Ik bedoel meer dat zo'n winkelwagentje waarschijnlijk gewoon geautomatiseerd op basis van trefwoorden werkt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Moet deze grap nu in elk topic terugkomen of zo, heb ik iets gemist?
Oh, zou best kunnen. Zal wel weer voor betaald worden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat zo'n winkelwagentje waarschijnlijk gewoon geautomatiseerd op basis van trefwoorden werkt.
Klik er eens opquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Oh, zou best kunnen. Zal wel weer voor betaald worden.
Maar goed, als nog mooier dan 2 shirtsponsors.
Eerste instantie was dat wel de bedoeling, maar nu schijnen ze het niet uit te zenden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
Word de wedstrijd vannacht uitgezonden? De EL programmagids gaat niet zover.
Lijkt me wel toch? Sowieso zijn er in die regio echt wel zenders geïnteresseerd in deze wedstrijd, als je ziet dat het stadion vol zitquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Eerste instantie was dat wel de bedoeling, maar nu schijnen ze het niet uit te zenden.
Het wordt uitgezonden, Ik ga het kijken. Heb toch vakantiequote:Op woensdag 25 mei 2011 21:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Lijkt me wel toch? Sowieso zijn er in die regio echt wel zenders geïnteresseerd in deze wedstrijd, als je ziet dat het stadion vol zit
Ik zie wel, misschien ben ik oude vrouwtjes aan het beroven om 4 uur 's nachts.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het wordt uitgezonden, Ik ga het kijken. Heb toch vakantie
Of je doet meer bij die oude vrouwetjesquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik zie wel, misschien ben ik oude vrouwtjes aan het beroven om 4 uur 's nachts.
Ik ga ook kijken, hoelaat komt het erop?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het wordt uitgezonden, Ik ga het kijken. Heb toch vakantie
Op een stream dusquote:Volg vanaf 4.00am live Portland Timbers - Ajax
Ajax speelt om 4.00 uur am Nederlandse tijd de laatste vriendschappelijke wedstrijd van het seizoen tegen Portland Timbers. In tegenstelling tot hetgeen ze eerder melden heeft Eredivisie Live besloten het duel niet live uit te zenden. Portland Timbers biedt zelf op haar website een live stream aan van het duel.
Maar goed, op een amerikaanse site zal een stream niet echt lekker lopenquote:
Ik leer niet graag op een oude fietsquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Of je doet meer bij die oude vrouwetjes
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik leer niet graag op een oude fiets
Ik dacht toch godverdomme dat je dat wel voor mij over zou hebbenquote:
Als je SCC had gekocht voor mij wel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik dacht toch godverdomme dat je dat wel voor mij over zou hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |