Wacht, dus jij volgt serieus die zeep?quote:Op woensdag 15 april 2009 10:38 schreef Fortitudo het volgende:
weer een ergens opgedoken zoon van de familie sanders die al 17 jaar niet werd gemist, maar opeens op de stoep staat en in de armen wordt gesloten.
lekker realistisch weer.
volgens mij heeft de familie sanders er al 3 broers en zussen 2 ooms en 14 kinderen onbewust bijgekregen
Pa Sanders heeft weer wat lekkers uit de kelder getrokkenquote:Op woensdag 15 april 2009 10:38 schreef Fortitudo het volgende:
weer een ergens opgedoken zoon van de familie sanders die al 17 jaar niet werd gemist, maar opeens op de stoep staat en in de armen wordt gesloten.
lekker realistisch weer.
volgens mij heeft de familie sanders er al 3 broers en zussen 2 ooms en 14 kinderen onbewust bijgekregen
neequote:Op woensdag 15 april 2009 10:39 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wacht, dus jij volgt serieus die zeep?
Jouw profiel.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:46 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waar haal je dan in Fredsnaam die familiegeschiedenis vandaan?
Wat is er mis met mijn profiel? Stikjaloers natuurlijk..quote:Op woensdag 15 april 2009 10:48 schreef Koewam het volgende:
[..]
Jouw profiel.!
Oh ja, natuurlijk voel je je aangetrokken tot dit soort topik's.
Serieus, hoe oud is die vent? Het is precies een broekventje van 12.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:09 schreef kikoooooo het volgende:
Vanochtend in de metro, die gast die de homo gaat 'spelen' in Goede tijden slechte tijden:
[ afbeelding ]
"Ik zie er volgens mij juist heel mannelijk uit". Het moet toch gvd niet veel gekker worden![]()
18 zoals daar te lezen isquote:Op woensdag 15 april 2009 10:52 schreef zagevent het volgende:
[..]
Serieus, hoe oud is die vent? Het is precies een broekventje van 12.
quote:Op woensdag 15 april 2009 09:44 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Daar had ik dan weer niet aan gedacht![]()
Was altijd mooi toen ik nog bij de AH werkte, de Lactacyd helemaal achterin een schap rammen zodat al die vadsige wijven met het schaamrood op de kaken mij moesten vragen waar het lag
Je geilt op homo'squote:Op woensdag 15 april 2009 11:37 schreef Leanne het volgende:
mooie jongen hoorleuker ook met bruine ogen
* Leanne geilt nogal op bruine ogen hihhiiiiihhhhhhhhihihhhhh![]()
Acceptabel voor in et guido en smaatjes topic jaquote:Op woensdag 15 april 2009 11:34 schreef Koewam het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van z'n Hyves, hier is-ie wel aqceptabel toch! Met bruine ogen trouwensWaarom heeft ie in de OP trouwens een Idols-achtergrond?
Er is iemand echt fanatieq geweest met fotoshop
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:20 schreef Sapstengel het volgende:
Hij heeft zo'n zelfde enge lach als deze gast:
[ afbeelding ] .
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 april 2009 09:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja om interessant te doen tegen je vriendinnen. Kun je tenminste zeggen dat een soapie in je geroert heeft.
Het eerste stukje soap wat ws. ooit bij je naar binnen is gegaan,![]()
En dat dankzij een mede-mod...quote:Op woensdag 15 april 2009 20:18 schreef Adelante het volgende:
Lang geleden dat ik zo vaak moestvan een KLB topic.
O.a., maar de OP was ook al klachtwaardig.quote:
Kijk dan comedy central of pokerquote:Op woensdag 15 april 2009 21:28 schreef DrDentz het volgende:
Hey! Volgens mij ken ik die gast uit zo'n Astro-TV interview. Daar kijk ik 's nachts naar.
"aqceptabel, fanatieq"quote:Op woensdag 15 april 2009 11:34 schreef Koewam het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van z'n Hyves, hier is-ie wel aqceptabel toch! Met bruine ogen trouwensWaarom heeft ie in de OP trouwens een Idols-achtergrond?
Er is iemand echt fanatieq geweest met fotoshop
Dat moment dat ie "Oh darling" zingtquote:Op woensdag 15 april 2009 21:27 schreef Mestras het volgende:
hij lag eer in de eerste liveshow van idols 4 uit
Niet dat ik zo goed kan zingen maar damn, wat is dit slechtquote:Op woensdag 15 april 2009 21:40 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Dat moment dat ie "Oh darling" zingt![]()
![]()
![]()
Je vergist je, hij is 'gewoon' biquote:Op woensdag 15 april 2009 21:47 schreef henkdevlieg het volgende:
[..]
Wat is er nu beter aan dan?
Wat een fagget trouwens.
zolang mensen in de belangstelling willen staan, krijg je dus ditquote:Op woensdag 15 april 2009 21:27 schreef Mestras het volgende:
Jij kijkt nooit in KLB ofzo?quote:Op woensdag 15 april 2009 21:37 schreef Florian_ het volgende:
[..]
"aqceptabel, fanatieq"
Jezus man. Typ eens normaal.
Vond ik inderdaad ook opvallend. 'Gewoon biseksueel'. Alsof dat zo 'gewoon' is..quote:Op woensdag 15 april 2009 09:14 schreef Florian_ het volgende:
"Gewoon biseksueel"
Wat een tyfus herriequote:Op woensdag 15 april 2009 21:27 schreef Mestras het volgende:
MBO kunstquote:Op woensdag 15 april 2009 22:24 schreef DrDentz het volgende:
Op zijn opleiding wel waarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |