dat dus!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:08 schreef Ticootje het volgende:
Danic, ik vind jouw verhaal ook echt schokkend.
Ik heb beide bevallingen een nachtje mogen blijven, maar ik ben echt vol lof over het ziekenhuis en de verpleging. Ik kan me er gewoon geen voorstelling bij maken dat mensen waar je van afhankelijk bent zo met jou en je kindje omgaan. Bah!
Dito, maar wij lagen in hetzelfde ziekenhuis, dat scheeltquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:14 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
dat dus!
Ik voelde me na de bevalling bezwaard om te bellen. Hij was maar aan t huilen, arm kind, maar ik wist gewoon even niet wat ik ermee moest(ik functioneer geloof ik niet echt optimaal na 36 uur wakker en een bevalling tussendoor). Vonden ze natuurlijk niet erg en dachten ook gewoon mee. Uiteindelijk hebben ze m meegenomen (hij bleek last van licht te hebben) en toen ie weer lekker sliep naast me gezet. Daardoor heb ik ook 2 uur kunnen slapen
Maar had ook gewoon vertrouwen dat ie in goede handen was bij de verpleging.
ja, precies hahaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Dito, maar wij lagen in hetzelfde ziekenhuis, dat scheelt
Danic, lag je in het rvp? Wat verschrikkelijk naar zeg
ik ben heel comfortabel bevallen jaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:31 schreef Ticootje het volgende:
Ja maar jullie bevallen in een ziekenhuis waar je comfortabel bevalt.
ik had trouwens wel een prive-kamer! Viel me alles mee, was heel fijnquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ja, precies haha
Wij zijn er ook om tico's ervaring te verzachten
haha, ja preciesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:33 schreef Ticootje het volgende:
De bevalling van leyla was echt niet zwaar en heel goed te doen, maar bij comfortabel heb ik toch een ander beeld dan een bevalling. Echt wat een zak!
Welke gyn had je?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ik ben heel comfortabel bevallen ja
zonder pijnstilling, want dat mocht niet
(maar dat lag niet aan de gyn hoor, die was lief, die vond Floris een mooie naam en een mooi kind enzo, heeft ie TWEE keer gezegd, na de bevalling en de dag erna toen ie nog even langs kwam)
Dat heeft ook niet geholpen nee. Maar dat was vooral waarom ik er bij jen niet wilde bevallen. Maar nee het is nooit mijn eerste keuze geweest. Ik ben toen omgepraat door m. En de vk om naar dat ziekenhuis te gaan. Dat was dus de overtijdscontrole, en toen was ik zeker. Ik ga nooit hier bevallen. Al sterf ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het ging toch om het feit dat de ex van je man daar van priscil was bevallen en hij hele verhalen over toen op ging hangen?
dat had ik juist met het Westeinde..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat heeft ook niet geholpen nee. Maar dat was vooral waarom ik er bij jen niet wilde bevallen. Maar nee het is nooit mijn eerste keuze geweest. Ik ben toen omgepraat door m. En de vk om naar dat ziekenhuis te gaan. Dat was dus de overtijdscontrole, en toen was ik zeker. Ik ga nooit hier bevallen. Al sterf ik.
Op zich begrijp ik dat wel. Je krijgt zo vaak zoiets te horen als "heel veel sterkte" dat je dreigt te vergeten dat het een bijzondere gebeurtenis is met een geweldige uitkomst. En tja, het bevallen hoort daarbij.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
haha, ja precies
Nou ja zo las ik laatst weer terug dat iemand mij plezier had gewenst voor de bevalling
Ik vond bevallen niet zo vreselijk (achteraf dan), maar plezier zie ik toch anders
hahahahaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
De Grootoftewel Pieter Kees (aldus mijn verloskundige, die vroeg het en toen was het Oh Pieter Kees)
Die had ook gewerkt in t LUMC, toen ik mn stage Gyn hadHij kwam me wel vaag bekend voor
(leuk joh gesprekken tijdens het hechten)
Haha, mijn lief reageerde met: "Moet dat?"quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat ik apart vond was dat Mr.DML nog net op tijd kon roepen 'ho, ik zou de navelstreng doorknippen'.
Het leek me zo'n logisch iets dat je dat de vader laat doen maar ik was maar wat blij dat ik mijn lief dit nog maar eens verteld had van te voren en dat hij daarom dus in greep want die arts-assistent had het bijna zelf gedaan
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Haha, mijn lief reageerde met: "Moet dat?"
Zelfs na een ks mag de papa dat doenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat ik apart vond was dat Mr.DML nog net op tijd kon roepen 'ho, ik zou de navelstreng doorknippen'.
Het leek me zo'n logisch iets dat je dat de vader laat doen maar ik was maar wat blij dat ik mijn lief dit nog maar eens verteld had van te voren en dat hij daarom dus in greep want die arts-assistent had het bijna zelf gedaan
Van het uit laten kloppen zoals in mijn geboorteplan stond kwam dus ook niks terecht![]()
Dan lijkt het net echt, haha, maar fijn dat ze ook bij een ks aan dat soort dingen denkenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:44 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Zelfs na een ks mag de papa dat doenZe knippen hem extra lang af en dan de papa kort op de foto lijkt het net echt
Ja, is ook maf!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Maar ze vroegen het tenminste nog. Ik vond het zo'n rare actie om dit niet te vragen en maar gewoon te doen.
Nee joh, hij herkende mij niet *lol* gelukkig maarquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahahaha
ohja! Son! ja zo zie ik een hele andere kant van jezoiets?
Ik stond blijkbaar onder controle bij dr Ter Harmsel of Van Harmsel, weet ik het, ik moest bij hem op nacontrole, de beste man had mn hele dossier nog niet bekeken want drukdrukdruk en hij geloofde het allemaal wel
Zonde van mn tijd
Dat aan pakken had ik graag mee willen maken dat lijkt me idd zo iets bijzonders!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, is ook maf!
Zo verbaas ik me erover dat in het RTL-programma Bevallingsverhalen - ik weet niet waarom ik ernaar kijk, het is zó slecht - het kind vrijwel altijd eerst drooggewreven wordt en de navelstreng doorgeknipt wordt voor de baby op de borst van de moeder wordt gelegd (met handdoek eronder). Ik ben blij dat ik beide keren de baby meteen bij me kreeg. Lena heb ik zelf aangepakt. Tof was
dat.
och ik vond de nacontrole bij de vk best gezelligquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:42 schreef MamaPurk het volgende:
Ik vond de nacontrole zowieso zonde van mijn tijd.. Hoe gaat het? Goed. En met de kleine? Goed. Heb je nog vragen? Nee. Verplicht verhaaltje over anticonceptie, opmerking dat ik de komende 12 maanden niet zwanger mag worden. Tot ziens
Ik zie het ook af en toe. Van de week een vrouw die alleen maar zich tot Jezus wendde en iedereen moest voor haar bidden daar ter plekke want ze had het zo zwaar. Als je nou niet de hele tijd over Jezus stamelt maar lekker op je ademhaling let was mijn gedachte maar goed.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, is ook maf!
Zo verbaas ik me erover dat in het RTL-programma Bevallingsverhalen - ik weet niet waarom ik ernaar kijk, het is zó slecht - het kind vrijwel altijd eerst drooggewreven wordt en de navelstreng doorgeknipt wordt voor de baby op de borst van de moeder wordt gelegd (met handdoek eronder). Ik ben blij dat ik beide keren de baby meteen bij me kreeg. Lena heb ik zelf aangepakt. Tof was dat.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:52 schreef Ticootje het volgende:
Jen wilde ik niet zo op me. Dat vond ik vies. Gelukkig heeft ze dat ruim ingehaald door me onder te piesen, te kotsen of te poepen in de jaren erna. Bij leyla was ik nergens meer vies van. Hieeeeeer dat kind. En voilà, ook die poepte me meteen onder. Ze hebben gewoon schijt aan me.
Bij Amber niet, bij Tess wel, maar dat stelde ook barweinig voor.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:58 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb geen nacontrole gehad. Beide keren niet.
Het is Canada trouwens, en de serie is ruim 10 jaar geleden opgenomen. Dat laatste maakt de serie ook wat moeilijk om je in te verplaatsen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zie het ook af en toe. Van de week een vrouw die alleen maar zich tot Jezus wendde en iedereen moest voor haar bidden daar ter plekke want ze had het zo zwaar. Als je nou niet de hele tijd over Jezus stamelt maar lekker op je ademhaling let was mijn gedachte maar goed.
Ik verbaas me er ook altijd over dat in Amerika men het niet zo heeft op 'viezigheid'.
Ik denk wel dat veel vrouwen dat herkennen, dat ze misschien niet zozeer blij zijn dat de baby er is maar dat de bevalling erop zit. Ik had het na de bevalling niet, maar ik was tijdens de bevalling alleen maar bezig met wanneer het afgelopen zou zijn en helemaal niet met het feit dat er een baby aankwam.quote:Aanpakken lijkt me ook wel bijzonder. Maar toen hij eruit was heb ik me achterover laten zakken en was ik echt half van de wereld. Ik was zo moe, zo moe. Je ziet dat ook heel duidelijk op de eerste foto's. Dat ik moe ben en daardoor eigenlijk nauwelijks besef dat er een baby is. Jammer is dat. Ik kijk die foto's daardoor ook niet graag terug. Ik stap altijd pas een paar foto's later in zeg maar.
Fruit als toetje?quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:36 schreef Solagratia het volgende:
Ooh ik dacht dat dit die BMR al was. Dan zal het wel meevallen. Het is inderdaad de bedoeling dat ze mee gaat. Het is 's middags, dus dat kan prima.
Oh wat leuk dat ze het zo lekker vond! Ik wil Amy ook toetjes geven, maar dat is lastig met de kma.
Leia heeft de BMR bij 7,5 maand al gehad en geen enkele reactie.. dus het hoeft nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:35 schreef Ticootje het volgende:
die van 14 maanden is de BMR prik. Levend vaccin, dus ja wordt je ziek van.
Oh ja, je krijgt het niet meteen, das ook zo. Jen heeft m bij 2,5 jaar gehad ofzo.. Die is er eigenlijk ook niet ziek van geweest.quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:52 schreef Orea het volgende:
[..]
Leia heeft de BMR bij 7,5 maand al gehad en geen enkele reactie.. dus het hoeft nieten als er een reactie komt, komt die na een dag of 10.
Leylaatje eet ook geen hele potten weg. Eerst wel, en nu weer niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:34 schreef Solagratia het volgende:
Tico, ik krijg er niet nog meer fruit in denk ik. Het potje gaat tegenwoordig met veel moeite op ipv lekker smikkelen.
Vervelend dat Sarah zo veel last van snot heeft! Heb je al die zoutoplossing van Daro geprobeerd? Dat zijn buisjes met zoutoplossing erin en dan spuit je zo de holtes door en het snot komt er dan uit. Niet heel prettig vindt Amy, maar het werkt wel goed.
Amy heeft ook een snotneus. Beetje jammer dat wanneer je niet snel genoeg bent met de zakdoek en ze ziet je wel aankomen, ze met haar handjes het lekker uitwrijft, brrrr.
Melk.. Ze knabbelt een broodkorst.. En krijgt ook ergens een koekje..quote:
Koop gewoon een gordelverlenger, werkt ookquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Mooi lijntje hoor Yaro dat doe je goed
Beterschap voor Puck
Mag mijn dochter in het lijstje? Ik wil niet met roepnaam dus dan maar de voorletters
Ean 08-05-2011
Vandaag heeft de logopediste meegekeken bij de voeding ze krijgt een andere fles. En vanaf nu elke voeding een fles aanbieden waarschijnlijk gaat ze deze week naar een babykamer en jahoor het rooming in kwam ter sprake. Het is de bedoeling dat ik de laatste dagen voor ze naar huis mag in het z-huis blijf
En koop nooit een volvo wij gisteren heel enthousiast de maxi cosi geprobeerd blijkt die niet te passen de gordels zijn te kort nu moeten we zo'n duur cabriofix systeem kopen en een nieuwe MC dat is een financiele tegenvaller
Ja, ik voel mij er eigenlijk een beetje schuldig over, maar op de eerste plaats was ik blij dat de bevalling afgelopen was, pas een paar seconden later was ik ook ontzettend trots dat we zo'n mooie dochter gemaakt haddenquote:Op woensdag 25 mei 2011 07:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is Canada trouwens, en de serie is ruim 10 jaar geleden opgenomen. Dat laatste maakt de serie ook wat moeilijk om je in te verplaatsen.
[..]
Ik denk wel dat veel vrouwen dat herkennen, dat ze misschien niet zozeer blij zijn dat de baby er is maar dat de bevalling erop zit. Ik had het na de bevalling niet, maar ik was tijdens de bevalling alleen maar bezig met wanneer het afgelopen zou zijn en helemaal niet met het feit dat er een baby aankwam.
Ik had hetzelfde, we hadden een maxi-cosi gekregen, en wilden juist gebruik maken van het isofix systeem in de auto. Kwam er gelukkig op tijd achter dat de beugel niet kon in combi met die MC. Dus moesten toch een nieuwere kopen (gelukkig goedkoop via executieveiling kunnen krijgen).quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Mooi lijntje hoor Yaro dat doe je goed
Beterschap voor Puck
Mag mijn dochter in het lijstje? Ik wil niet met roepnaam dus dan maar de voorletters
Ean 08-05-2011
Vandaag heeft de logopediste meegekeken bij de voeding ze krijgt een andere fles. En vanaf nu elke voeding een fles aanbieden waarschijnlijk gaat ze deze week naar een babykamer en jahoor het rooming in kwam ter sprake. Het is de bedoeling dat ik de laatste dagen voor ze naar huis mag in het z-huis blijf
En koop nooit een volvo wij gisteren heel enthousiast de maxi cosi geprobeerd blijkt die niet te passen de gordels zijn te kort nu moeten we zo'n duur cabriofix systeem kopen en een nieuwe MC dat is een financiele tegenvaller
Maar dan kun je toch 1 basisstation kopen, die in de volvo en in de andere auto past de cosi er normaal in.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind het alleen zo zonde van de nieuwe MC en daarbij we hebben 2 auto's in de ene past de mc wel en 2 van die systemen vind ik echt heel duur
Klopt maar als het zo handig is zoals tankgirl zegt is het wellicht ook handig in dinky toy maarja daar heb ik geen centjes voorquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar dan kun je toch 1 basisstation kopen, die in de volvo en in de andere auto past de cosi er normaal in.
Helaas wel! mag straks van infuus af en als dan goed gaat vrijdag naar huisquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Lig je nog steeds in het z-huis dracu?
Dat is gewoon over 2 dagen! Ik hoop het onwijs voor je!quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Helaas wel! mag straks van infuus af en als dan goed gaat vrijdag naar huis
Niet de isofix maar de easybasequote:Op woensdag 25 mei 2011 14:15 schreef Ticootje het volgende:
past daar dan wel een isofix systeem in? dat past niet in elke auto.
Een s80 maar een een of andere speciale uitvoeringquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:20 schreef pessie het volgende:
FR wij hebben onze mc cabriofix nieuw gekocht via marktplaats, incl voetenzak. Kost de helft van in de winkel. We hebben wel een jongensprint maar dat vonden wij mooi. Ook als Nathan een meisje was geweest (en dan uiteraard anders geheten had).
Wat voor Volvo hebben jullie? Broer had het met zn S80. Mn zus heeft een S60 en daar past onze maxi cosi ook maar krap in.
Draak ik hoop zo dat je vrijdag naar huis mag!
Ik heb hem hier trouwens vandaan:quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:24 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Niet de isofix maar de easybase
[..]
Een s80 maar een een of andere speciale uitvoering
Ja! Gister ging ze toch even op zoek naar de borst lag daarna lekker lang tegen me aan te Knuffelen echt tijd om naar huis te gaan!quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is gewoon over 2 dagen! Ik hoop het onwijs voor je!
Volgens mij wel.. kijk ff op borstvoeding.com bij het introductieschema.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:18 schreef Solagratia het volgende:
Is watermeloen allergeen of kan ik het Amy gewoon geven?
Jammiequote:Op woensdag 25 mei 2011 16:29 schreef Solagratia het volgende:
Even leek het alsof ze heel haar koekje had opgegeten![]()
Maar toen ik haar optilde bleek het koekje in stukjes aan haar benen geplakt te zitten, onder haar jurkje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
Welke fles heb je gekregen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Deze fles kreeg ze van de logopediste in het z-huis. Ik heb dus weinig keus in de fles.
Ja dat son, die speen een beetje doorduwen en goed tegen dr gehemelte, alleen dan dronk ze. En ondanks dat ze probeerd de speen eruit te duwen, toch die speen in de mond houden..quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:57 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik had Tommee Tippee (een hele setenige wat ik ervan gebruikt heb is de handkolf), maar daar dronk ie gewoon niet uit.
En difrax was geen probleem (als je m maar ver genoeg zn mond in duwde)
Dat was al frustrerend, ik had niet willen meemaken wat Leyla deed
(uurtje weg was terugkomen bij een krijsend kind)
Ja dat de enige fles waar Jen dan weer uit dronk.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Tommee tippee hebben we hier ook liggen.
Iemand die ze wel gebruikt?
en de prenatal heeft ze ook zag ik vandaagquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:36 schreef pessie het volgende:
Voor Nathan hebben we een avent fles. Maar ik vermoed dat hij overal uit zou drinken. Ik had ook een difrax fles gekregen in een doos maar hoorde van vriendinnen dat zij tevredeb waren over de avent fles, zodoende dat ik toen heb aangegeven dat ze de avent fles moesten gebruiken.
(Na 3 dagen hannesen met spuitje om bij te voeden zijn we voor de bijvoeding maar overgestapt op fles, hier ging dat goed).
Huup, je hebt echt een lekkere bollo!
Dr Browns verkopen ze volgens mij bij de etos (mocht ze besluiten alleen deze te willen en je er meer nodig hebt).
Danic, onhandige actie!
Die ring om de aventfles is inderdaad raar. De eerste keer dat ik die fles gebruikte was toen we in Januari uit eten gingen en Nathan naar Freecell ging. Daar aangekomen bleek de helft van mn melk uit het flesje te zijn gegaan. Ik vond de ring stom en had em er niet weer opgedaan
Waarom zit dat ding er eigenlijk? Ik heb tig aventflesjes maar er zijn er maar 2 met ring.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:36 schreef pessie het volgende:
Die ring om de aventfles is inderdaad raar. De eerste keer dat ik die fles gebruikte was toen we in Januari uit eten gingen en Nathan naar Freecell ging. Daar aangekomen bleek de helft van mn melk uit het flesje te zijn gegaan. Ik vond de ring stom en had em er niet weer opgedaan
Heeft volgens mij te maken met lucht en het voorkomen van krampjes. Ik vind em vooral onhandig.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waarom zit dat ding er eigenlijk? Ik heb tig aventflesjes maar er zijn er maar 2 met ring.
Oh, wat een leukerd, zeg!quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:40 schreef As1981 het volgende:
Mag ik tussen het nare bericht van Takkembah even mijn vrolijke knul spammen?
View My Video
En daarna mag je haar weer ophalenquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:21 schreef Claudia_x het volgende:
Onze vrolijkerd:
[ afbeelding ]
Ik ben zo dol op d'r.De tranen springen er spontaan van in m'n ogen. Stomme hormonen.
![]()
Oh, wat ik nog wou zeggen: ik heb er helemaal geen moeite mee om haar drie dagen in de week naar het kinderdagverblijf te brengen! Dat valt me erg mee van mezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:38 schreef MamaPurk het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Zekerquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
MP wat fijn zeg! Zal wel een opluchting zijn zeker?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
Dat is nu niet echt haalbaar. De dagen waarop ik niet op de standaardlocatie ben, heb ik vrijwel altijd vergadering of bespreking hier of daar, dan ben ik dus niet vrij om haar thuis te hebben.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:57 schreef Claudia_x het volgende:
Kun je niet één dag thuiswerken, Vanyel?
Dat. En ik wil niet weg waar ik woon (zou ook moeilijk zijn ivm werk van lief), dat is natuurlijk mijn eigen schuld. Het werken in de trein is de enige reden dat ik dit acceptabel vind hoor, ik ben uiteindelijk van 7.30 tot 17.30 van huis, dat valt dus nog heel erg mee.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ook niet, maar de (leuke) banen liggen niet voor het oprapen.
wát een schatje F-R! stiekem moet ik een traantje wegpinken als ik zie hoe goed je kleine meid het doet, met de wetenschap wat jij ervoor hebt moeten doorstaan. ik hoop zo dat je straks onbezorgd kunt gaan genieten als ze eenmaal thuis is bij je!!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Mag ik even een egocross post neerzetten?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze mag zondag naar huis. Als ze het blijft doen zoals ze het nu doet
Ligt dus gewoon aan de naam en dag dat de kleine van FR naar huis magquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:31 schreef Keshet het volgende:
Oh, FR, even tussendoor, zondag is een prima dag om thuis te komen uit het ziekenhuis!
Emma is zondag precies een jaar thuis bedacht ik net!
Ja maar hij gaat ook opeens echt super hard (kwa snelheidquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:07 schreef As1981 het volgende:
Oh Sonnetje wat een geweldig filmpje. Toch een groot verschil hoor met ons mannetje, maar ja die van jou was/is ook gewoon heel snel.
En MamaPurk
Wat knap!!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:04 schreef MamaPurk het volgende:
Ow Sonnetje wat heb jij daar een heerlijk manneke![]()
![]()
Sarah lag vanmorgen in de box met een knisperdoekje en net toen ik dat wilde filmen besloot ze dat het tijd werd voor een ander speeltje![]()
[ link | afbeelding ]
Ja dat vooral. Ik wilde Leyla niet bij iemand laten omdat het net een lastige tijd was... Net met drinken en eten... Dus dan maar mee, in de doek.. Het ging toch best aardig.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:40 schreef As1981 het volgende:
Fijn Tico dat ze zich zo goed gedragen hebben bij de crematie, je voelt je toch opgelaten wanneer ze dat niet zouden doen denk ik. Ook al zullen de meeste het begrijpen.
rustig als in: hij lag op 1 plek dan hequote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:38 schreef As1981 het volgende:
pff Mereltje succes morgen, dat is een lange zit.
Eigenlijk best zonde, ik maak wel foto's maar geen filmpjes, terwijl we hier gewoon een filmcamera hebben liggen.
Ik vind het ook hard gaat hoor Sonnetje, maar vind het ook echt steeds leuker worden. Als ik zie hoe snel hij nu van klauteren naar staan ging en hoe snel hij zich nu op trek kan ik me voorstellen dat het straks ineens zo hard gaat.
En rustig liggen? Dat heeft Yaro volgens mij nooit gedaan heeft hij echt van zijn moeder.
Vooral als hij moe is, is hij onwijs druk. Dat had ik vroeger ook heel sterk. Als je dan niet kan/wil slapen, ga je maar druk doen anders redt je het niet.
Boxkleed komt van Mikoxx! Hij is ook wel lang denk ik. Ik ga dinsdag even naar het cb voor zijn stats.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:15 schreef MamaPurk het volgende:
Wat een leuk boxkleed DML! Leuk jongetje ook en wat lijkt hij lang!
Dat je dat nog weet! Maar ja hij past nu in de shirtjes van name-it die ik toen de dag van de echo al besteld had inderdaadquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:27 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hij ziet er zeker lang uit!
En hij heeft dat shirtje aanIk kan me gewoon nog herinneren dat je dat kocht *lol*
Zo dat haar van JaelVerschil met dr zus
Heeft ze een paar keer gedaan maar doet ze niet systematisch. Die ontwikkeling zou dus weer kunnen stokken. Ivan ging eerst van buik naar rug rollen, toen van rug naar buik en ineens kon hij niet meer van buik naar rug rollen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Rolt Lena van rug naar buik Claudia?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |