Zou die stiekem ook gewoon bi zijn?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:53 schreef mic_forever het volgende:
hij lijkt op albert verlinde ergens
Misschien is Albert wel zijn vaderquote:Op woensdag 15 april 2009 22:59 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Zou die stiekem ook gewoon bi zijn?
die knuistjes!quote:Op woensdag 15 april 2009 11:34 schreef Koewam het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van z'n Hyves, hier is-ie wel aqceptabel toch! Met bruine ogen trouwensWaarom heeft ie in de OP trouwens een Idols-achtergrond?
Er is iemand echt fanatieq geweest met fotoshop
Dat zou wat zijn!quote:Op woensdag 15 april 2009 23:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Misschien is Albert wel zijn vader
quote:Op woensdag 15 april 2009 23:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Misschien is Albert wel zijn vader
Carlo Boshartdttddtdquote:Op donderdag 16 april 2009 10:12 schreef Loveless85 het volgende:
Het is de verloren zoon van Albert![]()
Vraag is alleen wie is dan de moeder
Gewoon, omdat het kan:quote:Op donderdag 16 april 2009 12:22 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Of hij heeft zichzelf bevrucht!
Zou me niks verbazen eerlijk gezegd!
De meeste soapacteurs zijn inderdaad niets meer dan veredelde metroseksuelen en Tinky Winky's.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:09 schreef kikoooooo het volgende:
Vanochtend in de metro, die gast die de homo gaat 'spelen' in Goede tijden slechte tijden:
[ afbeelding ]
"Ik zie er volgens mij juist heel mannelijk uit". Het moet toch gvd niet veel gekker worden![]()
Nee, de vraag is: Wie is de andere vader?quote:Op donderdag 16 april 2009 10:12 schreef Loveless85 het volgende:
Het is de verloren zoon van Albert![]()
Vraag is alleen wie is dan de moeder
Gewoon bi, omdat het kan!quote:Op donderdag 16 april 2009 17:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gewoon, omdat het kan:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gewoon, omdat het kan:
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op donderdag 16 april 2009 18:35 schreef GioStyle het volgende:
Hier is maar 1 smiley toepasselijk: [ afbeelding ]
Is dat die nichtensmiley?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:35 schreef GioStyle het volgende:
Hier is maar 1 smiley toepasselijk: [ afbeelding ]
Faal, quadruple postquote:Op donderdag 16 april 2009 18:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hou eens op met die grappen! Ik tuimel van mijn stoel van het schaterlachen!
Hij ging gewoon voor de kwartet!quote:Op donderdag 16 april 2009 19:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Faal, quadruple post![]()
Ga eens leren de edit button te gebruiken
Wat doet Britney Spears daar op de achtergrond?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:34 schreef Koewam het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van z'n Hyves, hier is-ie wel aqceptabel toch! Met bruine ogen trouwensWaarom heeft ie in de OP trouwens een Idols-achtergrond?
Er is iemand echt fanatieq geweest met fotoshop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |