Welke fles heb je gekregen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Deze fles kreeg ze van de logopediste in het z-huis. Ik heb dus weinig keus in de fles.
Ja dat son, die speen een beetje doorduwen en goed tegen dr gehemelte, alleen dan dronk ze. En ondanks dat ze probeerd de speen eruit te duwen, toch die speen in de mond houden..quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:57 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik had Tommee Tippee (een hele setenige wat ik ervan gebruikt heb is de handkolf), maar daar dronk ie gewoon niet uit.
En difrax was geen probleem (als je m maar ver genoeg zn mond in duwde)
Dat was al frustrerend, ik had niet willen meemaken wat Leyla deed
(uurtje weg was terugkomen bij een krijsend kind)
Ja dat de enige fles waar Jen dan weer uit dronk.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Tommee tippee hebben we hier ook liggen.
Iemand die ze wel gebruikt?
en de prenatal heeft ze ook zag ik vandaagquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:36 schreef pessie het volgende:
Voor Nathan hebben we een avent fles. Maar ik vermoed dat hij overal uit zou drinken. Ik had ook een difrax fles gekregen in een doos maar hoorde van vriendinnen dat zij tevredeb waren over de avent fles, zodoende dat ik toen heb aangegeven dat ze de avent fles moesten gebruiken.
(Na 3 dagen hannesen met spuitje om bij te voeden zijn we voor de bijvoeding maar overgestapt op fles, hier ging dat goed).
Huup, je hebt echt een lekkere bollo!
Dr Browns verkopen ze volgens mij bij de etos (mocht ze besluiten alleen deze te willen en je er meer nodig hebt).
Danic, onhandige actie!
Die ring om de aventfles is inderdaad raar. De eerste keer dat ik die fles gebruikte was toen we in Januari uit eten gingen en Nathan naar Freecell ging. Daar aangekomen bleek de helft van mn melk uit het flesje te zijn gegaan. Ik vond de ring stom en had em er niet weer opgedaan
Waarom zit dat ding er eigenlijk? Ik heb tig aventflesjes maar er zijn er maar 2 met ring.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:36 schreef pessie het volgende:
Die ring om de aventfles is inderdaad raar. De eerste keer dat ik die fles gebruikte was toen we in Januari uit eten gingen en Nathan naar Freecell ging. Daar aangekomen bleek de helft van mn melk uit het flesje te zijn gegaan. Ik vond de ring stom en had em er niet weer opgedaan
Heeft volgens mij te maken met lucht en het voorkomen van krampjes. Ik vind em vooral onhandig.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waarom zit dat ding er eigenlijk? Ik heb tig aventflesjes maar er zijn er maar 2 met ring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |