abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 mei 2011 @ 11:21:48 #201
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_97330584
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 05:18 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Enoh = Nec, Heracles, De Graafschap.
De Graafschop
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_97332127
Mensen,

Waar/wanneer is het shirt met 3 sterren te koop?
pi_97332413
Is er ook nog ergens een samenvatting te vinden of is dat niet de moeite waard :P
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:29:37 #204
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_97333039
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:04 schreef Diamond3d het volgende:
Mensen,

Waar/wanneer is het shirt met 3 sterren te koop?
begin juli zag ik iemand posten
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_97333165
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:13 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Is er ook nog ergens een samenvatting te vinden of is dat niet de moeite waard :P
wil ik ook wel
AFCA
pi_97333497
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 05:13 schreef OreO het volgende:
wat is die enoh toch weer slecht...
Enoh is echt een drama, hoop dat we er van af zijn deze zomer.
pi_97334041
Hele korte samenvatting:
pi_97334205
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:40 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Enoh is echt een drama, hoop dat we er van af zijn deze zomer.
:') Ach het is iig fijn voor De Zeeuw dat Enoh de nieuwe pispaal is voor een groep Ajax supporters (Al vond ik dat nog onterechter).
Overigens schat ik de kansen dat Enoh vertrekt in op 0,1% met een nog langlopend contract zonder dat beide partijen ontevreden zijn
pi_97334484
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:51 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hele korte samenvatting:
Wel mooie goals op zich.
pi_97334975
Leuke goals idd :Y
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:26:50 #211
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_97335533
We hadden het er dus over dat er voor Demy straks geen plaats meer is in de basis, zo vang je meteen de transfersom+2 jaar salaris voor Janssen door hem naar Moskou te sturen ^O^
AFC AJAX
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:32:49 #212
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_97335817
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:26 schreef msnk het volgende:
We hadden het er dus over dat er voor Demy straks geen plaats meer is in de basis, zo vang je meteen de transfersom+2 jaar salaris voor Janssen door hem naar Moskou te sturen ^O^
Als de Boer wil gaan rouleren is het juist belangrijk om hem te behouden.Hoe wil jij het middenved dan, Janssen - eriksen - Anita/de Jonge?
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_97335974
quote:
16s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Als de Boer wil gaan rouleren is het juist belangrijk om hem te behouden.Hoe wil jij het middenved dan, Janssen - eriksen - Anita/de Jonge?
Het wordt een lang seizoen met CL voetbal, dus het is natuurlijk nooit verkeerd om een speler als De Zeeuw in de basis dan wel achter de hand op de bank te hebben. Aan de andere kant hebben we genoeg middenvelders er lopen Janssen, Eriksen, Anita, De Jong, Van Der Heijden, Lodeiro, Enoh...en dan lopen er in de jeugd nog een aantal grote talenten.

Dan is de vraag moeten we voor 6 miljoen + 1.5 miljoen aan salaris De Zeeuw dit seizoen vasthouden, of vertrouwen we op de andere middenvelders. Ik neig toch meer naar dat laatste.
pi_97336144
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:36 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Het wordt een lang seizoen met CL voetbal, dus het is natuurlijk nooit verkeerd om een speler als De Zeeuw in de basis dan wel achter de hand op de bank te hebben. Aan de andere kant hebben we genoeg middenvelders er lopen Janssen, Eriksen, Anita, De Jong, Van Der Heijden, Lodeiro, Enoh...en dan lopen er in de jeugd nog een aantal grote talenten.

Dan is de vraag moeten we voor 6 miljoen + 1.5 miljoen aan salaris De Zeeuw dit seizoen vasthouden, of vertrouwen we op de andere middenvelders. Ik neig toch meer naar dat laatste.
Ja Van Der Heijden heeft nog geen potten kunnen breken bij Willem2, Enoh is gewoon een matige speler en Lodeiro krijgt van mij het voordeel van de twijfel maar heeft al moeite met de spelers van DC United.

Met de Zeeuw heb je een sterke speler achter de hand of in de basis, op die andere gasten kun je echt niet leunen. Maak nu niet weer dezelfde fout door met allemaal matige voetballers te gaan spelen, kijk PSV.

Je krijgt inderdaad een zwaar seizoen, de Zeeuw in vorm zoals vorig seizoen en de laatste 2 wedstrijden is gewoon een meerwaarde.
pi_97336246
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:39 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ja Van Der Heijden heeft nog geen potten kunnen breken bij Willem2, Enoh is gewoon een matige speler en Lodeiro krijgt van mij het voordeel van de twijfel maar heeft al moeite met de spelers van DC United.

Met de Zeeuw heb je een sterke speler achter de hand of in de basis, op die andere gasten kun je echt niet leunen. Maak nu niet weer dezelfde fout door met allemaal matige voetballers te gaan spelen, kijk PSV.
Maar De Zeeuw wilt mee op het EK en zal dus veel speelminuten moeten maken. Achter de hand houden voor 1.5 miljoen per jaar is leuk voor ons, maar niet zo voor hem.
pi_97336291
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:39 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Je krijgt inderdaad een zwaar seizoen, de Zeeuw in vorm zoals vorig seizoen en de laatste 2 wedstrijden is gewoon een meerwaarde.
Ik denk dat het gros van onze selectie geen potten kan breken bij Willem II; met zulke medespelers om je heen. Bovendien is De Zeeuw ook geen garantie voor succes; hij deed het in de kampioenswedstrijd goed (net als het gehele team dat boven zichzelf uit steeg) maar de rest van het seizoen was toch vooral matig tot slecht.

Hij hoeft van mij niet weg hoor, maar als je er een leuk bedrag voor kan vangen zou ik dat zeker niet laten.
pi_97336311
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:41 schreef Adames het volgende:

[..]

Maar De Zeeuw wilt mee op het EK en zal dus veel speelminuten moeten maken. Achter de hand houden voor 1.5 miljoen per jaar is leuk voor ons, maar niet zo voor hem.
Daar hebben wij niks mee te maken, De Boer wil rouleren De Zeeuw krijgt minuten genoeg. De Boer liet al zijn vertrouwen zien door hem op te stellen tegen Twente 2x.
pi_97336363
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:42 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik denk dat het gros van onze selectie geen potten kan breken bij Willem II; met zulke medespelers om je heen. Bovendien is De Zeeuw ook geen garantie voor succes; hij deed het in de kampioenswedstrijd goed (net als het gehele team dat boven zichzelf uit steeg) maar de rest van het seizoen was toch vooral matig tot slecht.

Hij hoeft van mij niet weg hoor, maar als je er een leuk bedrag voor kan vangen zou ik dat zeker niet laten.
Ik zeg ook niet dat het een garantie is maar hij is toch duidelijk veel beter dan Enoh, Van Der Heijden of Lodreiro die op het niveau van Roda JC of ADO zitten.
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:44:29 #219
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_97336370
Ja heel leuk dat achter de hand houden, zou ik ook wel zien zitten maar:
-Wil hij dat zelf ook dan? Lijkt mij dat de komst van Theo hem niet lekker zit.
-Kunnen wij ons zoiets wel veroorloven?
AFC AJAX
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:45:25 #220
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_97336410
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:42 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Hij speelde alle wedstrijden op het eind waar hij in de basis stond goed, en als hij weggaat hebben we eigenlijk nog maar 4 middenvelders over die in staat zijn te presteren..
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  donderdag 26 mei 2011 @ 14:16:43 #221
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97337735
Ik verkies de Zeeuw eerlijk gezegd boven de Jong omdat De Zeeuw ook een controleur kan zijn en de Jong is op die positie slecht.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  donderdag 26 mei 2011 @ 14:21:48 #222
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_97337945
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:16 schreef heloef het volgende:
Ik verkies de Zeeuw eerlijk gezegd boven de Jong omdat De Zeeuw ook een controleur kan zijn en de Jong is op die positie slecht.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_97338923
quote:
Seedorf zwaar teleurgesteld in De Boer

Clarence Seedorf is zwaar teleurgesteld in zijn oud-ploeggenoot Frank de Boer. Dat zegt de middenvelder van AC Milan in tijdschrift Helden. De 87-voudig international gaf in 2008 aan niet meer onder toenmalig bondscoach Marco van Basten te willen spelen. Hij heeft echter nooit definitief bedankt voor Oranje en hij baalt ervan dat hij na de komst van Bert van Marwijk nooit gepolst is voor een rentree. "Mark van Bommel, die in dezelfde situatie zat als ik en hetzelfde over Van Basten dacht, keerde terug. Maar ik word niet eens gebeld."

Seedorf neemt Van Marwijk overigens niets kwalijk. "Maar dat twee oud-collega's van me, Frank de Boer en Phillip Cocu, die als assistent mee gingen draaien, er zelf geen belletje aan hebben gewaagd om de situatie uit te leggen, dat vind ik het meest teleurstellend."

Seedorf zegt niet te hebben gebroken met De Boer. "Ik ben niet rancuneus, groette hem voor de wedstrijd tegen Ajax ook gewoon."
  donderdag 26 mei 2011 @ 14:47:51 #224
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_97339080
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:44 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Wie zegt dat ze dat niet hebben gedaan? En clarence moet dan op de positie waar Van persie, V/d Vaart en Sneijder beter dan hem zijn...
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 26 mei 2011 @ 14:53:42 #225
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_97339318
Hij is inderdaad niet goed genoeg (nu), en Frank weet heel goed wat voor een gekanker zij in huis halen als Seedorf op de bank moet plaatsnemen.
AFC AJAX
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')