Ja, is even wennen, maar echt lekker. Mijn ogen willen nog wel eens prikken na een lange dag 's avonds achter m'n Mac. Nu niet meer.quote:
Ik had dezequote:Op donderdag 26 mei 2011 22:01 schreef borisz het volgende:
30 dagen challenge Dag2: minst favoriete plaat. Geen idee. Iedere rappplaat maakt kans
Doe je ook al je lampen uit thuis? want die doen ook de zon naquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:48 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ja, is even wennen, maar echt lekker. Mijn ogen willen nog wel eens prikken na een lange dag 's avonds achter m'n Mac. Nu niet meer.
Heb altijd bureaulamp richting plafond gerichtquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Doe je ook al je lampen uit thuis? want die doen ook de zon na
Zei ik toch!quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
Ik gebruik het nu ook dat flux, het werkt ook echt
ik ga t ook ff installenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
Ik gebruik het nu ook dat flux, het werkt ook echt
tegenwoordig wel is maar goed ook. Op een gegeven moment vroeg ze. "De stroom is uitgevallen kan ik de WC wel doortrekken"quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:59 schreef hole1988 het volgende:
[..]
tegenwoordig wel is maar goed ook. Op een gegeven moment vroeg ze. "De stroom is uitgevallen kan ik de WC wel doortrekken"
Eng?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:58 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind dat f.lux een beetje eng.....maar blijf t een paar dagen proberen. ben ook enorm fan van de lichtsensor op mn tv dus dit is wellicht ook wel leuk
jahoor, doet ze altijd in haar shows ook. Dit nummer zong ze gisteren bij Paul de Leeuw dus vandaar dat het in de lijst staat. Maar ze kan goed zingen hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
17 Claudia de Breij - Mag ik dan bij jou (57)
Wattefack kan zij zingen?
ze was gisteren bij paul. Hoe geforceerd kun je zingen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
17 Claudia de Breij - Mag ik dan bij jou (57)
Wattefack kan zij zingen?
nja, eng, ik moet ff wennen aan die wat gelige tint die over mn scherm komt....wel apart dat mn muispijltje wel felwit blijft...quote:
Inderdaad jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, eng, ik moet ff wennen aan die wat gelige tint die over mn scherm komt....wel apart dat mn muispijltje wel felwit blijft...
wat een muzikale held is het ook.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:08 schreef Pino112 het volgende:
Zit ff die filmpjes van Withers te kijken bij Ekdom, wat geniaal
Zonder boodschappenspel, biechtgedoe en de zondagse kater niet nee. Stond bij SR10 op een halve meter van der afquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:10 schreef Allrounder het volgende:
Anniemiek zo in het donker is niet heel verkeerd.
een trainingspak staat haar ook niet verkeerd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:10 schreef Allrounder het volgende:
Anniemiek zo in het donker is niet heel verkeerd.
Niet mijn favoriete plaat, maar irritatiefactor is ook niet aanwezigquote:
En geen actie ondernomen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zonder boodschappenspel, biechtgedoe en de zondagse kater niet nee. Stond bij SR10 op een halve meter van der af.
Hmm, die trompetjes enzo zijn wel leuk. Even wennen denk ik.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:05 schreef Sj0rSz het volgende:
In your fáce! Het nieuwe pakket van @coenensander door @therocketeers. Check die koortjes! http://bit.ly/l54ItT #3FM
http://twitter.com/Domien/statuses/73690290640257024
Kan me echt doodergeren aan dat mannetjequote:Op donderdag 26 mei 2011 23:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hmm, die trompetjes enzo zijn wel leuk. Even wennen denk ik.
En eenhoe Domien het weer brengt.
Welk stand heb je hem staan dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, morgen nog ff een lampje verslepen voor een beetje extra licht bij de pc, op dit moment word ik nog niet gelukkig van flux.....
ja en als je dan zo'n jingle hoort krijg je weer een hartverzakking van het volume...quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:17 schreef Dagoduck het volgende:
Jammer dat dat geluid zo zacht staat...
Hahahaquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die naam kwam me al zo bekend voor
"Ik zie er volgens mij juist heel mannelijk uit"
Dat dus..quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:18 schreef alors het volgende:
[..]
ja en als je dan zo'n jingle hoort krijg je weer een hartverzakking van het volume...
ik heb niets aan de instelling gewijzigd. maar heb nu ook niet zo heel veel zin er naar te kijken. morgen tijdens Ekstra Stenders maaar ff klooien ofzoquote:
Ongeveer toch ook wel als.quote:
Jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zo de tiet, ik zet hem weer 1 seconde op de oude stand, damn wat fel.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die naam kwam me al zo bekend voor
"Ik zie er volgens mij juist heel mannelijk uit"
quote:
2x klikkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb niets aan de instelling gewijzigd. maar heb nu ook niet zo heel veel zin er naar te kijken. morgen tijdens Ekstra Stenders maaar ff klooien ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |