tis ten slotte wel een avondicoon dat afscheid neemt. en goed dat Rudy en Roos er zijn, kunnen we vast wennen....quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:11 schreef Sirolf het volgende:
Best nice geregeld met die tig camera's erbij ook.
Aan Roos valt niet te wennen en aan Rudy zijn we al gewendquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis ten slotte wel een avondicoon dat afscheid neemt. en goed dat Rudy en Roos er zijn, kunnen we vast wennen....
Dit dus.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Aan Roos valt niet te wennen en aan Rudy zijn we al gewend
Ik kan wel een rapplaat noemen of een Lucky Fonz ook mogelijk. maar AC met Pa is toch wel een toppunt van irritatie.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is idd wel een ontzettend kutnummer. en niet zo fout dat het weer leuk wordt maar echt zum kotzen!
ik ga de komende weken gewoon luisteren. puhquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Aan Roos valt niet te wennen en aan Rudy zijn we al gewend
Ik nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga de komende weken gewoon luisteren. puh
De nieuwe Lucky Fonz (met Janne Schra) vind ik gek genoeg best tof... maar z'n eerdere nummers daarentegen...quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik kan wel een rapplaat noemen of een Lucky Fonz ook mogelijk. maar AC met Pa is toch wel een toppunt van irritatie.
*ben je te heet gewassen?*quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De nieuwe Lucky Fonz (met Janne Schra) vind ik gek genoeg best tof... maar z'n eerdere nummers daarentegen...
Grote kanshebber bij mij zou Roosbeef zijn.
Ik vind het nogal kleutermuziek.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De nieuwe Lucky Fonz (met Janne Schra) vind ik gek genoeg best tof... maar z'n eerdere nummers daarentegen...
Lucky Fonz en Roosbief ga ik niet eens naar luisteren. Mijn boxen moeten nog heel blijven.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik kijk maar niet op mn beeldscherm. Pratende walvissen enzulks.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Lucky Fonz en Roosbief ga ik niet eens naar luisteren. Mijn boxen moeten nog heel blijven.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:21 schreef Allrounder het volgende:
Krijg echt echt de rillingen van dat kind![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:21 schreef Allrounder het volgende:
Krijg echt echt de rillingen van dat kind![]()
![]()
![]()
echt een episch filmpje!quote:
eentje met 75 staat ook onder iemand met 67quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:23 schreef Pino112 het volgende:
Uhm, hole; waarom staat De Staat met 120 onder iemand met 115?http://members.home.nl/hole88/itunes/nl.xml
Ferry Doedensquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
eentje met 75 staat ook onder iemand met 67
dat moet je aan itunes vragen. Waarschijnlijk heeft het te maken dat itunes even afwacht of er nog meer wordt gedownload en dan pas een plaatsje laat stijgen zodat het niet constant van positie wisselt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:23 schreef Pino112 het volgende:
Uhm, hole; waarom staat De Staat met 120 onder iemand met 115?http://members.home.nl/hole88/itunes/nl.xml
quote:
quote:
quote:Op 10 april 2009 werd bekend dat hij de rol van de homoseksuele Lucas Sanders zou gaan spelen in Goede tijden, slechte tijden. Ferry is zelf bisexueel.
die moeten trouwen en kindertjes maken!quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:34 schreef alors het volgende:
[..]
die mag toch niet ontbreken potver! Kan ze straks ook niet een paar keer aanschuiven bij Rudy? Marijke en Rudy
![]()
Komt uit Drachten, speelt in GTST en kwam tot de liveshows van Idols 2 of 3. Sinds GTST heeft hij geen tijd meer gehad voor muziek, maar nu wel weer en dus vandaar een single.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:36 schreef alors het volgende:
[..]
Komt uit Drachten, speelt in GTST en kwam tot de liveshows van Idols 2 of 3. Sinds GTST heeft hij geen tijd meer gehad voor muziek, maar nu wel weer en dus vandaar een single.Jajaja.. je vindt hem gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dan weet jij ook wel de titel van deze coverquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:39 schreef Dagoduck het volgende:
Ze doen hun best, maar geef mij maar Dave Grohl
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dan weet jij ook wel de titel van deze cover
quote:
Apart.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:43 schreef Allrounder het volgende:
[..]
http://stereopsis.com/flux/
Past je scherm aan na zonsondergang. Kunnen je ogen wat rusten.
Wist je dat als je de hele dag buiten in zonlicht bent je beter slaapt dan dat je de hele dag onder tl balken zitquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:43 schreef Allrounder het volgende:
[..]
http://stereopsis.com/flux/
Past je scherm aan na zonsondergang. Kunnen je ogen wat rusten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |