Die van mij is te langzaam -.-quote:
Heb net beenham gebakken, daarna gegeten met honing mostersaus...quote:
Waarom zou je kijken? Mensen moeten toch gewoon weer om 8 uur aan het werk?quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dus je gaat niet kijken? Später.
Jij dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 03:14 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Waarom zou je kijken? Mensen moeten toch gewoon weer om 8 uur aan het werk?
Portland tegen de portland Timbers.quote:
Linkt werkt hier niet, maar dat boeit ook niet echt. Als Utrechter wel andere zorgen + ik kijk vooral uit naar de CL-finale van zaterdag.quote:Op donderdag 26 mei 2011 04:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Portland tegen de portland Timbers.
http://www.portlandtimber(...)om/files/052411.html
Moet alleen wel goed opletten, ze houden de score niet bij volgens mij
Ach, die wedstrijd boeit mij ook niet. Ik wil alleen dat Portland scoort om hun mascotte te zienquote:Op donderdag 26 mei 2011 04:40 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Linkt werkt hier niet, maar dat boeit ook niet echt. Als Utrechter wel andere zorgen + ik kijk vooral uit naar de CL-finale van zaterdag.
Beetje tieten dan die mascotte?quote:Op donderdag 26 mei 2011 04:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ach, die wedstrijd boeit mij ook niet. Ik wil alleen dat Portland scoort om hun mascotte te zien
Nee, als ze scoren gaat de mascotte met een kettingzaag een stuk van een boomstronk afzagen of zoiets.quote:
Dat is wel erg teleurstellend.quote:Op donderdag 26 mei 2011 04:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nee, als ze scoren gaat de mascotte met een kettingzaag een stuk van een boomstronk afzagen of zoiets.
Geen idee.quote:Op donderdag 26 mei 2011 04:47 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Dat is wel erg teleurstellend.
Op de tribune dan?
Ok, dan post ik maar een bescheiden foto van de ass van Jennifer Lopez:quote:Op donderdag 26 mei 2011 04:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Geen idee.
Die commentatoren hebben er ook weinig verstand van
Altijd leuk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 04:53 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ok, dan post ik maar een bescheiden foto van de ass van Jennifer Lopez:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 mei 2011 04:57 schreef wolferl het volgende:
Cvitanich![]()
Verlos hem uit z'n lijden, totaal niet geschikt meer.
Ja. Maar je kent de wankers toch wel die een bezwaar hebben tegen haar geniale ass?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |