dan weet jij ook wel de titel van deze coverquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:39 schreef Dagoduck het volgende:
Ze doen hun best, maar geef mij maar Dave Grohl
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dan weet jij ook wel de titel van deze cover
quote:
Apart.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:43 schreef Allrounder het volgende:
[..]
http://stereopsis.com/flux/
Past je scherm aan na zonsondergang. Kunnen je ogen wat rusten.
Wist je dat als je de hele dag buiten in zonlicht bent je beter slaapt dan dat je de hele dag onder tl balken zitquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:43 schreef Allrounder het volgende:
[..]
http://stereopsis.com/flux/
Past je scherm aan na zonsondergang. Kunnen je ogen wat rusten.
Ja, is even wennen, maar echt lekker. Mijn ogen willen nog wel eens prikken na een lange dag 's avonds achter m'n Mac. Nu niet meer.quote:
Ik had dezequote:Op donderdag 26 mei 2011 22:01 schreef borisz het volgende:
30 dagen challenge Dag2: minst favoriete plaat. Geen idee. Iedere rappplaat maakt kans
Doe je ook al je lampen uit thuis? want die doen ook de zon naquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:48 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ja, is even wennen, maar echt lekker. Mijn ogen willen nog wel eens prikken na een lange dag 's avonds achter m'n Mac. Nu niet meer.
Heb altijd bureaulamp richting plafond gerichtquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Doe je ook al je lampen uit thuis? want die doen ook de zon na
Zei ik toch!quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
Ik gebruik het nu ook dat flux, het werkt ook echt
ik ga t ook ff installenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
Ik gebruik het nu ook dat flux, het werkt ook echt
tegenwoordig wel is maar goed ook. Op een gegeven moment vroeg ze. "De stroom is uitgevallen kan ik de WC wel doortrekken"quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:59 schreef hole1988 het volgende:
[..]
tegenwoordig wel is maar goed ook. Op een gegeven moment vroeg ze. "De stroom is uitgevallen kan ik de WC wel doortrekken"
Eng?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:58 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind dat f.lux een beetje eng.....maar blijf t een paar dagen proberen. ben ook enorm fan van de lichtsensor op mn tv dus dit is wellicht ook wel leuk
jahoor, doet ze altijd in haar shows ook. Dit nummer zong ze gisteren bij Paul de Leeuw dus vandaar dat het in de lijst staat. Maar ze kan goed zingen hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
17 Claudia de Breij - Mag ik dan bij jou (57)
Wattefack kan zij zingen?
ze was gisteren bij paul. Hoe geforceerd kun je zingen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
17 Claudia de Breij - Mag ik dan bij jou (57)
Wattefack kan zij zingen?
nja, eng, ik moet ff wennen aan die wat gelige tint die over mn scherm komt....wel apart dat mn muispijltje wel felwit blijft...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |