Ajouad ookquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:50 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Veenstra is ook de enige die het draait, best jammer.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:08 schreef 3rdRock het volgende:
vanaf mijn nieuw bureaustoel zeg ik goedenavond!
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:08 schreef 3rdRock het volgende:
vanaf mijn nieuw bureaustoel zeg ik goedenavond!
Ikea Karstenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:09 schreef Allrounder het volgende:
[..]
![]()
Ben ook opzoek naar éénWat voor heb je?
hij lijkt er wel wat op, maar de mijne komt van de blokker en was afgelopen zondag 50euro ipv 60. zal wel ff pic zoekenquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:11 schreef Allrounder het volgende:
Het liefst nog verwarmd en massagestanden.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:12 schreef 3rdRock het volgende:
http://www.blokker.nl/web(...)0050&productId=98963
alleen de handleiding klopt niet, ik heb 1 plastic beschermdingetje over en om die erop te krijgen moet ik de hele stoel uit elkaar schroeven.....'t gaat om dat dingetje over dat punt waar de poten bij elkaar komen....
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:14 schreef Allrounder het volgende:
Hee die stoel die Rock heeft heb ik nu ook
[ afbeelding ]
De speciale ''dag- aanbieding'' heeft wel geholpen blijkbaar.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wel stom. afgelopen zondag stond ie als speciale dag-aanbieding voor 50euro, is ie nu nog steeds 50
nja, ik had er toevallig vorige week al op gezeten en toen dacht ik: "ja, zit lekker, maar heb ik em echt nodig?" maar toen zag ik em zondag weer en toen kon ik het niet laten......nog geen spijt van. moet ff wennen aan de armleuningen en de relaxstand. mijn vorige had dat niet en heb ik al een jaar of 15....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:18 schreef Allrounder het volgende:
[..]
De speciale ''dag- aanbieding'' heeft wel geholpen blijkbaar.
Die schommelstand vindt ik juist heel lekker, is wel even een kwestie van wennen inderdaad.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik had er toevallig vorige week al op gezeten en toen dacht ik: "ja, zit lekker, maar heb ik em echt nodig?" maar toen zag ik em zondag weer en toen kon ik het niet laten......nog geen spijt van. moet ff wennen aan de armleuningen en de relaxstand. mijn vorige had dat niet en heb ik al een jaar of 15....
Koop een merk stoel ipv zo'n lederen managerstoel.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:21 schreef Allrounder het volgende:
Ik zit momenteel (zo'n 1,5 jaar al) met rugklachten, dus wil eigenlijk echt een goede voor mijn rug. Zal wel weer een duur grapje worden.
nja, ik heb het op het werk ook en vind het heerlijk. mijn collega's pleuren altijd half achterover als ze op mijn stoel gaan zittenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:22 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Die schommelstand vindt ik juist heel lekker, is wel even een kwestie van wennen inderdaad.
Schommelstand FTWquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:22 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Die schommelstand vindt ik juist heel lekker, is wel even een kwestie van wennen inderdaad.
Het ging toch over bureaustoelen?quote:
ja, bij sommige kun je de rugleuning los zetten zodat je achterover kunt leunen en dat is wel een beetje schommelstand ja.quote:
Dat is een goede inderdaad.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:24 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Koop een merk stoel ipv zo'n lederen managerstoel.
Vaak kun je bij failliete bedrijven wel goede stoelen kopen voor een redelijke prijs. Heb nu een Ahrend stoel voor 75E
slaap lekker!quote:
papapapapa!quote:
+1!quote:
quote:
Whehe, is echt goed geluktquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]heb het live op de stream gezien en ik dacht wat doet hij nou. op NED3 hebben ze het zorgvuldig uitgeknipt
Tja, werd weer eens tijd! Helaas komtie nu niet meer terug net als toen...quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 06:52 schreef hole1988 het volgende:
Giel laat iedereen ei drinken en kattenvoer eten
Heb je afgelopen jaar geld overgemaakt of een plaat aangevraagd ofzo? Spannend hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:12 schreef MMaRsu het volgende:
Ik kwam vanmiddag thuis en zag dat er geprobeerd was een pakket te leveren van 3FM Serious Request?
Kan het morgen pas ophalen maar ik heb geen idee wat het is, iemand anders die ook iets heeft gekregen vandaag?
Lantinga en Verkoeijen maken acht afleveringen van hun programma. “Ik heb er ontzettend veel zin in, jammer dat het met Rámon is“, aldus Lantinga.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:43 schreef ConscienceNL het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=105513
quote:
quote:
ik vind het nogal watquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:35 schreef 3rdRock het volgende:
veenstra heeft koorts twittert ie net....
quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Even peilen wat de mening van TwitWouter is over deze kwestie.
Rudy of Cortone een zes uur durende uitzending?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:22 schreef 3rdRock het volgende:
Michiel is er niet vanavond en Domien gaat hem niet vervangen...spannend!
Stenders?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Rudy of Cortone een zes uur durende uitzending?
Of natuurlijk Roos.
ja fapfapfapquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:39 schreef themauster het volgende:
Laten ze Barend van Deelen maar bellen! topjock!
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:39 schreef themauster het volgende:
Laten ze Barend van Deelen maar bellen! topjock!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |