quote:ik zat de filmpjes op ajax.nl te kijken, en dan dat filmpje Janssen: 'Ik wil een leider zijn'
Die eerste zinnen die hij zegt
Tegen DC United kon ik het nog wel trekken, maar om nu om 4 uur de wekker te gaan zetten is ook weer zo watquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:09 schreef DeZoektocht het volgende:
Ik hoop echt dat Demy blijft, in vorm gewoon 1 van de besten.
zijn er overigens nog diehards die vannacht opblijven voor de wedstrijd tegen de Timbers?
Hoop dat ze niet teveel stukken van die boomstam gaan zagen
Goed gaat komen? Als het nou over El Ham zou gaan ok, maar of Ajax hier nou zo blij mee moet zijn denkende aan wat er nu loopt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:57 schreef Catch22- het volgende:
Demy weg voor 8 miljoen, ik denk dat het alsnog wel goed komt dan. Vraag me alleen af of het voor hem de beste sportieve keuze is.
Tegen DC United was het me eigenlijk te spannend, maar ik zie vannacht wel weerquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:09 schreef DeZoektocht het volgende:
Ik hoop echt dat Demy blijft, in vorm gewoon 1 van de besten.
zijn er overigens nog diehards die vannacht opblijven voor de wedstrijd tegen de Timbers?
Hoop dat ze niet teveel stukken van die boomstam gaan zagen
Tegen DC heb ik ook gekeken, wat wel een beetje zonde van mn tijd was moet ik toegeven.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Tegen DC United kon ik het nog wel trekken, maar om nu om 4 uur de wekker te gaan zetten is ook weer zo watMorgen wel vrij, dat dan weer wel
Is het PieterBaancentrum weer een dagje vrij ofzo?quote:
Sowieso denk ik dat hij wel een basisplek zou krijgen. En de Zeeuw "ziet het wel zitten". Hebben ze hem gebeld dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
Demy moet blijven. Hij heeft constant en goed gepresteerd tot die trap op het WK. Daarna had hij inderdaad een behoorlijke vorm dip maar hij is in de laatste wedstrijden echt weer goed gaan voetballen. Demy heeft een goede steekpas, scorendvermogen, beheerst het 1 keer raken, 1 van de beste middenvelders mits hij in vorm is in Nederland.
Wat wil je nu als er iemand geschorst is of geblesseerd? Dan kom je direct bij Enoh die er werkelijk niks van kan.
Anita, Van Der Heijden, Lodeiro...we zitten vrij ruim in de middenvelders. De Zeeuw is een goede middenvelder, en mag van mij zeker blijven. Maar als je 6 miljoen kan vangen voor een bankzitter moet je dat gewoon doen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
Demy moet blijven. Hij heeft constant en goed gepresteerd tot die trap op het WK. Daarna had hij inderdaad een behoorlijke vorm dip maar hij is in de laatste wedstrijden echt weer goed gaan voetballen. Demy heeft een goede steekpas, scorendvermogen, beheerst het 1 keer raken, 1 van de beste middenvelders mits hij in vorm is in Nederland.
Wat wil je nu als er iemand geschorst is of geblesseerd? Dan kom je direct bij Enoh die er werkelijk niks van kan.
Het doel van hem is sowieso nog een keer geld te vangen in het buitenland:quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sowieso denk ik dat hij wel een basisplek zou krijgen. En de Zeeuw "ziet het wel zitten". Hebben ze hem gebeld dan?
quote:En met Ajax achter je naam gaat dat nu eenmaal makkelijker”, zei de middenvelder al bij binnenkomst in juli 2009.
Die spelers wat jij nu opnoemt zijn een klasse minder dan De Zeeuw. Ik hoop dat die gast van AZ niet komt en Ajax gewoon met de Jong in de spits gaat spelen. Dan heb je Anita, Lodeiro en Van der Heiden als bankzitters.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Anita, Van Der Heijden, Lodeiro...we zitten vrij ruim in de middenvelders. De Zeeuw is een goede middenvelder, en mag van mij zeker blijven. Maar als je 6 miljoen kan vangen voor een bankzitter moet je dat gewoon doen.
Waarom in godsnaam Siem in de spits. Is een even goede afmaker als Lorenzoquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die spelers wat jij nu opnoemt zijn een klasse minder dan De Zeeuw. Ik hoop dat die gast van AZ niet komt en Ajax gewoon met de Jong in de spits gaat spelen. Dan heb je Anita, Lodeiro en Van der Heiden als bankzitters.
De Zeeuw -- Janssen --Eriksen
Onzin, Siem maakt er gewoon 20 in een heel jaar. De wedstrijden in de spits heeft hij over het algemeen goed gefunctioneerd. Ik zie niet in waarom die Sigthorson zoveel beter zou zijn echt niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam Siem in de spits. Is een even goede afmaker als Lorenzo
Hij word ook steeds gewisseld van positie dat helpt ook niet echt mee. In de beker finale was het inderdaad minder maar in de overige wedstrijden als spits vind ik dat hij prima speelde. Oké dan haal je een nieuwe spits dan heb je toch een prima selectie met Siem als vervanger voor de spits of eventueel Eriksen of De Zeeuw als die er niet zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:44 schreef Urquhart het volgende:
Het hele seizoen Siem in de spits zie ik echt niet zitten hoor. Prachtig natuurlijk dat hij er in de kampioenswedstrijd twee in legt, maar in andere wedstrijden heeft hij toch weinig laten zien hoor. Het is te opportunistisch om nu maar Siem tot dé spits uit te roepen. Tuurlijk is het handig dat hij incidenteel in de spits kan functioneren, maar ik zie toch liever een echte spits komen.
Zeker weten, met gewoon een goede spits erbij en hopen dat Vertonghen blijft hebben we gewoon een prima selectie. Ook als De Zeeuw vertrekt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hij word ook steeds gewisseld van positie dat helpt ook niet echt mee. In de beker finale was het inderdaad minder maar in de overige wedstrijden als spits vind ik dat hij prima speelde. Oké dan haal je een nieuwe spits dan heb je toch een prima selectie met Siem als vervanger voor de spits of eventueel Eriksen of De Zeeuw als die er niet zijn.
het is logisch dat hij er aan moet wennen. Ik heb wel het idee dat het steeds beter ging in het half jaar dat hij nu spits speelt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:44 schreef Urquhart het volgende:
Het hele seizoen Siem in de spits zie ik echt niet zitten hoor. Prachtig natuurlijk dat hij er in de kampioenswedstrijd twee in legt, maar in andere wedstrijden heeft hij toch weinig laten zien hoor. Het is te opportunistisch om nu maar Siem tot dé spits uit te roepen. Tuurlijk is het handig dat hij incidenteel in de spits kan functioneren, maar ik zie toch liever een echte spits komen.
Hmm.. hij is 28 jaar en kan daar 3 miljoen netto verdienen. Dan weet ik het niet zo zeker, je moet de gok wagen of er dan na Ajax nog een buitenlandse club komt om te cashen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:56 schreef Smoofie het volgende:
Sowieso, Amsterdam of Moskou. CL of EL. Dat is de keus die de Zeeuw heeft. Ik zou iig voor Amsterdam en CL kiezen.
Hij zal bij Ajax ook wel boven een miljoen verdienen, maarja. Is hij daar wel zeker van een basisplek dan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hmm.. hij is 28 jaar en kan daar 3 miljoen netto verdienen. Dan weet ik het niet zo zeker, je moet de gok wagen of er dan na Ajax nog een buitenlandse club komt om te cashen.
Op zich is het spelletje wat hij speelt in de spits best leuk, goed samenspel met de rest. Alleen mist toch de techniek en de finesse om veel te scoren. Vanwege een redelijk dominant Ajax heeft hij toch wat kunnen scoren, maar het gros van de doelpunten waren toch kansen die je als betaald voetballer -al ben je keeper- niet mág missen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:51 schreef Catch22- het volgende:
[..]
het is logisch dat hij er aan moet wennen. Ik heb wel het idee dat het steeds beter ging in het half jaar dat hij nu spits speelt.
Wtfquote:De gemeente Eindhoven gaat 48 miljoen euro lenen om PSV te helpen.
Eindhoven koopt met het geld de grond onder het PSV-stadion en het trainingscomplex De Herdgang. PSV gaat 2,4 miljoen euro per jaar betalen voor het gebruik ervan. De herfinanciëring levert PSV per saldo een lastenverlichting van ongeveer 7,5 miljoen euro per jaar op.
PSV zit financieel in zwaar weer. Over het seizoen 2009/2010 werd 17,5 miljoen euro verlies geleden en door de derde plaats in de competitie loopt de club dit jaar opnieuw de miljoenen uit de Champions League mis.
1 miljoen of 3 miljoen is toch een mooie sprong. Hij is 28, veel stappen zal hij niet meer maken en wilt dus liever nog even cashen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij zal bij Ajax ook wel boven een miljoen verdienen, maarja. Is hij daar wel zeker van een basisplek dan.
Ze hebben wel 2x 17,5 miljoen verlies geleden, dus groot gedeelte is om weer gezond te worden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:04 schreef 16meter het volgende:
Was te verwachten... uiteindelijk zullen er voldoende versterkingen komen en doen ze volgend jaar weer volop mee.
Kijk, als Serrano of lodeiro de Zeeuw konden opvangen zou ik het niet erg vinden, lodeiro is een stuk beter in potente maar fysiek wel minder.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:04 schreef Adames het volgende:
[..]
1 miljoen of 3 miljoen is toch een mooie sprong. Hij is 28, veel stappen zal hij niet meer maken en wilt dus liever nog even cashen.
Met 2x heb je dit jaar ook meegerekend?quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Ze hebben wel 2x 17,5 miljoen verlies geleden, dus groot gedeelte is om weer gezond te worden.
Daar is hij bij Ajax ook niet zeker van. Dan ga je kijken naar salarissen als speler. In Amsterdam voor 1 miljoen op de bank of in Moskou voor 3 miljoen op de bank.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij zal bij Ajax ook wel boven een miljoen verdienen, maarja. Is hij daar wel zeker van een basisplek dan.
Het is wel koud daarquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Daar is hij bij Ajax ook niet zeker van. Dan ga je kijken naar salarissen als speler. In Amsterdam voor 1 miljoen op de bank of in Moskou voor 3 miljoen op de bank.
Moskou is best leuk hoor...... Als je miljonair bent tenminste.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:56 schreef Smoofie het volgende:
Sowieso, Amsterdam of Moskou. CL of EL. Dat is de keus die de Zeeuw heeft. Ik zou iig voor Amsterdam en CL kiezen.
Ja toch? Volgens mij in zowel 09/10 en 10/11 17,5 miljoen verlies geleden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met 2x heb je dit jaar ook meegerekend?
Ik zou er zelf ook niet aan moet te denken hoor. Lekkere uitwedstrijden naar Vladivostok en TomTomskquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is wel koud daar. En in de zomer weer te warm
Van dit jaar is nog niet bekendquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:07 schreef Adames het volgende:
[..]
Ja toch? Volgens mij in zowel 09/10 en 10/11 17,5 miljoen verlies geleden.
ff naar Siberia op en neerquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zou er zelf ook niet aan moet te denken hoor. Lekkere uitwedstrijden naar Vladivostok en TomTomsk
Dat lukt nog wel. Ik zou vooral opzien tegen wedstijdjes in de altijd gemoedelijke Kaukasus.quote:
Weet niet of Lodeiro in potentie beter is eigenlijk. Lodeiro zet je wel abnormaal makkelijk van de bal, dat hebben we tegen DC wel gezien. Kun je nagaan als je straks tegen Utrecht of ADO speelt die er vol op kletsen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kijk, als Serrano of lodeiro de Zeeuw konden opvangen zou ik het niet erg vinden, lodeiro is een stuk beter in potente maar fysiek wel minder.
AK-47 is niets manquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:11 schreef Morendo het volgende:
Daar hebben ze echt vuurwerk bij thuiswedstrijden.
Volgens mij telt Ajax de inkomsten uit transfers niet mee in het resultaat. Maar ik ben geen boekhouder verder.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:07 schreef Adames het volgende:
[..]
Ja toch? Volgens mij in zowel 09/10 en 10/11 17,5 miljoen verlies geleden.
Het ging over PSVquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Volgens mij telt Ajax de inkomsten uit transfers niet mee in het resultaat. Maar ik ben geen boekhouder verder.
Ajax heeft zelfs zonder CL zwarte cijfers gedraaid dit jaarquote:
Ik hoop het voor hun.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ajax heeft zelfs zonder CL zwarte cijfers gedraaid dit jaar.
Maar goed, PSV 48 miljoen. Zijn ze over 3 jaar weer kwijt als ze rutten houden
Dan heb je er geen kijk op.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:17 schreef heloef het volgende:
Ik vind het ook achterlijk dat de gemeente Eindhoven dat doet, die club stort echt niet in zonder die miljoenen. Ze kunnen echt wel zelf de schulden oplossen.
Want?quote:
Oké, gooi maar neer waar PSV echt geld aan verdient?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Want?
PSV is groot genoeg om zelf te kunnen saneren.
Bij Telstar kan ik een lening nog begrijpen.
quote:Nando Rafael wil naar Champions League
AUGSBURG – Nando Rafael steekt zijn ambities niet onder stoelen of banken. De 27-jarige spits van FC Augsburg wil naar een club die uitkomt in de Champions League.
"Ik weet zeker dat ik dat niveau aankan," zegt de voormalige jeugdspeler van Ajax in een interview in het nieuwe magazine van NUsport. Het contract van Rafael bij Augsburg loopt af in 2012. De geboren Angolees met een Duits paspoort staat open voor een terugkeer naar Ajax.
"Mijn gevoel voor die club zal nooit verdwijnen. Ik zie mezelf er wel spelen, denk dat ik wel in het team zou passen. Ik ken de cultuur van de club, dat is mijn voordeel ten opzichte van andere spitsen. Maar het is niet zo dat ik van mezelf terug móét naar Ajax. Op dit moment concentreer ik me gewoon op Augsburg en de Bundesliga."
Angola
De voormalige international van Jong Duitsland wil voortaan gaan spelen voor het nationale team van Angola, het land dat hij op zijn negende ontvluchtte.
"Ik sta daar heel open voor. Als ik vandaag een uitnodiging krijg, dan zal je het wel lezen. Tuurlijk. Ik zou de mensen in Angola graag blij maken door voor hen te voetballen en te scoren. Angola is mijn land van herkomst."
"Wat maakt het uit dat er vroeger oorlog is geweest? Duitsland was jaren geleden ook een oorlogsland. Als het meant to be is dat Angola me oproept, dan ga ik voor mijn land uitkomen."
Maar Lodeiro is wel een goede speler in een aanvallend opgesteld team met zijn snelheid, wilskracht en creatieve impulsen. Vergeet ook niet dat hij 2 jaar jonger is dan Suarez! Hij zal misschien niet van het niveau zijn als Suarez maar ik denk qua potentie dat hij zeker 1 van de beter is qua talent in Nederland.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Weet niet of Lodeiro in potentie beter is eigenlijk. Lodeiro zet je wel abnormaal makkelijk van de bal, dat hebben we tegen DC wel gezien. Kun je nagaan als je straks tegen Utrecht of ADO speelt die er vol op kletsen.
Als je niet genoeg geld verdient moet je toch bezuinigen of ben ik gek?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Oké, gooi maar neer waar PSV echt geld aan verdient?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je niet genoeg geld verdient moet je toch bezuinigen of ben ik gek?
Maar ja PSV kiest hier voor we zullen wel zien wat het uitricht. Een modelclub is het in ieder geval de komende 40 jaar niet meer.
PSV heet 11 jaar CL gehaald en toen dat niet meer gebeurde stortte alles in. Gewoon lekker laten instorten als gemeente. Je ziet dat geld nooit meer terug.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
. Dat zeg ik toch. PSV heeft veel te weinig inkomsten en daarom is de club naar de klote aan het gaan. Nu moet de stad wel opdraaien voor die club, want PSV is het enige wat Eindhoven heeft.
Maar genoeg genozel over die club.
.
ze betalen 2.1mil per jaar terug. Waarom zouden ze het geld nooit terug zien dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:50 schreef heloef het volgende:
[..]
PSV heet 11 jaar CL gehaald en toen dat niet meer gebeurde stortte alles in. Gewoon lekker laten instorten als gemeente. Je ziet dat geld nooit meer terug.
quote:Ex Ajacied bezwangert playmate
AMSTERDAM - Ex-Ajacied Andy van der Meyde krijgt een kind bij een voormalig playmate die we kennen van de Gouden Kooi. Melisa zat onder andere in de Gouden Kooi als 'verleidster'.
Van der Meyde heeft in februari dit jaar besloten te stoppen met voetbal. Hij speelde vijf seizoenen voor Ajax.![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:19 schreef Catch22- het volgende:
Hij schoot op het veld niet zo scherp volgens mij hoor
maar 't is wel een leuk popje, zo op 't oog.
Ja mooie ogen hequote:Op woensdag 25 mei 2011 15:19 schreef Catch22- het volgende:
Herkent u deze nog?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:19 schreef Catch22- het volgende:
Zo maakt ie ook vrouwen zwanger.quote:
Je komt hier klagen over mensen op een ander forum?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:48 schreef Supersoep het volgende:
http://www.bigsoccer.com/(...)c6&t=1685149&page=15
Waarom heb je altijd van die debielen met een minderwaardigheidscomplex als Nederlandse ploegen een keer in het buitenland spelen?
Erger ik me kapot aan, niet de eerste keer dat ik zoiets zie waar iemand dan zonodig haarfijn uit moet leggen waarom Ajax ooit zo geweldig was. Boohoo.
Dus?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Je komt hier klagen over mensen op een ander forum?
Wat boeit ons dat.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:55 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dus?Misschien was jij het wel.
Die liep zich daar even te registreren om Ajax op te hemelen op ergerlijke wijze, kan ik gewoon niet tegen.
Waarom post jij dat hier?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:48 schreef Supersoep het volgende:
Waarom heb je altijd van die debielen met een minderwaardigheidscomplex als Nederlandse ploegen een keer in het buitenland spelen?
Erger ik me kapot aan, niet de eerste keer dat ik zoiets zie waar iemand dan zonodig haarfijn uit moet leggen waarom Ajax ooit zo geweldig was. Boohoo.
Idd, helemaal jouw fout.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Oh wacht, dit is zeker het Feyenoord topic.
Helemaal mijn fout, sorry.
Echt hé, zo'n gast die niks snap van voetbal. Een wedstrijd met een rare opstelling en alleen reserves in amerika tegen een of andere bagger ploeg. En dan verwachten dat ze heel erg hun best gaan doen. En nog teleurgesteld zijn ookquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:48 schreef Supersoep het volgende:
De voorbereiding, transfergeruchten, nieuwe gezichten, exotische aanwinsten, nieuwe shirts, toernooien, andere sporten, meer vrije tijd.quote:
Vind het altijd zo saai zonder een EK/WKquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:13 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
De voorbereiding, transfergeruchten, nieuwe gezichten, exotische aanwinsten, nieuwe shirts, toernooien, andere sporten, meer vrije tijd.
Maandag B&B, hebben ze Foppe aan de lijn, vragen ze niet eens of die Serrano een beetje kan voetballen. Gemiste kans. Ik was wel benieuwd wat de Haan van hem vindt, gebaseerd op afgelopen seizoen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:07 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben zeer benieuwd naar Serero eigenlijk. Ik hoop op een nieuw Pienaartje.
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=138324quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:19 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Maandag B&B, hebben ze Foppe aan de lijn, vragen ze niet eens of die Serrano een beetje kan voetballen. Gemiste kans. Ik was wel benieuwd wat de Haan van hem vindt, gebaseerd op afgelopen seizoen.
Hmm, hij sluit het gelukkig niet uit.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:26 schreef Gramulanion het volgende:
http://twitter.com/#!/DemydeZeeuw/status/73408288217251841
Het is geen lening van de gemeente, zij kopen de grond waar alles wat van PSV is op staat voor 48 miljoen en PSV betaalt huur aan de gemeente voor het gebruik van die grond, die ongeveer hetzelfde is als de rente per jaar van 48 miljoen. Ik vind het wel meevallen hoor, de gemeente Amsterdam is ook groot aandeelhouder van de Arenaquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:50 schreef heloef het volgende:
[..]
PSV heet 11 jaar CL gehaald en toen dat niet meer gebeurde stortte alles in. Gewoon lekker laten instorten als gemeente. Je ziet dat geld nooit meer terug.
Ik vond het ook al een goed bericht vanmorgenquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:28 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Hmm, hij sluit het gelukkig niet uit.
Kijk, kijk...quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=138324
Als PSV ervan overtuigd was dat hij weer z'n niveau zal halen hadden ze die optie niet laten lopenquote:
Het kan ook een domme fout zijn geweest, dat komt bij PSV weleens vaker voor (het niet inschrijven van spelers voor de CL).quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als PSV ervan overtuigd was dat hij weer z'n niveau zal halen hadden ze die optie niet laten lopen
spelers opstellen die rood hebbenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het kan ook een domme fout zijn geweest, dat komt bij PSV weleens vaker voor (het niet inschrijven van spelers voor de CL).
Ze wilden hem een contract aanbieden die afwijkt van het voorstel van die optie.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als PSV ervan overtuigd was dat hij weer z'n niveau zal halen hadden ze die optie niet laten lopen
Daarom juist, die optie was voor 3 jaar en ik kan begrijpen dat je dat niet doet met een zwaar geblesseerde speler.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:05 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ze wilden hem een contract aanbieden die afwijkt van het voorstel van die optie.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het kan ook een domme fout zijn geweest, dat komt bij PSV weleens vaker voor (het niet inschrijven van spelers voor de CL).
Ja, daarom is de Arena van binnen ook zo lelijkquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is geen lening van de gemeente, zij kopen de grond waar alles wat van PSV is op staat voor 48 miljoen en PSV betaalt huur aan de gemeente voor het gebruik van die grond, die ongeveer hetzelfde is als de rente per jaar van 48 miljoen. Ik vind het wel meevallen hoor, de gemeente Amsterdam is ook groot aandeelhouder van de Arena
En de grond is voor niks gegevenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, daarom is de Arena van binnen ook zo lelijk. En de gemeente amsterdam staat er maar voor 32 miljoen in
.
Arena zal wel binnen nu en 6 jaar een eckte AJax stadion wordenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, daarom is de Arena van binnen ook zo lelijk. En de gemeente amsterdam staat er maar voor 32 miljoen in
.
Als dat gaat gebeuren, staat Ajax bovaan aan de CL voor het Finale-stadion.. Als je dat wordt, kan je zo 20 a 30 miljoen krijgen..quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Arena zal wel binnen nu en 6 jaar een eckte AJax stadion wordenMet nog steeds de mogelijkheid om naar 80.000 te gaan
Ik mag het hopen, en 80.000 misschien een beetje overdreven, maar 60-70 moet toch kunnen. Als je ziet dat het nu met 50000 al alle seizoenskaarten kwijt raaktquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Arena zal wel binnen nu en 6 jaar een eckte AJax stadion wordenMet nog steeds de mogelijkheid om naar 80.000 te gaan
Zou wel mooi zijn ja, maar goed. Ik blijf de arena een beetje lelijk vindenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als dat gaat gebeuren, staat Ajax bovaan aan de CL voor het Finale-stadion.. Als je dat wordt, kan je zo 20 a 30 miljoen krijgen..
Mooi is anders inderdaad, maar je zit in geen enkel stadion van Nederland beter qua zicht op het veldquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn ja, maar goed. Ik blijf de arena een beetje lelijk vinden![]()
Dat sowieso. Maar van buiten is het net een winkelcentrum of zo en van binnen is er niks Ajax aan. Dat is zo jammerquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mooi is anders inderdaad, maar je zit in geen enkel stadion van Nederland beter qua zicht op het veld
Dat is wel enorm verbeterd vind ik, in het begin leek het of er ook in de Arena uit gespeeld werd, dat is nu wel andersquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar van buiten is het net een winkelcentrum of zo en van binnen is er niks Ajax aan. Dat is zo jammer
Ach, ik wil gewoon het Ajax logo op de stoeltjes en zo. Dat als je vroeg binnekomt je naar de overkant kijkt en het gigantische Ajax logo ziet, of 3 sterren of zo.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel enorm verbeterd vind ik, in het begin leek het of er ook in de Arena uit gespeeld werd, dat is nu wel anders
Ja idd. Hij staat ook zo ongelofelijk in de weg.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Waarom staat er trouwens een winkelwagentje en "vergelijk prijzen" achter de TT. Het is verdomme een topic in vbl, waarom zou ik daar willen prijsvergelijken?
Omdat het kan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Waarom staat er trouwens een winkelwagentje en "vergelijk prijzen" achter de TT. Het is verdomme een topic in vbl, waarom zou ik daar willen prijsvergelijken?
Nou ja, mooi is andersquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:39 schreef j95 het volgende:
[..]
Ja idd. Hij staat ook zo ongelofelijk in de weg.
Hierdoor?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Moet deze grap nu in elk topic terugkomen of zo, heb ik iets gemist?quote:
Ik bedoel meer dat zo'n winkelwagentje waarschijnlijk gewoon geautomatiseerd op basis van trefwoorden werkt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Moet deze grap nu in elk topic terugkomen of zo, heb ik iets gemist?
Oh, zou best kunnen. Zal wel weer voor betaald worden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat zo'n winkelwagentje waarschijnlijk gewoon geautomatiseerd op basis van trefwoorden werkt.
Klik er eens opquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Oh, zou best kunnen. Zal wel weer voor betaald worden.
Maar goed, als nog mooier dan 2 shirtsponsors.
Eerste instantie was dat wel de bedoeling, maar nu schijnen ze het niet uit te zenden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
Word de wedstrijd vannacht uitgezonden? De EL programmagids gaat niet zover.
Lijkt me wel toch? Sowieso zijn er in die regio echt wel zenders geïnteresseerd in deze wedstrijd, als je ziet dat het stadion vol zitquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Eerste instantie was dat wel de bedoeling, maar nu schijnen ze het niet uit te zenden.
Het wordt uitgezonden, Ik ga het kijken. Heb toch vakantiequote:Op woensdag 25 mei 2011 21:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Lijkt me wel toch? Sowieso zijn er in die regio echt wel zenders geïnteresseerd in deze wedstrijd, als je ziet dat het stadion vol zit
Ik zie wel, misschien ben ik oude vrouwtjes aan het beroven om 4 uur 's nachts.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het wordt uitgezonden, Ik ga het kijken. Heb toch vakantie
Of je doet meer bij die oude vrouwetjesquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik zie wel, misschien ben ik oude vrouwtjes aan het beroven om 4 uur 's nachts.
Ik ga ook kijken, hoelaat komt het erop?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het wordt uitgezonden, Ik ga het kijken. Heb toch vakantie
Op een stream dusquote:Volg vanaf 4.00am live Portland Timbers - Ajax
Ajax speelt om 4.00 uur am Nederlandse tijd de laatste vriendschappelijke wedstrijd van het seizoen tegen Portland Timbers. In tegenstelling tot hetgeen ze eerder melden heeft Eredivisie Live besloten het duel niet live uit te zenden. Portland Timbers biedt zelf op haar website een live stream aan van het duel.
Maar goed, op een amerikaanse site zal een stream niet echt lekker lopenquote:
Ik leer niet graag op een oude fietsquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Of je doet meer bij die oude vrouwetjes
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik leer niet graag op een oude fiets
Ik dacht toch godverdomme dat je dat wel voor mij over zou hebbenquote:
Als je SCC had gekocht voor mij wel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik dacht toch godverdomme dat je dat wel voor mij over zou hebben.
Ik ga toch verdomme geen SCC voor jou kopen, ben monopoly nietquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik ga toch verdomme geen SCC voor jou kopen, ben monopoly niet
Stond die serieus op de site?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit is trouwens van de site af inmiddels..
Ga niet haten!quote:
Jij denkt echt dat iemand om 4:00 's nachts, doordeweeks, een vriendschappelijke wedstrijd gaat kijken? Ik kan het me bijna niet voorstellen..quote:
Nog 3 uur te gaanquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat iemand om 4:00 's nachts, doordeweeks, een vriendschappelijke wedstrijd gaat kijken? Ik kan het me bijna niet voorstellen..
quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:27 schreef Santello het volgende:
[..]
Lindgren is een beetje gefrustreerd omdat er nog geen club langs is gekomen.
Göteborg heeft interesse in Ajacied Lindgrenquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:27 schreef Santello het volgende:
[..]
Lindgren is een beetje gefrustreerd omdat er nog geen club langs is gekomen.
Die 'club' heeft anders zijn hoogtijdagen ook al wel gehad en daar zou Lindgren denk ik direct aanvoerder worden?quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Göteborg heeft interesse in Ajacied Lindgren
Gepubliceerd op woensdag 25 mei 2011 om 22:05
Rasmus Lindgren staat in de belangstelling van IFK Göteborg. De club wil de Zweedse middenvelder van Ajax graag inlijven. Lindgren staat nog een jaar onder contract bij de kersverse kampioen uit Amsterdam. Hij mag echter transfervrij vertrekken.
Trainer Frank de Boer had al de beschikking over de middenvelders Christian Eriksen, Vurnon Anita, Eyong Enoh, Siem de Jong en Demy de Zeeuw. Ajax verzekerde zich afgelopen week ook nog eens van de komst van Theo Janssen (FC Twente) en Thulani Serero (Ajax Cape Town).
niet zo negatief
Wel goed dat ze hem transfervrij laten gaan dat verdiend hij wel. Onder Jol zat hij de ene week op de tribune en de andere keer weer bij de basis 11 en ik heb hem geen enkele keer horen klagen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Göteborg heeft interesse in Ajacied Lindgren
Gepubliceerd op woensdag 25 mei 2011 om 22:05
Rasmus Lindgren staat in de belangstelling van IFK Göteborg. De club wil de Zweedse middenvelder van Ajax graag inlijven. Lindgren staat nog een jaar onder contract bij de kersverse kampioen uit Amsterdam. Hij mag echter transfervrij vertrekken.
Trainer Frank de Boer had al de beschikking over de middenvelders Christian Eriksen, Vurnon Anita, Eyong Enoh, Siem de Jong en Demy de Zeeuw. Ajax verzekerde zich afgelopen week ook nog eens van de komst van Theo Janssen (FC Twente) en Thulani Serero (Ajax Cape Town).
niet zo negatief
Ik snap ook niet dat hij weg moet, ik zie hem liever dan Enoh. Beter schot in de benen, betere verdediger, minder fouten, betere voetballer.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel goed dat ze hem transfervrij laten gaan dat verdiend hij wel. Onder Jol zat hij de ene week op de tribune en de andere keer weer bij de basis 11 en ik heb hem geen enkele keer horen klagen.
Dit. Enoh is me te wild en te onvoorspelbaar om als sobere controleur te spelen. Dan liever een speler die van zichzelf al sober is.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:18 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat hij weg moet, ik zie hem liever dan Enoh. Beter schot in de benen, betere verdediger, minder fouten, betere voetballer.
Tja een speler heeft zelf ook een mening. Ik begrijp best dat hij na 2 jaar wel weer aan een basisplaats toe isquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:18 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat hij weg moet, ik zie hem liever dan Enoh. Beter schot in de benen, betere verdediger, minder fouten, betere voetballer.
Theo niet. Hihi.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:24 schreef ValHallen het volgende:
Dan liever een speler die van zichzelf al sober is.
Dat ik dat inkoppertje over het hoofd zagquote:
Mietje, staan hier in Delft toch vast wel grote schermen voor deze wedstrijd, gaan we daar kijken!quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ik dat inkoppertje over het hoofd zag, maar ik heb toch maar besloten niet tot 4:00 op te blijven voor een waarschijnlijk dramatisch oefendueltje dus veel plezier nog aan degene die het wel trekken
Ga jij het kijken klomp?quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Mietje, staan hier in Delft toch vast wel grote schermen voor deze wedstrijd, gaan we daar kijken!.
Het begin misschien, ik zie wel. Morgen word het toch kut weer.quote:
Ik heb geen zin om achter de PC te kijken, wil gwn lekker in mijn bed TV kijkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 02:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het begin misschien, ik zie wel. Morgen word het toch kut weer.
Daarom laptop.quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om achter de PC te kijken, wil gwn lekker in mijn bed TV kijken
Die van mij is te langzaam -.-quote:
Heb net beenham gebakken, daarna gegeten met honing mostersaus...quote:
Waarom zou je kijken? Mensen moeten toch gewoon weer om 8 uur aan het werk?quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dus je gaat niet kijken? Später.
Jij dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 03:14 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Waarom zou je kijken? Mensen moeten toch gewoon weer om 8 uur aan het werk?
Portland tegen de portland Timbers.quote:
Linkt werkt hier niet, maar dat boeit ook niet echt. Als Utrechter wel andere zorgen + ik kijk vooral uit naar de CL-finale van zaterdag.quote:Op donderdag 26 mei 2011 04:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Portland tegen de portland Timbers.
http://www.portlandtimber(...)om/files/052411.html
Moet alleen wel goed opletten, ze houden de score niet bij volgens mij
Ach, die wedstrijd boeit mij ook niet. Ik wil alleen dat Portland scoort om hun mascotte te zienquote:Op donderdag 26 mei 2011 04:40 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Linkt werkt hier niet, maar dat boeit ook niet echt. Als Utrechter wel andere zorgen + ik kijk vooral uit naar de CL-finale van zaterdag.
Beetje tieten dan die mascotte?quote:Op donderdag 26 mei 2011 04:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ach, die wedstrijd boeit mij ook niet. Ik wil alleen dat Portland scoort om hun mascotte te zien
Nee, als ze scoren gaat de mascotte met een kettingzaag een stuk van een boomstronk afzagen of zoiets.quote:
Dat is wel erg teleurstellend.quote:Op donderdag 26 mei 2011 04:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nee, als ze scoren gaat de mascotte met een kettingzaag een stuk van een boomstronk afzagen of zoiets.
Geen idee.quote:Op donderdag 26 mei 2011 04:47 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Dat is wel erg teleurstellend.
Op de tribune dan?
Ok, dan post ik maar een bescheiden foto van de ass van Jennifer Lopez:quote:Op donderdag 26 mei 2011 04:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Geen idee.
Die commentatoren hebben er ook weinig verstand van
Altijd leuk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 04:53 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ok, dan post ik maar een bescheiden foto van de ass van Jennifer Lopez:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 mei 2011 04:57 schreef wolferl het volgende:
Cvitanich![]()
Verlos hem uit z'n lijden, totaal niet geschikt meer.
Ja. Maar je kent de wankers toch wel die een bezwaar hebben tegen haar geniale ass?quote:
De Graafschopquote:Op donderdag 26 mei 2011 05:18 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Enoh = Nec, Heracles, De Graafschap.
begin juli zag ik iemand postenquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:04 schreef Diamond3d het volgende:
Mensen,
Waar/wanneer is het shirt met 3 sterren te koop?
wil ik ook welquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:13 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Is er ook nog ergens een samenvatting te vinden of is dat niet de moeite waard
quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Enoh is echt een drama, hoop dat we er van af zijn deze zomer.
Wel mooie goals op zich.quote:
Als de Boer wil gaan rouleren is het juist belangrijk om hem te behouden.Hoe wil jij het middenved dan, Janssen - eriksen - Anita/de Jonge?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:26 schreef msnk het volgende:
We hadden het er dus over dat er voor Demy straks geen plaats meer is in de basis, zo vang je meteen de transfersom+2 jaar salaris voor Janssen door hem naar Moskou te sturen
Het wordt een lang seizoen met CL voetbal, dus het is natuurlijk nooit verkeerd om een speler als De Zeeuw in de basis dan wel achter de hand op de bank te hebben. Aan de andere kant hebben we genoeg middenvelders er lopen Janssen, Eriksen, Anita, De Jong, Van Der Heijden, Lodeiro, Enoh...en dan lopen er in de jeugd nog een aantal grote talenten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als de Boer wil gaan rouleren is het juist belangrijk om hem te behouden.Hoe wil jij het middenved dan, Janssen - eriksen - Anita/de Jonge?
Ja Van Der Heijden heeft nog geen potten kunnen breken bij Willem2, Enoh is gewoon een matige speler en Lodeiro krijgt van mij het voordeel van de twijfel maar heeft al moeite met de spelers van DC United.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het wordt een lang seizoen met CL voetbal, dus het is natuurlijk nooit verkeerd om een speler als De Zeeuw in de basis dan wel achter de hand op de bank te hebben. Aan de andere kant hebben we genoeg middenvelders er lopen Janssen, Eriksen, Anita, De Jong, Van Der Heijden, Lodeiro, Enoh...en dan lopen er in de jeugd nog een aantal grote talenten.
Dan is de vraag moeten we voor 6 miljoen + 1.5 miljoen aan salaris De Zeeuw dit seizoen vasthouden, of vertrouwen we op de andere middenvelders. Ik neig toch meer naar dat laatste.
Maar De Zeeuw wilt mee op het EK en zal dus veel speelminuten moeten maken. Achter de hand houden voor 1.5 miljoen per jaar is leuk voor ons, maar niet zo voor hem.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja Van Der Heijden heeft nog geen potten kunnen breken bij Willem2, Enoh is gewoon een matige speler en Lodeiro krijgt van mij het voordeel van de twijfel maar heeft al moeite met de spelers van DC United.
Met de Zeeuw heb je een sterke speler achter de hand of in de basis, op die andere gasten kun je echt niet leunen. Maak nu niet weer dezelfde fout door met allemaal matige voetballers te gaan spelen, kijk PSV.
Ik denk dat het gros van onze selectie geen potten kan breken bij Willem II; met zulke medespelers om je heen. Bovendien is De Zeeuw ook geen garantie voor succes; hij deed het in de kampioenswedstrijd goed (net als het gehele team dat boven zichzelf uit steeg) maar de rest van het seizoen was toch vooral matig tot slecht.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja Van Der Heijden heeft nog geen potten kunnen breken bij Willem2, Enoh is gewoon een matige speler en Lodeiro krijgt van mij het voordeel van de twijfel maar heeft al moeite met de spelers van DC United.
Met de Zeeuw heb je een sterke speler achter de hand of in de basis, op die andere gasten kun je echt niet leunen. Maak nu niet weer dezelfde fout door met allemaal matige voetballers te gaan spelen, kijk PSV.
Je krijgt inderdaad een zwaar seizoen, de Zeeuw in vorm zoals vorig seizoen en de laatste 2 wedstrijden is gewoon een meerwaarde.
Daar hebben wij niks mee te maken, De Boer wil rouleren De Zeeuw krijgt minuten genoeg. De Boer liet al zijn vertrouwen zien door hem op te stellen tegen Twente 2x.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Maar De Zeeuw wilt mee op het EK en zal dus veel speelminuten moeten maken. Achter de hand houden voor 1.5 miljoen per jaar is leuk voor ons, maar niet zo voor hem.
Ik zeg ook niet dat het een garantie is maar hij is toch duidelijk veel beter dan Enoh, Van Der Heijden of Lodreiro die op het niveau van Roda JC of ADO zitten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik denk dat het gros van onze selectie geen potten kan breken bij Willem II; met zulke medespelers om je heen. Bovendien is De Zeeuw ook geen garantie voor succes; hij deed het in de kampioenswedstrijd goed (net als het gehele team dat boven zichzelf uit steeg) maar de rest van het seizoen was toch vooral matig tot slecht.
Hij hoeft van mij niet weg hoor, maar als je er een leuk bedrag voor kan vangen zou ik dat zeker niet laten.
Hij speelde alle wedstrijden op het eind waar hij in de basis stond goed, en als hij weggaat hebben we eigenlijk nog maar 4 middenvelders over die in staat zijn te presteren..quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik denk dat het gros van onze selectie geen potten kan breken bij Willem II; met zulke medespelers om je heen. Bovendien is De Zeeuw ook geen garantie voor succes; hij deed het in de kampioenswedstrijd goed (net als het gehele team dat boven zichzelf uit steeg) maar de rest van het seizoen was toch vooral matig tot slecht.
Hij hoeft van mij niet weg hoor, maar als je er een leuk bedrag voor kan vangen zou ik dat zeker niet laten.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:16 schreef heloef het volgende:
Ik verkies de Zeeuw eerlijk gezegd boven de Jong omdat De Zeeuw ook een controleur kan zijn en de Jong is op die positie slecht.
quote:Seedorf zwaar teleurgesteld in De Boer
Clarence Seedorf is zwaar teleurgesteld in zijn oud-ploeggenoot Frank de Boer. Dat zegt de middenvelder van AC Milan in tijdschrift Helden. De 87-voudig international gaf in 2008 aan niet meer onder toenmalig bondscoach Marco van Basten te willen spelen. Hij heeft echter nooit definitief bedankt voor Oranje en hij baalt ervan dat hij na de komst van Bert van Marwijk nooit gepolst is voor een rentree. "Mark van Bommel, die in dezelfde situatie zat als ik en hetzelfde over Van Basten dacht, keerde terug. Maar ik word niet eens gebeld."
Seedorf neemt Van Marwijk overigens niets kwalijk. "Maar dat twee oud-collega's van me, Frank de Boer en Phillip Cocu, die als assistent mee gingen draaien, er zelf geen belletje aan hebben gewaagd om de situatie uit te leggen, dat vind ik het meest teleurstellend."
Seedorf zegt niet te hebben gebroken met De Boer. "Ik ben niet rancuneus, groette hem voor de wedstrijd tegen Ajax ook gewoon."
Wie zegt dat ze dat niet hebben gedaan? En clarence moet dan op de positie waar Van persie, V/d Vaart en Sneijder beter dan hem zijn...quote:
Turkse pizza met beetje knoflook saus. Verwacht het in 40 min. Dankje.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:53 schreef msnk het volgende:
Hij is inderdaad niet goed genoeg (nu), en Frank weet heel goed wat voor een gekanker zij in huis halen als Seedorf op de bank moet plaatsnemen.
Wat dacht je van Vertonghen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:21 schreef sitting_elfling het volgende:
Sowieso vond ik er dit seizoen geen enkele Ajacied boven uit steken. Eerste 10 wedstrijden raakte Eriksen ook geen pepernoot.
De Zeeuw was ook niet best, Siem heeft ook veel fouten gemaakt. Ebe en Ozbi hoef ik geen woord meer aan vuil te maken. Blind werd ook flink bekritiseerd. Enoh en passing kwam dit seizoen ook sterk aan het licht. Alderweireld ook niet vrij van foutjes.
Ik denk dan toch degene die minst slecht was, misschien Sulejmani was? Anita viel mijn inziens alleen op omdat de rest van het middenveld bar en boos was.
De zeeuw kun je niet veel kwalijk nemen met al die operaties.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wat dacht je van Vertonghen?
vd Wiel was het slechtste van allemaalquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:35 schreef Catch22- het volgende:
Vertonghen, Steek en Vermeer hebben dit seizoen de titel binnengesleept.
Vd Wiel was verdedigend redelijk sterk, was erg moe.
De Zeeuw heeft veel last (gehad) van de trap.
Alderweireld groeit nog steeds.
Siem de Jong was dynamisch en vulde het goed in.
Eriksen groeit.
't komt allemaal wel goed.
Niet het slechtst, maar zeker niet zijn niveau van vorig seizoen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
vd Wiel was het slechtste van allemaal
Machtig mooie pass van Ozbilic damn!quote:
Zekersquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:48 schreef Santello het volgende:
[..]
Machtig mooie pass van Ozbilic damn!
Precies, beetje negatief hier.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:41 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Niet het slechtst, maar zeker niet zijn niveau van vorig seizoen.
Heeft iemand gezien waarom die amerikaan naar de juichende ajaxieden gaat? Lijkt wel of hij het groepje wil opbreken en wegsturenquote:
Geen idee, of hij wil hem gaan feliciteren ofzoquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:07 schreef Omega het volgende:
[..]
Heeft iemand gezien waarom die amerikaan naar de juichende ajaxieden gaat? Lijkt wel of hij het groepje wil opbreken en wegsturen
Na die goal van de Zeeuw
Hij wil de bal.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:07 schreef Omega het volgende:
[..]
Heeft iemand gezien waarom die amerikaan naar de juichende ajaxieden gaat? Lijkt wel of hij het groepje wil opbreken en wegsturen
Na die goal van de Zeeuw
Mensen die Youtube comments lezen en als 100% waarheid beschouwenquote:
Verhoevenquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:38 schreef Urquhart het volgende:
Wel spijtig dat dat Portland geen doelpunt heeft gemaakt. Ik had die mascotte wel te keer zien willen gaan met zijn kettingzaag
Inderdaad, zijn handen gaan dan ook niet naar de voetbal, maar naar het kruis van De Zeeuwquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:48 schreef msnk het volgende:
[..]
Mensen die Youtube comments lezen en als 100% waarheid beschouwen
Je ziet toch dat hij een groupie is.
Lol dat was duidelijk tevroeg gejuichtquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ach het is iig fijn voor De Zeeuw dat Enoh de nieuwe pispaal is voor een groep Ajax supporters (Al vond ik dat nog onterechter).
Overigens schat ik de kansen dat Enoh vertrekt in op 0,1% met een nog langlopend contract zonder dat beide partijen ontevreden zijn
Oh okequote:Op donderdag 26 mei 2011 19:36 schreef Jojoortje het volgende:
Ja vergeten dat er nog play-offs zijn joh
quote:Zuid-Afrikaan Mopedi op stage bij Ajax
Volgens KickOff.com komt de Zuid-Afrikaan Tumelo Mopedi twee weken op stage bij Ajax.
De 17-jarige Mopedi is een verdedigende middenvelder. Hij speelt bij Orlando Pirates en had eerder een stage gehad bij PSV, maar kreeg daar geen contract.
Over die stage bij PSV zegt hij: 'Door de trainingen bij PSV realiseerde ik me wat er allemaal bij komt kijken om het te maken als buitenlandse speler. Ik heb veel geleerd van de coaches, die mij goed corrigeerden als ik het nodig was'.
Wanneer hij stage loopt is niet bekend.
Vrij ongeloofwaardig bericht dus.quote:'Door de trainingen bij PSV realiseerde ik me wat er allemaal bij komt kijken om het te maken als buitenlandse speler. Ik heb veel geleerd van de coaches, die mij goed corrigeerden als ik het nodig was'.
quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)t-als-stap-terug.htm
Ik zou blij zijn met de komst van Mathijssen iig
quote:'Maar als je van HSV naar Ajax gaat, is dat geen stap terug. Ajax is de grootste club van Nederland.'
verstandige jongen en heeft natuurlijk een jaar of 7 in Nederland gewoond.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 05:33 schreef OreO het volgende:
wat spreekt die O'Brien nog goed nederlands zeg
HOAX, het is een voetballer EN een Amerikaan, hoe dom moet je dan zijn?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 05:33 schreef OreO het volgende:
wat spreekt die O'Brien nog goed nederlands zeg
Nou er lopen er hier genoeg die hier al meer dan 7 jaar wonen en nog steeds geen Nederlands kunnen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
verstandige jongen en heeft natuurlijk een jaar of 7 in Nederland gewoond.
Wordt er één wakkerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:34 schreef Stiggie het volgende:
Als Ajax mogen we niet klagen het ziet er goed uit!
Hoe wordt de rechtsback dan opgelost? Volgens mij liep in de jeugd als goede rechtsback alleen Kappelhof rond, maar die is naar Groningen vertrokken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:34 schreef Stiggie het volgende:
Ziet er denk ik wel goed uit voor Ajax...
Steek blijft denk ik wel ookal is dat het ongelovelijk aangezien hij bij de wereldtop van de keepers hoort
Vertonghen weg of anders Mathijsen in beeld. Beide toppers.
Theo erbij en ik vermoed daarom de zeeuw weg
Gregory zie ik niet verkocht worden zo 1/2.... maar anders wordt het dus intern opgelost. Dat is dus lekker cashen en dan CL opbrengsten ook nog eens. En zo goed speelt hij helaas niet het laatste seizoen bij ajax.
Cruijff die zich er mee gaat bemoeien. Als Ajax mogen we niet klagen het ziet er goed uit!
In Nederland kun je Anita prima op de back hebben.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:50 schreef Catch22- het volgende:
Anita?
niet dat ik daar heel blij mee ben, maar t kan wel.
Tegen degradatie kandidaten kan je zelfs Sulejmani op de back zetten, maar dat wil niet zeggen dat het goed voor de ontwikkeling van de speler is.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
In Nederland kun je Anita prima op de back hebben.
Back is redelijk ongelukkig voor hem en als hij al back is, dan staat hij op links.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:50 schreef Catch22- het volgende:
Anita?
niet dat ik daar heel blij mee ben, maar t kan wel.
In een competitie waar het gehele linkerrijtje sowieso een uitdaging is, is dat niet het gevalquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
In Nederland kun je Anita prima op de back hebben.
De Boer wou hem niet op linksback toch?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Back is redelijk ongelukkig voor hem en als hij al back is, dan staat hij op links.
Laat staan op rechts dusquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:39 schreef Catch22- het volgende:
[..]
De Boer wou hem niet op linksback toch?
Hij speelde tegen DC ook rechtsback?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:39 schreef Catch22- het volgende:
[..]
De Boer wou hem niet op linksback toch?
Oh, mijn fout dan. Ik dacht dat Anita zo'n beetje nooit op rechts heeft gespeeld, alleen tegen Veendam zo ongeveer.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hij speelde tegen DC ook rechtsback?
Zie TTquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:43 schreef msnk het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Frankie met Anita van plan is inderdaad, dat die zijn contract verlengt. Als (extra) verdedigende middenvelder inzetten wanneer we een voorsprong niet meer uit handen willen gevenEcht heel veel nut heeft die jongen niet, valt vooral op vanwege gebrek aan beter.
Omdat Vd Wiel nooit is geblesseerd ja. Dan is het logisch dat ie niet rechtsback staatquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Oh, mijn fout dan. Ik dacht dat Anita zo'n beetje nooit op rechts heeft gespeeld, alleen tegen Veendam zo ongeveer.
Alsjeblieft niet zeg, dan kunnen we net zo goed de Zeeuw houden en hem een hoger salaris bieden.quote:
Anita blinkt al maanden uit op het middenveld. Waar heb jij het overquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:43 schreef msnk het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Frankie met Anita van plan is inderdaad, dat die zijn contract verlengt. Als (extra) verdedigende middenvelder inzetten wanneer we een voorsprong niet meer uit handen willen gevenEcht heel veel nut heeft die jongen niet, valt vooral op vanwege gebrek aan beter.
Je moet er van houden, zo heb jij een hekel aan De Zeeuw en hij blijkbaar aan Anita.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:46 schreef gniffie het volgende:
[..]
Anita blinkt al maanden uit op het middenveld. Waar heb jij het over
Dit discussiëren heeft idd niet veel zin, we gaan het volgend jaar wel allemaal zien. Anders blijf je maar langs elkaar lullen :pquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet er van houden, zo heb jij een hekel aan De Zeeuw en hij blijkbaar aan Anita.
Awh, hij heeft een mening. Wat liefquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:46 schreef gniffie het volgende:
Anita blinkt al maanden uit op het middenveld. Waar heb jij het over
Hoe kom je daarbij?quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:43 schreef msnk het volgende:
Meen je dit serieus???quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:54 schreef msnk het volgende:
[..]
Awh, hij heeft een mening. Wat lief
[..]
Hoe kom je daarbij?
Anita is toch helemaal geen speler van het kaliber Ajax manquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:04 schreef msnk het volgende:
[..]
Hij straalt tevens uit dat hij blij is dat hij überhaupt bij Ajax mág spelen.
Inderdaad. Daarom waren Dortmund en Marseille ook geïnteresseerd in hem. Dat zelfde Marseille waar hij een geweldige partij tegen speelde. Het feit dat hij bij Jong Oranje Parejo uitschakelde tegen Jong Spanje was toeval.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:57 schreef Catch22- het volgende:
Anita is te licht voor europese wedstrijden...
Mijn god, wat ga je hier de fout in zeg.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:04 schreef msnk het volgende:
[..]
Anita is toch helemaal geen speler van het kaliber Ajax man![]()
Ja hij balde dit seizoen naar behoren maar dat kwam doordat de rest zo matig/moe waren. Als je daadwerkelijk denkt dat hij echt goed is heb je echt een gigantische plaat voor je kop![]()
Maar oké, hij zeurt en klaagt nooit
Ok, probeer het nu eens met voetbal inhoudelijke argumenten, jouw pogingen om op mij als persoon te spelen is nergens voor nodig en niet bevorderlijk voor de discussie. Dus nogmaals, welke kwaliteiten ontbeert hij volgens jou.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:04 schreef msnk het volgende:
[..]
Anita is toch helemaal geen speler van het kaliber Ajax man![]()
Ja hij balde dit seizoen naar behoren maar dat kwam doordat de rest zo matig/moe waren. Als je daadwerkelijk denkt dat hij echt goed is heb je echt een gigantische plaat voor je kop![]()
Maar oké, hij zeurt en klaagt nooit
Nee hoor, ik heb graag dat spelers blij zijn wanneer ze bij Ajax mogen voetballen. Maar deze knul beseft ook dat Ajax eigenlijk te hoog gegrepen is voor hem, snap je?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Als speler het niet doen zijn ze niet Ajax waardig en als spelers het wél doen dus blijkbaar ook.
Leg maar uitquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:06 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Mijn god, wat ga je hier de fout in zeg.
Welnee, we zijn gewoon te dom, hebben een plaat voor onze kop etc. Dat snap je tochquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:06 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Mijn god, wat ga je hier de fout in zeg.
Anita heeft naast zijn kwaliteiten die hem ZEER geschikt maken voor de CDM positie een drive waar elk team in de eredivisie naar zoekt. Zijn specifieke kwaliteiten zijn het vrijwel altijd goed vrij draaien in balbezit, het positie kiezen en aanbieden op het moment dat het nodig is, het vastbijten in de tegenstander als het nodig is, de verdediging ondersteunen op de momenten waar nodig. Met zijn goede inspeelpass altijd de voetballende oplossing naar voren zoeken en met zijn kleine lichaam fysiek enorm sterk.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:08 schreef msnk het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb graag dat spelers blij zijn wanneer ze bij Ajax mogen voetballen. Maar deze knul beseft ook dat Ajax eigenlijk te hoog gegrepen is voor hem, snap je?
[..]
Leg maar uit
Probeer het nu eens met argumenten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:09 schreef msnk het volgende:
Jij vindt dus Anita echt goed? Nou prima, mag je vinden toch
en de tering gozer, wat trek jij het je aan zeglighten up
Volgens de altijd goed ingevoerde Simon Zwartkruis van de VI, die beweert dat Ajax nog steeds met 1 aanvallende middenvelder speeltquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
Denk dat Frank het toch iets anders ziet anders had hij Theo nu niet gehaald voor de positie waar Anita de afgelopen wedstrijden heeft gespeeld. Denk dat Anita gewoon op de bank plaats neemt als de selectie blijft zoals het nu is.
Los van het feit dat hij Anita op de bank zet... Als hij daadwerkelijk Janssen op die plek wilt zetten, zegt dat juist ALLES over het inzicht van De Boer en heb ik me in ieder geval zwaar in hem vergist. Mocht het zover komen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
Denk dat Frank het toch iets anders ziet anders had hij Theo nu niet gehaald voor de positie waar Anita de afgelopen wedstrijden heeft gespeeld. Denk dat Anita gewoon op de bank plaats neemt als de selectie blijft zoals het nu is.
Nee helemaal niet, loop niet zo achterlijk te trollen. Theo heeft in een interview toch ook gezegd dat hij zich op de controlerende positie moest richten, dat is de plek van Anita. Eriksen haalt hij er niet uit, en De Jong zou hij er ook nooit uit halen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Volgens de altijd goed ingevoerde Simon Zwartkruis van de VI, die beweert dat Ajax nog steeds met 1 aanvallende middenvelder speelt
Amen, dan zullen we zien dat hij dus niet conform de Barca visie wilt spelen met een ondersteunende CDM maar met een rare aanvallende stijl waar Jansen het spel verdeelt oid.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:15 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Los van het feit dat hij Anita op de bank zet... Als hij daadwerkelijk Janssen op die plek wilt zetten, zegt dat juist ALLES over het inzicht van De Boer en heb ik me in ieder geval zwaar in hem vergist. Mocht het zover komen.
Jij hebt er inderdaad meer kijk op dan De Boer.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:15 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Los van het feit dat hij Anita op de bank zet... Als hij daadwerkelijk Janssen op die plek wilt zetten, zegt dat juist ALLES over het inzicht van De Boer en heb ik me in ieder geval zwaar in hem vergist. Mocht het zover komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |