quote:Op woensdag 15 april 2009 09:10 schreef de_boswachter het volgende:
Check die opleiding
En die lippen
En die sjaal
En dat kapsel
YEAH RIGHT. Wat een fagget. !!!11..1
quote:
Die had waarschijnlijk legionella in zijn pijpquote:Op woensdag 15 april 2009 09:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Dan heb je toch jammerlijk gefaald als vader.
quote:Op woensdag 15 april 2009 09:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die had waarschijnlijk legionella in zijn pijp![]()
![]()
Die gephotoshopte ogenquote:Op woensdag 15 april 2009 09:10 schreef de_boswachter het volgende:
Check die opleiding
En die lippen
En die sjaal
En dat kapsel
De metro kan je toch online lezenquote:Op woensdag 15 april 2009 09:16 schreef r3gi3boy het volgende:
En heb je dit toen je op het werk kwam zo snel mogelijk ingescanned en er een topic van gemaakt?
Nee, ik was om 7:45 al op mijn werk. Eerst koffie, toen poepen, toen e-mail lezen en toen de digitale Metro gedownload.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:16 schreef r3gi3boy het volgende:
En heb je dit toen je op het werk kwam zo snel mogelijk ingescanned en er een topic van gemaakt?
quote:Op woensdag 15 april 2009 09:19 schreef de_boswachter het volgende:
En die wangen
[ afbeelding ]
"Hoi, ik ben Bi-Hamster en ik kom de wereld redden !11__111"
Ja om interessant te doen tegen je vriendinnen. Kun je tenminste zeggen dat een soapie in je geroert heeft.quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 09:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja om interessant te doen tegen je vriendinnen. Kun je tenminste zeggen dat een soapie in je geroert heeft.
Het eerste stukje soap wat ws. ooit bij je naar binnen is gegaan,![]()
Als je goed bent in paint kun je wel echte bazentopics openen in KLBquote:Op woensdag 15 april 2009 09:22 schreef Loveless85 het volgende:
Wat leer je op MBO kunst; poppetjes tekenen met harken als handjes en hoe paint werkt?
Ja maar het is wss paint voor beginners, dus hoe je t opstart en een bestand kan opslaanquote:Op woensdag 15 april 2009 09:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als je goed bent in paint kun je wel echte bazentopics openen in KLB
[..]
Ja om interessant te doen tegen je vriendinnen. Kun je tenminste zeggen dat een soapie in je geroert heeft.
Jij duwt doorgaans stukken zeep je endeldarm in?quote:Op woensdag 15 april 2009 09:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WTF heb jij het over.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:29 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Jij duwt doorgaans stukken zeep je endeldarm in?
Om die mulder schoon te maken hoef je er toch geen stuk zeep in te beukenquote:Op woensdag 15 april 2009 09:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WTF heb jij het over.
Een endeldarm is wat anders dan een kutje hoor, even voor de info.
Misschien dat dat ook de reden is dat je vriendinnetje elke keer zo kijkt ->, nadat je haar een half uur genomen hebt.
quote:Op woensdag 15 april 2009 09:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WTF heb jij het over.
Een endeldarm is wat anders dan een kutje hoor, even voor de info.
Misschien dat dat ook de reden is dat je vriendinnetje elke keer zo kijkt ->, nadat je haar een half uur genomen hebt.
Ws. in die uitgelubberde scheur van Leanne welquote:Op woensdag 15 april 2009 09:35 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Om die mulder schoon te maken hoef je er toch geen stuk zeep in te beuken
Daar had ik dan weer niet aan gedachtquote:Op woensdag 15 april 2009 09:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ws. in die uitgelubberde scheur van Leanne wel
Die spendeert een hele bus Lactacyd aan een douchebeurt
quote:Op woensdag 15 april 2009 09:44 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Daar had ik dan weer niet aan gedacht![]()
Was altijd mooi toen ik nog bij de AH werkte, de Lactacyd helemaal achterin een schap rammen zodat al die vadsige wijven met het schaamrood op de kaken mij moesten vragen waar het lag
[..]
Was altijd mooi toen ik nog bij de AH werkte, de Lactacyd helemaal achterin een schap rammen zodat al die vadsige wijven met het schaamrood op de kaken mij moesten vragen waar het lag
[..]
Haha, held.. De kleine pleziertjes van de werkdagquote:Op woensdag 15 april 2009 09:44 schreef Titus-Pullo het volgende:
Tja je moet wat om zo'n dag door te komen hèquote:Op woensdag 15 april 2009 09:48 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Haha, held.. De kleine pleziertjes van de werkdag.
Oh en de gast uit de OP is gewoon gay. Duizend.
lol! Ja heel gewoon... Zoals iedereen... toch?quote:Op woensdag 15 april 2009 09:16 schreef IkWilbert het volgende:
" Het karakter dat je speelt is homosexueel, ben jij dat ook?"
"Nee, ik ben gewoon bisexueel...."
Slecht is het natuurlijk niet, maarje moet toch toegeven dat het tamelijk gay is....quote:Op woensdag 15 april 2009 10:16 schreef zomgmoz het volgende:
jullie doen allemaal net alsof het slecht is om homo te zijn
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:20 schreef Sapstengel het volgende:
Hij heeft zo'n zelfde enge lach als deze gast:
[ afbeelding ] .
[ afbeelding ]
Damn!quote:Op woensdag 15 april 2009 09:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het ene kastdeurtje staat nu open, nu de volgende nogquote:Op woensdag 15 april 2009 10:31 schreef Noodly het volgende:
"Gewoon bisexueel."
Daar begint het altijd mee, en na een aantal jaren durven ze eindelijk voluit te zeggen dat ze homo zijn.
Wacht, dus jij volgt serieus die zeep?quote:Op woensdag 15 april 2009 10:38 schreef Fortitudo het volgende:
weer een ergens opgedoken zoon van de familie sanders die al 17 jaar niet werd gemist, maar opeens op de stoep staat en in de armen wordt gesloten.
lekker realistisch weer.
volgens mij heeft de familie sanders er al 3 broers en zussen 2 ooms en 14 kinderen onbewust bijgekregen
Pa Sanders heeft weer wat lekkers uit de kelder getrokkenquote:Op woensdag 15 april 2009 10:38 schreef Fortitudo het volgende:
weer een ergens opgedoken zoon van de familie sanders die al 17 jaar niet werd gemist, maar opeens op de stoep staat en in de armen wordt gesloten.
lekker realistisch weer.
volgens mij heeft de familie sanders er al 3 broers en zussen 2 ooms en 14 kinderen onbewust bijgekregen
neequote:Op woensdag 15 april 2009 10:39 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wacht, dus jij volgt serieus die zeep?
Jouw profiel.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:46 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waar haal je dan in Fredsnaam die familiegeschiedenis vandaan?
Wat is er mis met mijn profiel? Stikjaloers natuurlijk..quote:Op woensdag 15 april 2009 10:48 schreef Koewam het volgende:
[..]
Jouw profiel.!
Oh ja, natuurlijk voel je je aangetrokken tot dit soort topik's.
Serieus, hoe oud is die vent? Het is precies een broekventje van 12.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:09 schreef kikoooooo het volgende:
Vanochtend in de metro, die gast die de homo gaat 'spelen' in Goede tijden slechte tijden:
[ afbeelding ]
"Ik zie er volgens mij juist heel mannelijk uit". Het moet toch gvd niet veel gekker worden![]()
18 zoals daar te lezen isquote:Op woensdag 15 april 2009 10:52 schreef zagevent het volgende:
[..]
Serieus, hoe oud is die vent? Het is precies een broekventje van 12.
[..]
Je geilt op homo'squote:Op woensdag 15 april 2009 11:37 schreef Leanne het volgende:
mooie jongen hoorleuker ook met bruine ogen
* Leanne geilt nogal op bruine ogen hihhiiiiihhhhhhhhihihhhhh![]()
Acceptabel voor in et guido en smaatjes topic jaquote:Op woensdag 15 april 2009 11:34 schreef Koewam het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van z'n Hyves, hier is-ie wel aqceptabel toch! Met bruine ogen trouwensWaarom heeft ie in de OP trouwens een Idols-achtergrond?
Er is iemand echt fanatieq geweest met fotoshop
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:20 schreef Sapstengel het volgende:
Hij heeft zo'n zelfde enge lach als deze gast:
[ afbeelding ] .
[ afbeelding ]
[..]
En dat dankzij een mede-mod...quote:Op woensdag 15 april 2009 20:18 schreef Adelante het volgende:
Lang geleden dat ik zo vaak moestvan een KLB topic.
O.a., maar de OP was ook al klachtwaardig.quote:
Kijk dan comedy central of pokerquote:Op woensdag 15 april 2009 21:28 schreef DrDentz het volgende:
Hey! Volgens mij ken ik die gast uit zo'n Astro-TV interview. Daar kijk ik 's nachts naar.
"aqceptabel, fanatieq"quote:Op woensdag 15 april 2009 11:34 schreef Koewam het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van z'n Hyves, hier is-ie wel aqceptabel toch! Met bruine ogen trouwensWaarom heeft ie in de OP trouwens een Idols-achtergrond?
Dat moment dat ie "Oh darling" zingtquote:Op woensdag 15 april 2009 21:27 schreef Mestras het volgende:
hij lag eer in de eerste liveshow van idols 4 uit
Niet dat ik zo goed kan zingen maar damn, wat is dit slechtquote:Op woensdag 15 april 2009 21:40 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Dat moment dat ie "Oh darling" zingt![]()
![]()
![]()
Je vergist je, hij is 'gewoon' biquote:Op woensdag 15 april 2009 21:47 schreef henkdevlieg het volgende:
[..]
Wat is er nu beter aan dan?
Wat een fagget trouwens.
zolang mensen in de belangstelling willen staan, krijg je dus ditquote:Op woensdag 15 april 2009 21:27 schreef Mestras het volgende:
Jij kijkt nooit in KLB ofzo?quote:Op woensdag 15 april 2009 21:37 schreef Florian_ het volgende:
[..]
"aqceptabel, fanatieq"
Jezus man. Typ eens normaal.
Vond ik inderdaad ook opvallend. 'Gewoon biseksueel'. Alsof dat zo 'gewoon' is..quote:Op woensdag 15 april 2009 09:14 schreef Florian_ het volgende:
"Gewoon biseksueel"
Wat een tyfus herriequote:Op woensdag 15 april 2009 21:27 schreef Mestras het volgende:
MBO kunstquote:Op woensdag 15 april 2009 22:24 schreef DrDentz het volgende:
Op zijn opleiding wel waarschijnlijk.
Zou die stiekem ook gewoon bi zijn?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:53 schreef mic_forever het volgende:
hij lijkt op albert verlinde ergens
Misschien is Albert wel zijn vaderquote:Op woensdag 15 april 2009 22:59 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Zou die stiekem ook gewoon bi zijn?
die knuistjes!quote:Op woensdag 15 april 2009 11:34 schreef Koewam het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zou wat zijn!quote:Op woensdag 15 april 2009 23:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Misschien is Albert wel zijn vader
quote:Op woensdag 15 april 2009 23:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Misschien is Albert wel zijn vader
Carlo Boshartdttddtdquote:Op donderdag 16 april 2009 10:12 schreef Loveless85 het volgende:
Het is de verloren zoon van Albert![]()
Vraag is alleen wie is dan de moeder
Gewoon, omdat het kan:quote:Op donderdag 16 april 2009 12:22 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Of hij heeft zichzelf bevrucht!
Zou me niks verbazen eerlijk gezegd!
De meeste soapacteurs zijn inderdaad niets meer dan veredelde metroseksuelen en Tinky Winky's.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:09 schreef kikoooooo het volgende:
Vanochtend in de metro, die gast die de homo gaat 'spelen' in Goede tijden slechte tijden:
[ afbeelding ]
"Ik zie er volgens mij juist heel mannelijk uit". Het moet toch gvd niet veel gekker worden![]()
Nee, de vraag is: Wie is de andere vader?quote:Op donderdag 16 april 2009 10:12 schreef Loveless85 het volgende:
Het is de verloren zoon van Albert![]()
Vraag is alleen wie is dan de moeder
Gewoon bi, omdat het kan!quote:Op donderdag 16 april 2009 17:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gewoon, omdat het kan:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gewoon, omdat het kan:
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op donderdag 16 april 2009 18:35 schreef GioStyle het volgende:
Hier is maar 1 smiley toepasselijk: [ afbeelding ]
Is dat die nichtensmiley?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:35 schreef GioStyle het volgende:
Hier is maar 1 smiley toepasselijk: [ afbeelding ]
Faal, quadruple postquote:Op donderdag 16 april 2009 18:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hou eens op met die grappen! Ik tuimel van mijn stoel van het schaterlachen!
Hij ging gewoon voor de kwartet!quote:Op donderdag 16 april 2009 19:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Faal, quadruple post![]()
Ga eens leren de edit button te gebruiken
Wat doet Britney Spears daar op de achtergrond?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:34 schreef Koewam het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wel vrij 'mannelijk'.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gewoon, omdat het kan:
[ afbeelding ]
In the face met een honkbal knuppel ja.quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gewoon, omdat het kan:
[ afbeelding ]
hahaha dat handje!quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 09:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Het zal godverdomme je zoon zijn.
-MBO kunst (dat ze dat nog opleiding durven te noemen)
-Bisexueel
-Sjaal
-Goede tijden slechte tijden.
quote:Op woensdag 15 april 2009 09:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
-Bisexueel
-Sjaal
quote:
Volgende keer zelfs een kwintet.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:30 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Hij ging gewoon voor de kwartet!
quote:Op woensdag 15 april 2009 09:10 schreef de_boswachter het volgende:
Check die opleiding
En die lippen
En die sjaal
En dat kapsel
Jij hebt zeker de telegraaf.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:15 schreef Cybey het volgende:
Had het stukje in de krant ook gelezen vandaag, exact die dingen vielen mij op
Echt een stakker...
Het is `faggot´quote:Op woensdag 15 april 2009 09:10 schreef de_boswachter het volgende:
Check die opleiding
En die lippen
En die sjaal
En dat kapsel
quote:
quote:
1?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:47 schreef GioStyle het volgende:
Diegene die dit topic heeft gekickt mag een pijnlijke dood sterven!
quote:
de kanker iddquote:Op woensdag 15 april 2009 09:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
-Bisexueel
-Sjaal
Dus jij ook ?!quote:
quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:53 schreef Timmor het volgende:
"Hmmm.... zeg Jef kan jij me even helpen....?"
[ afbeelding ]
"Hmmm... voor een flesje Whiskey doe ik alles jongen..."
[ afbeelding ]
"Alles......."
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Alles......."
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
Ok, dit brengt het topic weer op niveauquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:53 schreef Timmor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Alles......."
[ afbeelding ]
Nog zo een kick en ik ga maar een trein koppen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:11 schreef Smart_ass het volgende:
Vanwaar deze kick?
Is ie onderhand al op tv geweest trouwens?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Alles......."
[ afbeelding ]
koppen? Zoals je een voetbal kopt zegmaar? Maar dan ga je toch dood?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nog zo een kick en ik ga maar een trein koppen.
Een bal kun je nog koppen inderdaad.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:52 schreef zomgmoz het volgende:
[..]
koppen? Zoals je een voetbal kopt zegmaar? Maar dan ga je toch dood?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Alles......."
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Alles......."
[ afbeelding ]
Blergh, Fieze Ferry.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:53 schreef Timmor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Alles......."
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Alles......."
[ afbeelding ]
Metroquote:Op woensdag 15 april 2009 09:09 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Whehehe.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:53 schreef Timmor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Alles......."
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Alles......."
[ afbeelding ]
Sorry Maikquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:41 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Heerlijk
Jong vuillak laat me neit lachen alsk aant werk ben
Vanaf zijn 5e kijkt hij al GTSTquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:39 schreef kikoooooo het volgende:
Komt er een deel 2 aan?
http://www.telegraaf.nl/p(...)ebuut__.html?cid=rss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zang: Heftig, melodieus "tsitsitsitsitsitsitsi-tjoe-ie-ò"
Lokroep: Een herhaald en helder "pink", ook "wiet" en "tsjwit". In vlucht en tijdens de trek een zacht "tjuub-tjuub"
je bent gekquote:
Aldusquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:41 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Heerlijk
Jong vuillak laat me neit lachen alsk aant werk ben
Waterpijpquote:
Troll moar.quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Leuk toch, een zoon die acteert in een van de beter lopende series op tv.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 02:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Welke hufter heeft em DIT KEER gekickt?
quote:Op woensdag 15 april 2009 09:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die had waarschijnlijk legionella in zijn pijp![]()
![]()
Ja dit dus.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:14 schreef sandermans het volgende:
Ik dacht al dat hij het was, maar kon het topic niet meer vinden
Die linker is wel een look-a-like zegquote:
Nee jij bent wel slim zeker.quote:
Kun je het niet hebben dat je idool het IQ van een strontvlieg heeft?quote:
Mijn idoolquote:Op zondag 18 april 2010 10:06 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Kun je het niet hebben dat je idool het IQ van een strontvlieg heeft?
Waarom reageer je dan zo geprikkeld?quote:
Oh is dat al geprikkeld.quote:
Ik zou hem mijn bed niet uitschoppenquote:Op woensdag 15 april 2009 09:09 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds ze zich wassen, en niet meer met hun knokkels over de vloer slepen bij het lopenquote:Op zondag 18 april 2010 10:53 schreef TheKC het volgende:
Sinds wanneer hebben kerels pittig vlotte kapsels
Tot zover de bisexualiteitquote:Ferry heeft een relatie met fotomodel Darryl Vriesde, bekend van het programma BNN's Coolcast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |