiezen. Te veel nadenken, passen en meten heeft toch geen zin.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het zal er waarschijnlijk een eentje worden die ik niet bij de andere dagen kwijt kan.
Het schijnt dat je de Douche alleen kan gebruiken met schroevendraaier.quote:
quote:
Godver de godverquote:
Tja, een uurtje ska zonder the Specials, dat kan natuurlijk niet.quote:
Correctquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:50 schreef alors het volgende:
[..]
Heb je afgelopen jaar geld overgemaakt of een plaat aangevraagd ofzo? Spannend hoor
tot 1 september wisselen Roos en Rudy elkaar om de 2wk af, vanaf 1 september komt er een echte opvolger, maar wie dat wordt is nog niet bekend. daar loopt nog een sollicitatieprocedure voor en getuige zijn Twitter heeft de het Mackay reeds gesolliciteerd.quote:
Correcte bingo!quote:Op donderdag 26 mei 2011 07:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tot 1 september wisselen Roos en Rudy elkaar om de 2wk af, vanaf 1 september komt er een echte opvolger, maar wie dat wordt is nog niet bekend. daar loopt nog een sollicitatieprocedure voor en getuige zijn Twitter heeft de het Mackay reeds gesolliciteerd.
Ah 3FM zakt weer in en 538 stijgt steeds verder vraag me af wat de oorzaak isquote:
het is vooral 538 wat gegroeid is. Iedereen weer op hun oude stek zetten had dus zinquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Ah 3FM zakt weer in en 538 stijgt steeds verder vraag me af wat de oorzaak is
Bij Slam! FM ook een enorme groei dat zal wel door het mooie weer komenquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:05 schreef borisz het volgende:
[..]
het is vooral 538 wat gegroeid is. Iedereen weer op hun oude stek zetten had dus zin
Ik luisterde dat ook jaaaaren terug toen het nog id&t radio was, maar die commercials zijn het ergst daar, van die reclames met overloaded was dat je naar een of ander feest moetquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:09 schreef themauster het volgende:
[..]
Bij Slam! FM ook een enorme groei dat zal wel door het mooie weer komen
ID-T was leuk. Dat was in de tijd voor de overname met programma's als Sunday CHillquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik luisterde dat ook jaaaaren terug toen het nog id&t radio was, maar die commercials zijn het ergst daar, van die reclames met overloaded was dat je naar een of ander feest moet
3 HELE WEKEN ROOS???quote:Op donderdag 26 mei 2011 07:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Correcte bingo!
Vanaf maandag a.s. dus eerst 3 weken Roos, daarna een tijdje Rudy en later dus weer Roos etc. Etc.
Giel en Eric zeggen zelf twee btw.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:33 schreef alors het volgende:
[..]
3 HELE WEKEN ROOS???![]()
![]()
![]()
jezus wat een schijtzooi zeg
In de late avond ja. Overdag is er geen verschil. Echt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:29 schreef Sersjee het volgende:
Philthy Phil Philanthropist... Kolere. Dat ik dat nog mag meemaken. Alleen al vanwege dit soort dingen is 3FM zoveel beter dan 538, Q en aanverwanten.
(overdag) 3FM draait meer bagger, 538 draait minder bagger.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Ah 3FM zakt weer in en 538 stijgt steeds verder vraag me af wat de oorzaak is
Hooverphonic.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
Van wie is dit nummer? Klinkt als een kopie van Slut - It was easier
Ik luister ook eigenlijk alleen 's avondsquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:47 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
In de late avond ja. Overdag is er geen verschil. Echt.
Echt wel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:47 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
In de late avond ja. Overdag is er geen verschil. Echt.
Bij 538 is het Usher, Pitbul, Rihanna, Neyo, gehalte veel hoger. Daarbij nog wat hitjes als bijv. die van de Neon Trees en wat dance van tiësto en kornuiten en dat is het.quote:
Ik denk dat ie momenteel in de vuurkorf ook niet misstaat hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:40 schreef Sersjee het volgende:
Ik wil alleen een boek van Kane als het een koude winter is en m'n kachel kaduuk is.
Ik heb 2 balkons van 3 bij 1. Dat wordt een beetje krap.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:45 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat ie momenteel in de vuurkorf ook niet misstaat hoor.
quote:Ongekend wat 538 na al die jaren nog steeds presteert, en wederom een record in het aantal luisteraars doet het station het geweldig. Het plafond is nog niet bereikt zo te zien.
3 FM zakt maar doet het wel beter dan vorig jaar rond deze tijd en staat nog steeds als 2e dus gaat het nog steeds uitstekend.
Ook Q Music heeft de weg naar boven weer gevonden. Nog net niet in de 7%, misschien volgende maand wel weer.
100%NL doet het ook briljant met een behoorlijke stijging van 3,9 naar 4,1% deze maand.
Bij Veronica is de rek er al een lange tijd uit. Stijgt nauwelijks meer, blijft een beetje hangen rond de 5%, waar het vorig jaar nog zo rond de 5,9% stond. Ik vind het ook te saai voor woorden dat SkyRonica, zoals het ook wel genoemd wordt.
Ik weet niet wat er met Slam FM aan de hand is en waarom de cijfers zo gestegen zijn in deze meting. Misschien dat er veranderingen zijn aangebracht in het format de afgelopen tijd waardoor de zender nu een stijging laat zien. Wellicht wat meer dance en wat minder R&B en pop ofzo, zou kunnen. Het station is immers net overgenomen door 538 dus zou het niet vreemd zijn als er veranderingen plaatsvinden. Slam FM mag natuurlijk niet in het vaarwater van 538 komen qua muziek. Wellicht dat er veranderingen verder doorgetrokken worden als het station intrekt bij 538 deze zomer.
Bij Radio 6 Soul & Jazz wil het ook maar niet lukken, nog steeds op 0,2. Al die veranderingen die er daar zijn doorgevoerd lijken niet te lukken. Komt misschien ook door de zwakke avond en weekend programmering waar nog al veel van het soul & jazz format wordt afgeweken soms. Doordeweeks overdag is het station prima te pruimen tegenwoordig.
Ik vind er weinig aan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:05 schreef Sj0rSz het volgende:
In your fáce! Het nieuwe pakket van @coenensander door @therocketeers. Check die koortjes! http://bit.ly/l54ItT #3FM
http://twitter.com/Domien/statuses/73690290640257024
Was ook bij DWDD.quote:
Boeie, langs de kant zitten en dan óver hem praten ipv mét hem vind ik geen boeiende televisiequote:
Dat was een schandaal.quote:
Ohja en die fokking Mladic moet er ook nog bijquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:45 schreef alors het volgende:
EchtEffe Ekdom is echt elke fokking dag hetzelfde en behoorlijk inwisselbaar dan is Bill Withers een keer te gast en dan moeten er net twee Nederlanders tennissen op RG
quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:51 schreef Sersjee het volgende:
Tering. Ga je een liedje van de grote meester spelen in zijn bijzijn. Hij liever dan ik. Zeven kleuren stront. Minstens.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:51 schreef Sersjee het volgende:
Tering. Ga je een liedje van de grote meester spelen in zijn bijzijn. Hij liever dan ik. Zeven kleuren stront. Minstens.
Oh, absoluut.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:53 schreef alors het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het wel goed vind gedaan hoor
Niks mis mee.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:12 schreef themauster het volgende:
Voor de Domien fans hier, Domien vervangt Michiel weer vanavond
quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:12 schreef themauster het volgende:
Voor de Domien fans hier, Domien vervangt Michiel weer vanavond
Dat is zaterdag van 18 tot 20? Ik moet dan altijd werken, en nu ik niet moet werken ga ik een weekendje wegquote:
tijdelijke mediahype, gaat vanzelf weer over.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:18 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
De tering, wat is dit voor achterlijk kutkind?
Laat me raden, het is Britt?quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:19 schreef alors het volgende:
[..]
tijdelijke mediahype, gaat vanzelf weer over.
Niks van meegekregen gelukkigquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:19 schreef alors het volgende:
[..]
tijdelijke mediahype, gaat vanzelf weer over.
Speciaal meegenomen uit de VSquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:11 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is al een herverkiezing waard.
Ik vind het nogal wat.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:31 schreef Sirolf het volgende:
"Als je Alex Clare leuk vind, vind je de Megahit van volgende week ook wel leuk", aldus Domien. Hmm... ben benieuwd.
[edit]
Ah, die! Tof!
veel zeggend NOTquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:31 schreef Sirolf het volgende:
"Als je Alex Clare leuk vind, vind je de Megahit van volgende week ook wel leuk", aldus Domien. Hmm... ben benieuwd.
[edit]
Ah, die! Tof!
Ja sorry, zou het graag willen vertellen maar dat vinden ze niet zo leuk...quote:
Stoer dat je het weetquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja sorry, zou het graag willen vertellen maar dat vinden ze niet zo leuk...
En ja, ik weet dat ik vervelend doe.
SPOILER: jackpot 26-05-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
de studio op locatie geeft nog geen geluid.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:03 schreef 3rdRock het volgende:
geluid op de socialradiewebcamstream is but...
Nu wel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:04 schreef hole1988 het volgende:
[..]
de studio op locatie geeft nog geen geluid.
We hebben een winnaar: Meneer met pet en vaderquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:01 schreef borisz het volgende:
30 dagen challenge Dag2: minst favoriete plaat. Geen idee. Iedere rappplaat maakt kans
+1quote:
Alain Clark en zn pappie?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:05 schreef borisz het volgende:
[..]
We hebben een winnaar: Meneer met pet en vader.
Ja dus. Het is dat dit het feest van Eric is, anders had ik niet geluisterd. Doe ik de komende twee weken zekersteweten niet met Roos.quote:
dat is idd wel een ontzettend kutnummer. en niet zo fout dat het weer leuk wordt maar echt zum kotzen!quote:
tis ten slotte wel een avondicoon dat afscheid neemt. en goed dat Rudy en Roos er zijn, kunnen we vast wennen....quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:11 schreef Sirolf het volgende:
Best nice geregeld met die tig camera's erbij ook.
Aan Roos valt niet te wennen en aan Rudy zijn we al gewendquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis ten slotte wel een avondicoon dat afscheid neemt. en goed dat Rudy en Roos er zijn, kunnen we vast wennen....
Dit dus.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Aan Roos valt niet te wennen en aan Rudy zijn we al gewend
Ik kan wel een rapplaat noemen of een Lucky Fonz ook mogelijk. maar AC met Pa is toch wel een toppunt van irritatie.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is idd wel een ontzettend kutnummer. en niet zo fout dat het weer leuk wordt maar echt zum kotzen!
ik ga de komende weken gewoon luisteren. puhquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Aan Roos valt niet te wennen en aan Rudy zijn we al gewend
Ik nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga de komende weken gewoon luisteren. puh
De nieuwe Lucky Fonz (met Janne Schra) vind ik gek genoeg best tof... maar z'n eerdere nummers daarentegen...quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik kan wel een rapplaat noemen of een Lucky Fonz ook mogelijk. maar AC met Pa is toch wel een toppunt van irritatie.
*ben je te heet gewassen?*quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De nieuwe Lucky Fonz (met Janne Schra) vind ik gek genoeg best tof... maar z'n eerdere nummers daarentegen...
Grote kanshebber bij mij zou Roosbeef zijn.
Ik vind het nogal kleutermuziek.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De nieuwe Lucky Fonz (met Janne Schra) vind ik gek genoeg best tof... maar z'n eerdere nummers daarentegen...
Lucky Fonz en Roosbief ga ik niet eens naar luisteren. Mijn boxen moeten nog heel blijven.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik kijk maar niet op mn beeldscherm. Pratende walvissen enzulks.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Lucky Fonz en Roosbief ga ik niet eens naar luisteren. Mijn boxen moeten nog heel blijven.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:21 schreef Allrounder het volgende:
Krijg echt echt de rillingen van dat kind![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:21 schreef Allrounder het volgende:
Krijg echt echt de rillingen van dat kind![]()
![]()
![]()
echt een episch filmpje!quote:
eentje met 75 staat ook onder iemand met 67quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:23 schreef Pino112 het volgende:
Uhm, hole; waarom staat De Staat met 120 onder iemand met 115?http://members.home.nl/hole88/itunes/nl.xml
Ferry Doedensquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
eentje met 75 staat ook onder iemand met 67
dat moet je aan itunes vragen. Waarschijnlijk heeft het te maken dat itunes even afwacht of er nog meer wordt gedownload en dan pas een plaatsje laat stijgen zodat het niet constant van positie wisselt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:23 schreef Pino112 het volgende:
Uhm, hole; waarom staat De Staat met 120 onder iemand met 115?http://members.home.nl/hole88/itunes/nl.xml
quote:
quote:
quote:Op 10 april 2009 werd bekend dat hij de rol van de homoseksuele Lucas Sanders zou gaan spelen in Goede tijden, slechte tijden. Ferry is zelf bisexueel.
die moeten trouwen en kindertjes maken!quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:34 schreef alors het volgende:
[..]
die mag toch niet ontbreken potver! Kan ze straks ook niet een paar keer aanschuiven bij Rudy? Marijke en Rudy
![]()
Komt uit Drachten, speelt in GTST en kwam tot de liveshows van Idols 2 of 3. Sinds GTST heeft hij geen tijd meer gehad voor muziek, maar nu wel weer en dus vandaar een single.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:36 schreef alors het volgende:
[..]
Komt uit Drachten, speelt in GTST en kwam tot de liveshows van Idols 2 of 3. Sinds GTST heeft hij geen tijd meer gehad voor muziek, maar nu wel weer en dus vandaar een single.Jajaja.. je vindt hem gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dan weet jij ook wel de titel van deze coverquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:39 schreef Dagoduck het volgende:
Ze doen hun best, maar geef mij maar Dave Grohl
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dan weet jij ook wel de titel van deze cover
quote:
Apart.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:43 schreef Allrounder het volgende:
[..]
http://stereopsis.com/flux/
Past je scherm aan na zonsondergang. Kunnen je ogen wat rusten.
Wist je dat als je de hele dag buiten in zonlicht bent je beter slaapt dan dat je de hele dag onder tl balken zitquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:43 schreef Allrounder het volgende:
[..]
http://stereopsis.com/flux/
Past je scherm aan na zonsondergang. Kunnen je ogen wat rusten.
Ja, is even wennen, maar echt lekker. Mijn ogen willen nog wel eens prikken na een lange dag 's avonds achter m'n Mac. Nu niet meer.quote:
Ik had dezequote:Op donderdag 26 mei 2011 22:01 schreef borisz het volgende:
30 dagen challenge Dag2: minst favoriete plaat. Geen idee. Iedere rappplaat maakt kans
Doe je ook al je lampen uit thuis? want die doen ook de zon naquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:48 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ja, is even wennen, maar echt lekker. Mijn ogen willen nog wel eens prikken na een lange dag 's avonds achter m'n Mac. Nu niet meer.
Heb altijd bureaulamp richting plafond gerichtquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Doe je ook al je lampen uit thuis? want die doen ook de zon na
Zei ik toch!quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
Ik gebruik het nu ook dat flux, het werkt ook echt
ik ga t ook ff installenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
Ik gebruik het nu ook dat flux, het werkt ook echt
tegenwoordig wel is maar goed ook. Op een gegeven moment vroeg ze. "De stroom is uitgevallen kan ik de WC wel doortrekken"quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:59 schreef hole1988 het volgende:
[..]
tegenwoordig wel is maar goed ook. Op een gegeven moment vroeg ze. "De stroom is uitgevallen kan ik de WC wel doortrekken"
Eng?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:58 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind dat f.lux een beetje eng.....maar blijf t een paar dagen proberen. ben ook enorm fan van de lichtsensor op mn tv dus dit is wellicht ook wel leuk
jahoor, doet ze altijd in haar shows ook. Dit nummer zong ze gisteren bij Paul de Leeuw dus vandaar dat het in de lijst staat. Maar ze kan goed zingen hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
17 Claudia de Breij - Mag ik dan bij jou (57)
Wattefack kan zij zingen?
ze was gisteren bij paul. Hoe geforceerd kun je zingen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
17 Claudia de Breij - Mag ik dan bij jou (57)
Wattefack kan zij zingen?
nja, eng, ik moet ff wennen aan die wat gelige tint die over mn scherm komt....wel apart dat mn muispijltje wel felwit blijft...quote:
Inderdaad jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, eng, ik moet ff wennen aan die wat gelige tint die over mn scherm komt....wel apart dat mn muispijltje wel felwit blijft...
wat een muzikale held is het ook.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:08 schreef Pino112 het volgende:
Zit ff die filmpjes van Withers te kijken bij Ekdom, wat geniaal
Zonder boodschappenspel, biechtgedoe en de zondagse kater niet nee. Stond bij SR10 op een halve meter van der afquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:10 schreef Allrounder het volgende:
Anniemiek zo in het donker is niet heel verkeerd.
een trainingspak staat haar ook niet verkeerd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:10 schreef Allrounder het volgende:
Anniemiek zo in het donker is niet heel verkeerd.
Niet mijn favoriete plaat, maar irritatiefactor is ook niet aanwezigquote:
En geen actie ondernomen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zonder boodschappenspel, biechtgedoe en de zondagse kater niet nee. Stond bij SR10 op een halve meter van der af.
Hmm, die trompetjes enzo zijn wel leuk. Even wennen denk ik.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:05 schreef Sj0rSz het volgende:
In your fáce! Het nieuwe pakket van @coenensander door @therocketeers. Check die koortjes! http://bit.ly/l54ItT #3FM
http://twitter.com/Domien/statuses/73690290640257024
Kan me echt doodergeren aan dat mannetjequote:Op donderdag 26 mei 2011 23:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hmm, die trompetjes enzo zijn wel leuk. Even wennen denk ik.
En eenhoe Domien het weer brengt.
Welk stand heb je hem staan dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, morgen nog ff een lampje verslepen voor een beetje extra licht bij de pc, op dit moment word ik nog niet gelukkig van flux.....
ja en als je dan zo'n jingle hoort krijg je weer een hartverzakking van het volume...quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:17 schreef Dagoduck het volgende:
Jammer dat dat geluid zo zacht staat...
Hahahaquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die naam kwam me al zo bekend voor
"Ik zie er volgens mij juist heel mannelijk uit"
Dat dus..quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:18 schreef alors het volgende:
[..]
ja en als je dan zo'n jingle hoort krijg je weer een hartverzakking van het volume...
ik heb niets aan de instelling gewijzigd. maar heb nu ook niet zo heel veel zin er naar te kijken. morgen tijdens Ekstra Stenders maaar ff klooien ofzoquote:
Ongeveer toch ook wel als.quote:
Jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zo de tiet, ik zet hem weer 1 seconde op de oude stand, damn wat fel.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die naam kwam me al zo bekend voor
"Ik zie er volgens mij juist heel mannelijk uit"
quote:
2x klikkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb niets aan de instelling gewijzigd. maar heb nu ook niet zo heel veel zin er naar te kijken. morgen tijdens Ekstra Stenders maaar ff klooien ofzo
Gaat hij nou ook nog steeds minder licht? dat ie midden in de nacht donkerder is oid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |