Ik ga toch verdomme geen SCC voor jou kopen, ben monopoly nietquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik ga toch verdomme geen SCC voor jou kopen, ben monopoly niet
Stond die serieus op de site?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit is trouwens van de site af inmiddels..
Ga niet haten!quote:
Jij denkt echt dat iemand om 4:00 's nachts, doordeweeks, een vriendschappelijke wedstrijd gaat kijken? Ik kan het me bijna niet voorstellen..quote:
Nog 3 uur te gaanquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat iemand om 4:00 's nachts, doordeweeks, een vriendschappelijke wedstrijd gaat kijken? Ik kan het me bijna niet voorstellen..
quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:27 schreef Santello het volgende:
[..]
Lindgren is een beetje gefrustreerd omdat er nog geen club langs is gekomen.
Göteborg heeft interesse in Ajacied Lindgrenquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:27 schreef Santello het volgende:
[..]
Lindgren is een beetje gefrustreerd omdat er nog geen club langs is gekomen.
Die 'club' heeft anders zijn hoogtijdagen ook al wel gehad en daar zou Lindgren denk ik direct aanvoerder worden?quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Göteborg heeft interesse in Ajacied Lindgren
Gepubliceerd op woensdag 25 mei 2011 om 22:05
Rasmus Lindgren staat in de belangstelling van IFK Göteborg. De club wil de Zweedse middenvelder van Ajax graag inlijven. Lindgren staat nog een jaar onder contract bij de kersverse kampioen uit Amsterdam. Hij mag echter transfervrij vertrekken.
Trainer Frank de Boer had al de beschikking over de middenvelders Christian Eriksen, Vurnon Anita, Eyong Enoh, Siem de Jong en Demy de Zeeuw. Ajax verzekerde zich afgelopen week ook nog eens van de komst van Theo Janssen (FC Twente) en Thulani Serero (Ajax Cape Town).
niet zo negatief
Wel goed dat ze hem transfervrij laten gaan dat verdiend hij wel. Onder Jol zat hij de ene week op de tribune en de andere keer weer bij de basis 11 en ik heb hem geen enkele keer horen klagen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Göteborg heeft interesse in Ajacied Lindgren
Gepubliceerd op woensdag 25 mei 2011 om 22:05
Rasmus Lindgren staat in de belangstelling van IFK Göteborg. De club wil de Zweedse middenvelder van Ajax graag inlijven. Lindgren staat nog een jaar onder contract bij de kersverse kampioen uit Amsterdam. Hij mag echter transfervrij vertrekken.
Trainer Frank de Boer had al de beschikking over de middenvelders Christian Eriksen, Vurnon Anita, Eyong Enoh, Siem de Jong en Demy de Zeeuw. Ajax verzekerde zich afgelopen week ook nog eens van de komst van Theo Janssen (FC Twente) en Thulani Serero (Ajax Cape Town).
niet zo negatief
Ik snap ook niet dat hij weg moet, ik zie hem liever dan Enoh. Beter schot in de benen, betere verdediger, minder fouten, betere voetballer.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel goed dat ze hem transfervrij laten gaan dat verdiend hij wel. Onder Jol zat hij de ene week op de tribune en de andere keer weer bij de basis 11 en ik heb hem geen enkele keer horen klagen.
Dit. Enoh is me te wild en te onvoorspelbaar om als sobere controleur te spelen. Dan liever een speler die van zichzelf al sober is.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:18 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat hij weg moet, ik zie hem liever dan Enoh. Beter schot in de benen, betere verdediger, minder fouten, betere voetballer.
Tja een speler heeft zelf ook een mening. Ik begrijp best dat hij na 2 jaar wel weer aan een basisplaats toe isquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:18 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat hij weg moet, ik zie hem liever dan Enoh. Beter schot in de benen, betere verdediger, minder fouten, betere voetballer.
Theo niet. Hihi.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:24 schreef ValHallen het volgende:
Dan liever een speler die van zichzelf al sober is.
Dat ik dat inkoppertje over het hoofd zagquote:
Mietje, staan hier in Delft toch vast wel grote schermen voor deze wedstrijd, gaan we daar kijken!quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ik dat inkoppertje over het hoofd zag, maar ik heb toch maar besloten niet tot 4:00 op te blijven voor een waarschijnlijk dramatisch oefendueltje dus veel plezier nog aan degene die het wel trekken
Ga jij het kijken klomp?quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Mietje, staan hier in Delft toch vast wel grote schermen voor deze wedstrijd, gaan we daar kijken!.
Het begin misschien, ik zie wel. Morgen word het toch kut weer.quote:
Ik heb geen zin om achter de PC te kijken, wil gwn lekker in mijn bed TV kijkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 02:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het begin misschien, ik zie wel. Morgen word het toch kut weer.
Daarom laptop.quote:Op donderdag 26 mei 2011 02:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om achter de PC te kijken, wil gwn lekker in mijn bed TV kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |