Als PSV ervan overtuigd was dat hij weer z'n niveau zal halen hadden ze die optie niet laten lopenquote:
Het kan ook een domme fout zijn geweest, dat komt bij PSV weleens vaker voor (het niet inschrijven van spelers voor de CL).quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als PSV ervan overtuigd was dat hij weer z'n niveau zal halen hadden ze die optie niet laten lopen
spelers opstellen die rood hebbenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het kan ook een domme fout zijn geweest, dat komt bij PSV weleens vaker voor (het niet inschrijven van spelers voor de CL).
Ze wilden hem een contract aanbieden die afwijkt van het voorstel van die optie.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als PSV ervan overtuigd was dat hij weer z'n niveau zal halen hadden ze die optie niet laten lopen
Daarom juist, die optie was voor 3 jaar en ik kan begrijpen dat je dat niet doet met een zwaar geblesseerde speler.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:05 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ze wilden hem een contract aanbieden die afwijkt van het voorstel van die optie.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het kan ook een domme fout zijn geweest, dat komt bij PSV weleens vaker voor (het niet inschrijven van spelers voor de CL).
Ja, daarom is de Arena van binnen ook zo lelijkquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is geen lening van de gemeente, zij kopen de grond waar alles wat van PSV is op staat voor 48 miljoen en PSV betaalt huur aan de gemeente voor het gebruik van die grond, die ongeveer hetzelfde is als de rente per jaar van 48 miljoen. Ik vind het wel meevallen hoor, de gemeente Amsterdam is ook groot aandeelhouder van de Arena
En de grond is voor niks gegevenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, daarom is de Arena van binnen ook zo lelijk. En de gemeente amsterdam staat er maar voor 32 miljoen in
.
Arena zal wel binnen nu en 6 jaar een eckte AJax stadion wordenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, daarom is de Arena van binnen ook zo lelijk. En de gemeente amsterdam staat er maar voor 32 miljoen in
.
Als dat gaat gebeuren, staat Ajax bovaan aan de CL voor het Finale-stadion.. Als je dat wordt, kan je zo 20 a 30 miljoen krijgen..quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Arena zal wel binnen nu en 6 jaar een eckte AJax stadion wordenMet nog steeds de mogelijkheid om naar 80.000 te gaan
Ik mag het hopen, en 80.000 misschien een beetje overdreven, maar 60-70 moet toch kunnen. Als je ziet dat het nu met 50000 al alle seizoenskaarten kwijt raaktquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Arena zal wel binnen nu en 6 jaar een eckte AJax stadion wordenMet nog steeds de mogelijkheid om naar 80.000 te gaan
Zou wel mooi zijn ja, maar goed. Ik blijf de arena een beetje lelijk vindenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als dat gaat gebeuren, staat Ajax bovaan aan de CL voor het Finale-stadion.. Als je dat wordt, kan je zo 20 a 30 miljoen krijgen..
Mooi is anders inderdaad, maar je zit in geen enkel stadion van Nederland beter qua zicht op het veldquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn ja, maar goed. Ik blijf de arena een beetje lelijk vinden![]()
Dat sowieso. Maar van buiten is het net een winkelcentrum of zo en van binnen is er niks Ajax aan. Dat is zo jammerquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mooi is anders inderdaad, maar je zit in geen enkel stadion van Nederland beter qua zicht op het veld
Dat is wel enorm verbeterd vind ik, in het begin leek het of er ook in de Arena uit gespeeld werd, dat is nu wel andersquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar van buiten is het net een winkelcentrum of zo en van binnen is er niks Ajax aan. Dat is zo jammer
Ach, ik wil gewoon het Ajax logo op de stoeltjes en zo. Dat als je vroeg binnekomt je naar de overkant kijkt en het gigantische Ajax logo ziet, of 3 sterren of zo.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel enorm verbeterd vind ik, in het begin leek het of er ook in de Arena uit gespeeld werd, dat is nu wel anders
Ja idd. Hij staat ook zo ongelofelijk in de weg.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Waarom staat er trouwens een winkelwagentje en "vergelijk prijzen" achter de TT. Het is verdomme een topic in vbl, waarom zou ik daar willen prijsvergelijken?
Omdat het kan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Waarom staat er trouwens een winkelwagentje en "vergelijk prijzen" achter de TT. Het is verdomme een topic in vbl, waarom zou ik daar willen prijsvergelijken?
Nou ja, mooi is andersquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:39 schreef j95 het volgende:
[..]
Ja idd. Hij staat ook zo ongelofelijk in de weg.
Hierdoor?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Moet deze grap nu in elk topic terugkomen of zo, heb ik iets gemist?quote:
Ik bedoel meer dat zo'n winkelwagentje waarschijnlijk gewoon geautomatiseerd op basis van trefwoorden werkt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Moet deze grap nu in elk topic terugkomen of zo, heb ik iets gemist?
Oh, zou best kunnen. Zal wel weer voor betaald worden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat zo'n winkelwagentje waarschijnlijk gewoon geautomatiseerd op basis van trefwoorden werkt.
Klik er eens opquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Oh, zou best kunnen. Zal wel weer voor betaald worden.
Maar goed, als nog mooier dan 2 shirtsponsors.
Eerste instantie was dat wel de bedoeling, maar nu schijnen ze het niet uit te zenden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
Word de wedstrijd vannacht uitgezonden? De EL programmagids gaat niet zover.
Lijkt me wel toch? Sowieso zijn er in die regio echt wel zenders geďnteresseerd in deze wedstrijd, als je ziet dat het stadion vol zitquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Eerste instantie was dat wel de bedoeling, maar nu schijnen ze het niet uit te zenden.
Het wordt uitgezonden, Ik ga het kijken. Heb toch vakantiequote:Op woensdag 25 mei 2011 21:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Lijkt me wel toch? Sowieso zijn er in die regio echt wel zenders geďnteresseerd in deze wedstrijd, als je ziet dat het stadion vol zit
Ik zie wel, misschien ben ik oude vrouwtjes aan het beroven om 4 uur 's nachts.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het wordt uitgezonden, Ik ga het kijken. Heb toch vakantie
Of je doet meer bij die oude vrouwetjesquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik zie wel, misschien ben ik oude vrouwtjes aan het beroven om 4 uur 's nachts.
Ik ga ook kijken, hoelaat komt het erop?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het wordt uitgezonden, Ik ga het kijken. Heb toch vakantie
Op een stream dusquote:Volg vanaf 4.00am live Portland Timbers - Ajax
Ajax speelt om 4.00 uur am Nederlandse tijd de laatste vriendschappelijke wedstrijd van het seizoen tegen Portland Timbers. In tegenstelling tot hetgeen ze eerder melden heeft Eredivisie Live besloten het duel niet live uit te zenden. Portland Timbers biedt zelf op haar website een live stream aan van het duel.
Maar goed, op een amerikaanse site zal een stream niet echt lekker lopenquote:
Ik leer niet graag op een oude fietsquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Of je doet meer bij die oude vrouwetjes
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik leer niet graag op een oude fiets
Ik dacht toch godverdomme dat je dat wel voor mij over zou hebbenquote:
Als je SCC had gekocht voor mij wel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik dacht toch godverdomme dat je dat wel voor mij over zou hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |