quote:Op woensdag 15 april 2009 09:10 schreef de_boswachter het volgende:
Check die opleiding
En die lippen
En die sjaal
En dat kapsel
YEAH RIGHT. Wat een fagget. !!!11..1
quote:
Die had waarschijnlijk legionella in zijn pijpquote:Op woensdag 15 april 2009 09:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Dan heb je toch jammerlijk gefaald als vader.
quote:Op woensdag 15 april 2009 09:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die had waarschijnlijk legionella in zijn pijp![]()
![]()
Die gephotoshopte ogenquote:Op woensdag 15 april 2009 09:10 schreef de_boswachter het volgende:
Check die opleiding
En die lippen
En die sjaal
En dat kapsel
YEAH RIGHT. Wat een fagget. !!!11..1
De metro kan je toch online lezenquote:Op woensdag 15 april 2009 09:16 schreef r3gi3boy het volgende:
En heb je dit toen je op het werk kwam zo snel mogelijk ingescanned en er een topic van gemaakt?
Nee, ik was om 7:45 al op mijn werk. Eerst koffie, toen poepen, toen e-mail lezen en toen de digitale Metro gedownload.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:16 schreef r3gi3boy het volgende:
En heb je dit toen je op het werk kwam zo snel mogelijk ingescanned en er een topic van gemaakt?
quote:Op woensdag 15 april 2009 09:19 schreef de_boswachter het volgende:
En die wangen
[ afbeelding ]
"Hoi, ik ben Bi-Hamster en ik kom de wereld redden !11__111"
Ja om interessant te doen tegen je vriendinnen. Kun je tenminste zeggen dat een soapie in je geroert heeft.quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 09:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja om interessant te doen tegen je vriendinnen. Kun je tenminste zeggen dat een soapie in je geroert heeft.
Het eerste stukje soap wat ws. ooit bij je naar binnen is gegaan,![]()
Als je goed bent in paint kun je wel echte bazentopics openen in KLBquote:Op woensdag 15 april 2009 09:22 schreef Loveless85 het volgende:
Wat leer je op MBO kunst; poppetjes tekenen met harken als handjes en hoe paint werkt?
Ja maar het is wss paint voor beginners, dus hoe je t opstart en een bestand kan opslaanquote:Op woensdag 15 april 2009 09:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als je goed bent in paint kun je wel echte bazentopics openen in KLB
quote:Op woensdag 15 april 2009 09:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja om interessant te doen tegen je vriendinnen. Kun je tenminste zeggen dat een soapie in je geroert heeft.
Jij duwt doorgaans stukken zeep je endeldarm in?quote:Op woensdag 15 april 2009 09:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WTF heb jij het over.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:29 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Jij duwt doorgaans stukken zeep je endeldarm in?
Om die mulder schoon te maken hoef je er toch geen stuk zeep in te beukenquote:Op woensdag 15 april 2009 09:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WTF heb jij het over.
Een endeldarm is wat anders dan een kutje hoor, even voor de info.
Misschien dat dat ook de reden is dat je vriendinnetje elke keer zo kijkt ->, nadat je haar een half uur genomen hebt.
quote:Op woensdag 15 april 2009 09:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WTF heb jij het over.
Een endeldarm is wat anders dan een kutje hoor, even voor de info.
Misschien dat dat ook de reden is dat je vriendinnetje elke keer zo kijkt ->, nadat je haar een half uur genomen hebt.
Ws. in die uitgelubberde scheur van Leanne welquote:Op woensdag 15 april 2009 09:35 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Om die mulder schoon te maken hoef je er toch geen stuk zeep in te beuken
Daar had ik dan weer niet aan gedachtquote:Op woensdag 15 april 2009 09:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ws. in die uitgelubberde scheur van Leanne wel
Die spendeert een hele bus Lactacyd aan een douchebeurt
quote:Op woensdag 15 april 2009 09:44 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Daar had ik dan weer niet aan gedacht![]()
Was altijd mooi toen ik nog bij de AH werkte, de Lactacyd helemaal achterin een schap rammen zodat al die vadsige wijven met het schaamrood op de kaken mij moesten vragen waar het lag
[..]
Was altijd mooi toen ik nog bij de AH werkte, de Lactacyd helemaal achterin een schap rammen zodat al die vadsige wijven met het schaamrood op de kaken mij moesten vragen waar het lag
[..]
Haha, held.. De kleine pleziertjes van de werkdagquote:Op woensdag 15 april 2009 09:44 schreef Titus-Pullo het volgende:
Tja je moet wat om zo'n dag door te komen hèquote:Op woensdag 15 april 2009 09:48 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Haha, held.. De kleine pleziertjes van de werkdag.
Oh en de gast uit de OP is gewoon gay. Duizend.
lol! Ja heel gewoon... Zoals iedereen... toch?quote:Op woensdag 15 april 2009 09:16 schreef IkWilbert het volgende:
" Het karakter dat je speelt is homosexueel, ben jij dat ook?"
"Nee, ik ben gewoon bisexueel...."
Slecht is het natuurlijk niet, maarje moet toch toegeven dat het tamelijk gay is....quote:Op woensdag 15 april 2009 10:16 schreef zomgmoz het volgende:
jullie doen allemaal net alsof het slecht is om homo te zijn
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:20 schreef Sapstengel het volgende:
Hij heeft zo'n zelfde enge lach als deze gast:
[ afbeelding ] .
[ afbeelding ]
Damn!quote:Op woensdag 15 april 2009 09:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het ene kastdeurtje staat nu open, nu de volgende nogquote:Op woensdag 15 april 2009 10:31 schreef Noodly het volgende:
"Gewoon bisexueel."
Daar begint het altijd mee, en na een aantal jaren durven ze eindelijk voluit te zeggen dat ze homo zijn.
Wacht, dus jij volgt serieus die zeep?quote:Op woensdag 15 april 2009 10:38 schreef Fortitudo het volgende:
weer een ergens opgedoken zoon van de familie sanders die al 17 jaar niet werd gemist, maar opeens op de stoep staat en in de armen wordt gesloten.
lekker realistisch weer.
volgens mij heeft de familie sanders er al 3 broers en zussen 2 ooms en 14 kinderen onbewust bijgekregen
Pa Sanders heeft weer wat lekkers uit de kelder getrokkenquote:Op woensdag 15 april 2009 10:38 schreef Fortitudo het volgende:
weer een ergens opgedoken zoon van de familie sanders die al 17 jaar niet werd gemist, maar opeens op de stoep staat en in de armen wordt gesloten.
lekker realistisch weer.
volgens mij heeft de familie sanders er al 3 broers en zussen 2 ooms en 14 kinderen onbewust bijgekregen
neequote:Op woensdag 15 april 2009 10:39 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wacht, dus jij volgt serieus die zeep?
Jouw profiel.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:46 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waar haal je dan in Fredsnaam die familiegeschiedenis vandaan?
Wat is er mis met mijn profiel? Stikjaloers natuurlijk..quote:Op woensdag 15 april 2009 10:48 schreef Koewam het volgende:
[..]
Jouw profiel.!
Oh ja, natuurlijk voel je je aangetrokken tot dit soort topik's.
Serieus, hoe oud is die vent? Het is precies een broekventje van 12.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:09 schreef kikoooooo het volgende:
Vanochtend in de metro, die gast die de homo gaat 'spelen' in Goede tijden slechte tijden:
[ afbeelding ]
"Ik zie er volgens mij juist heel mannelijk uit". Het moet toch gvd niet veel gekker worden![]()
18 zoals daar te lezen isquote:Op woensdag 15 april 2009 10:52 schreef zagevent het volgende:
[..]
Serieus, hoe oud is die vent? Het is precies een broekventje van 12.
[..]
Je geilt op homo'squote:Op woensdag 15 april 2009 11:37 schreef Leanne het volgende:
mooie jongen hoorleuker ook met bruine ogen
* Leanne geilt nogal op bruine ogen hihhiiiiihhhhhhhhihihhhhh![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |