Daar had ik dan weer niet aan gedachtquote:Op woensdag 15 april 2009 09:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ws. in die uitgelubberde scheur van Leanne wel
Die spendeert een hele bus Lactacyd aan een douchebeurt
quote:Op woensdag 15 april 2009 09:44 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Daar had ik dan weer niet aan gedacht![]()
Was altijd mooi toen ik nog bij de AH werkte, de Lactacyd helemaal achterin een schap rammen zodat al die vadsige wijven met het schaamrood op de kaken mij moesten vragen waar het lag
[..]
Was altijd mooi toen ik nog bij de AH werkte, de Lactacyd helemaal achterin een schap rammen zodat al die vadsige wijven met het schaamrood op de kaken mij moesten vragen waar het lag
[..]
Haha, held.. De kleine pleziertjes van de werkdagquote:Op woensdag 15 april 2009 09:44 schreef Titus-Pullo het volgende:
Tja je moet wat om zo'n dag door te komen hčquote:Op woensdag 15 april 2009 09:48 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Haha, held.. De kleine pleziertjes van de werkdag.
Oh en de gast uit de OP is gewoon gay. Duizend.
lol! Ja heel gewoon... Zoals iedereen... toch?quote:Op woensdag 15 april 2009 09:16 schreef IkWilbert het volgende:
" Het karakter dat je speelt is homosexueel, ben jij dat ook?"
"Nee, ik ben gewoon bisexueel...."
Slecht is het natuurlijk niet, maarje moet toch toegeven dat het tamelijk gay is....quote:Op woensdag 15 april 2009 10:16 schreef zomgmoz het volgende:
jullie doen allemaal net alsof het slecht is om homo te zijn
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:20 schreef Sapstengel het volgende:
Hij heeft zo'n zelfde enge lach als deze gast:
[ afbeelding ] .
[ afbeelding ]
Damn!quote:Op woensdag 15 april 2009 09:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja om interessant te doen tegen je vriendinnen. Kun je tenminste zeggen dat een soapie in je geroert heeft.
Het eerste stukje soap wat ws. ooit bij je naar binnen is gegaan,![]()
Het ene kastdeurtje staat nu open, nu de volgende nogquote:Op woensdag 15 april 2009 10:31 schreef Noodly het volgende:
"Gewoon bisexueel."
Daar begint het altijd mee, en na een aantal jaren durven ze eindelijk voluit te zeggen dat ze homo zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |