Nope... Zeer vervelend.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:18 schreef 3rdRock het volgende:
krijg je nog een mailtje mte je hemelse honderd? heb em niet opgeslagen en anders moet ik te diep nadenken....
Ik zap net om 22.06 uur inquote:
crap,. dan ga ik ff denken...quote:
Sowiesoquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
crap,. dan ga ik ff denken...
Qotsa - Songs for the deaf
metallica - master of puppets
muse -origin of symmetry
underworld - beaucoup fish
prodigy - fat of the land
smashing pumpkins - mellon collie and the infinite sadness
de staat - machinery
guns n roses - appetite for destruction
nirvana - nevermind
bush - sixteen stone.
vrije keus: Tool - Lateralus
en net buiten de lijst Go Back tot the Zoo - Benny Blisto....
http://stem.omroep.nl/3fm/2011/259-hemelse-honderd-2011quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:34 schreef Bol_Wan het volgende:
waar kan jeje hemelse honderd invoeren. Ben ik nou blind of staat het er niet duidelijk
ga ff nbaar 3fm.nl en vul in de zoekbalk hemelse 100 in.....t staat niet altijd op de frontpage. beetje onhandig.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:34 schreef Bol_Wan het volgende:
waar kan jeje hemelse honderd invoeren. Ben ik nou blind of staat het er niet duidelijk
Persoonlijk vind ik We Sweat Blood z'n beste album, maar dat kan ook zijn omdat ik dat album het eerste hoordequote:
Dat album was toch allang uit?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:50 schreef Bol_Wan het volgende:
Single nummer 19 van dat album. beetje overdreven nu
Ik ook niet. Het zal er waarschijnlijk een eentje worden die ik niet bij de andere dagen kwijt kan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:48 schreef borisz het volgende:
Het 30 dagen liedjesspel. Ik heb al geen idee wat ik bij 1 moet invullen.
eind 2009 dacht ik, zegt genoeg lijkt mequote:
not bad! veel platen die het bij mij net niet haaldenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:55 schreef Bol_Wan het volgende:
ARCTIC MONKEYS - FAVOURITE WORST NIGHTMARE
EDITORS - AN END HAS A START
GREENDAY - AMERICAN IDIOT
LAST SHADOW PUPPETS - THE AGE OF UNDERSTATEMENT
MUSE - ABSOLUTION
MUSE - ORIGIN OF SYMMETRY
OASIS - WHAT'S THE STORY MORNING GLORY
RACOON - ANOTHER DAY
ROLLING STONES - BEGGARS BANQUET
THEM CROOKED VULTURES - THEM CROOKED VULTURES
boem, lijstje. Nog best mainstream eigenlijk. Of ik dat erg vind ben ik nog niet over uit
Ik ga gewoon dagelijks een nummer kiezen. Te veel nadenken, passen en meten heeft toch geen zin.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het zal er waarschijnlijk een eentje worden die ik niet bij de andere dagen kwijt kan.
Het schijnt dat je de Douche alleen kan gebruiken met schroevendraaier.quote:
quote:
Godver de godverquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |