abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97269792
Het babytopic (0-1 jaar) Deel 12

21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Nanique, dochter van Lieszdraaijer
12 juni 2010: Truus, dochter van CrazyPrincess
12 juni 2010: naamgenootje van dochter Lijnloos, dochter van grunsfan
12 juni 2010: Siebe, zoon van Borizzz
08 juli 2010: Femke, dochter van Mereltje
10 juli 2010: Jonas, zoon van Nytar
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
11 juli 2010: Lara, dochter van Webcrowler
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
28 juli 2010: Leia, dochter van Orea
***7 augustus 2010: Willem zoon van flugeltje en Martijn_AR***
9 augustus 2010 Amy Olivia, dochter van Solagratia
14 augustus 2010: Diego, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Ylana Charlotte, dochter van Saffier en Lautie
16 augustus 2010: Yaro, zoon van As1981
24 augustus 2010: Elise dochter van Cantare
3 september 2010: Leyla, dochter van Ticootje
8 september 2010: Anna, dochter van Tessie
16 september 2010: Isabelle, dochter van Noa24
***17 september 2010: Anne, dochter van Fannetje en Tackleberry***
23 september 2010: Lotte, dochter van Rixtje
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***
23 oktober 2010: 'Ilse', dochter van kaatjejannie
29 oktober 2010: 'Bientje', dochter van Barbabientje01 en Pipo_de_Clown
02 november 2010: Mikai, zoon van Hobbesje
22 november 2010: Julian, zoon van Shirley
28 november 2010: 'kater', zoon van Pvoesss
***30 november 2010: 'Soneal', zoon van Leandra en Nostalgist***
25 december 2010: Ayrton, zoon van Bolleke_666
28 december 2010: Jelle, zoon van Mrien
8 januari 2011: Eline Catharina Helena, dochter van Sugarsnap
15 januari 2011: Lena, dochter van Claudia_x
8 februari 2011: 'Puck', zoon van Dizzy-Miss-Lizzy
9 februari 2011: 'Dottir', dochter van Vanyel
2 maart 2011: Geert, zoon van DJMO
5 maart 2011: Sarah, dochter van MamaPurk
8 april 2011: Kiran, zoon van J-net
8 mei 2011: Eva Lynn, dochter van Danic
8 mei 2011: Ean, dochter van ferrari_rood

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door danic op 25-05-2011 16:51:17 ]
pi_97269912
Pff, dat lijkt me ook heel naar als je weet dat je verminderd toerekeningsvatbaar bent door de valium, danic. Echt heel erg dat je toen niet fatsoenlijk bent geholpen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_97270034
Danic, ik vind jouw verhaal ook echt schokkend.
Ik heb beide bevallingen een nachtje mogen blijven, maar ik ben echt vol lof over het ziekenhuis en de verpleging. Ik kan me er gewoon geen voorstelling bij maken dat mensen waar je van afhankelijk bent zo met jou en je kindje omgaan. Bah!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_97270087
Jeetje Danic wat stom zeg! Moet je toch niet aan denken dat ze daadwerkelijk gevallen was :X

Claudia, in dat geval kan ik me de slab voorstellen :D Maar das ook wel vrij extreem, althans kan niet herinneren dat mn nichtje dat ooit gehad heeft.
pi_97270412
Danic dat is zeker schrikken en onverantwoord van het z-huis
Beterschap voor Ilse
pi_97270482
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:08 schreef Ticootje het volgende:
Danic, ik vind jouw verhaal ook echt schokkend.
Ik heb beide bevallingen een nachtje mogen blijven, maar ik ben echt vol lof over het ziekenhuis en de verpleging. Ik kan me er gewoon geen voorstelling bij maken dat mensen waar je van afhankelijk bent zo met jou en je kindje omgaan. Bah!
dat dus!
Ik voelde me na de bevalling bezwaard om te bellen. Hij was maar aan t huilen, arm kind, maar ik wist gewoon even niet wat ik ermee moest :@ (ik functioneer geloof ik niet echt optimaal na 36 uur wakker en een bevalling tussendoor). Vonden ze natuurlijk niet erg en dachten ook gewoon mee. Uiteindelijk hebben ze m meegenomen (hij bleek last van licht te hebben) en toen ie weer lekker sliep naast me gezet. Daardoor heb ik ook 2 uur kunnen slapen :') Maar had ook gewoon vertrouwen dat ie in goede handen was bij de verpleging.
pi_97270900
Ik besef achteraf dat ik na de bevalling van Ivan echt verwend ben. We lagen samen in een apart kamertje, Ivan werd voor me verschoond en getemperatuurd en bij elke voeding werd er geholpen met het aanleggen. En ook voor mij werd heel goed gezorgd.

Sonnetje, het grappige is dat de vloer van mijn schoonouders niet tegen Ivans kwijl kon. Er kwamen vlekken in die er niet meer uitgingen, dus m'n schoonvader liep de hele dag door met een dweil achter Ivan aan. _O-
pi_97271310
Ik ben na beide bevallingen verwent wat dat betreft! Ergens ook wel jammer ik heb van beide meisje de eerste 24 uur geen luier verschoont enzo en ik merkte bij Sarah dat ik wel meer zoiets had van ik doe het zelf wel, ik kan dat wel. Alsof ik aan mijn handen geopereerd was ;)

Maar ik vind het wel erg raar Danic dat ze zo met jou en Eva om zijn gegaan, maar ligt er ook aan wie er werkt, tenminste dat maakte bij mij soms al een wereld van verschil!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_97271387
_O- das wel geniaal, zie t al helemaal voor me :D

Zo ging t bij mij ongeveer ook Claudia in t ziekenhuis (behalve de eigen kamer dan)! Ik wist niet eens of k m zelf wel mocht verschonen enzo :') Heb ik dus ook pas thuis gedaan :D
Mja op zich wel goed, want bleek dat ie niet geplast had in t ziekenhuis. Gelukkig kon ik me de opmerking herinneren dat ie plassend en poepend ter wereld kwam van de verpleegkundige, want dat stond nergens genoteerd. Denk in de haast na de geboorte vergeten :) Kinderarts is er wel even bijgeweest, maar goed toen ging ie plassen.
Aanleggen hielpen ze ook mee. Ze vroegen ook of ik het zelf wilde proberen of dat ze gelijk moesten helpen. 1 verpleegkundige heeft ook nog de rugbyhouding uit zitten leggen.
pi_97271410
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:14 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

dat dus!
Ik voelde me na de bevalling bezwaard om te bellen. Hij was maar aan t huilen, arm kind, maar ik wist gewoon even niet wat ik ermee moest :@ (ik functioneer geloof ik niet echt optimaal na 36 uur wakker en een bevalling tussendoor). Vonden ze natuurlijk niet erg en dachten ook gewoon mee. Uiteindelijk hebben ze m meegenomen (hij bleek last van licht te hebben) en toen ie weer lekker sliep naast me gezet. Daardoor heb ik ook 2 uur kunnen slapen :') Maar had ook gewoon vertrouwen dat ie in goede handen was bij de verpleging.
Dito, maar wij lagen in hetzelfde ziekenhuis, dat scheelt :P

Danic, lag je in het rvp? Wat verschrikkelijk naar zeg :{
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97271461
Danic, wat een nare ervaring. Echt heel erg dat ze zo met jullie om zijn gegaan.

Ik ben ook naar alle tevredenheid geholpen 's nachts in het Bronovo. Aan hen zal het niet liggen of ik daar nog een keertje terug kom om te bevallen ;)

Het enige is dat ze begonnen 's nachts over als hij niet binnen zoveel tijd wil drinken moeten we wat bijvoeden. Ik was helder genoeg om, mochten ze dit willen gaan doen, mijn mond open te doen maar het stond heel duidelijk in mijn geboorteplan dat ik dit de eerste 48 uur niet wilde.
Dit geboorteplan zat in mijn tas maar ik heb daar zelf al puffend niet meer aan gedacht maar ik vind het wel slordig dat de verloskundige die mij overgedragen heeft niet het geboorteplan aan het ziekenhuis heeft gegeven. Er was namelijk speciaal een kopje over wanneer ik in het ziekenhuis zou belanden.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_97271657
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:26 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Dito, maar wij lagen in hetzelfde ziekenhuis, dat scheelt :P

Danic, lag je in het rvp? Wat verschrikkelijk naar zeg :{
ja, precies haha
Wij zijn er ook om tico's ervaring te verzachten :P
  dinsdag 24 mei 2011 @ 22:31:10 #13
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97271793
Ja maar jullie bevallen in een ziekenhuis waar je comfortabel bevalt.
pi_97271835
Ohja, dat schreef je pas. Comfortabel. WTF.
pi_97271889
Het ging toch om het feit dat de ex van je man daar van priscil was bevallen en hij hele verhalen over toen op ging hangen?
The way you rock'n'roll
  dinsdag 24 mei 2011 @ 22:33:31 #16
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97271942
De bevalling van leyla was echt niet zwaar en heel goed te doen, maar bij comfortabel heb ik toch een ander beeld dan een bevalling. Echt wat een zak!
pi_97271974
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:31 schreef Ticootje het volgende:
Ja maar jullie bevallen in een ziekenhuis waar je comfortabel bevalt.
ik ben heel comfortabel bevallen ja :D
zonder pijnstilling, want dat mocht niet :(

(maar dat lag niet aan de gyn hoor, die was lief, die vond Floris een mooie naam en een mooi kind enzo, heeft ie TWEE keer gezegd, na de bevalling en de dag erna toen ie nog even langs kwam)
pi_97271982
Dan had ik een horor ziekenhuis ten tijde van bevalling Jaël, heeft de krant bereikt gelukkig pas na de geboorte van haar. Nu met sarh wa het duidelijk te merken dat er een bezem door de afdeling was gehaald en was er al veel verandert!
pi_97272033
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:29 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

ja, precies haha
Wij zijn er ook om tico's ervaring te verzachten :P
ik had trouwens wel een prive-kamer! Viel me alles mee, was heel fijn O+, vooral dat ik niet met dat katheter langs allemaal mensen hoefde te slepen :')
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97272051
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:33 schreef Ticootje het volgende:
De bevalling van leyla was echt niet zwaar en heel goed te doen, maar bij comfortabel heb ik toch een ander beeld dan een bevalling. Echt wat een zak!
haha, ja precies
Nou ja zo las ik laatst weer terug dat iemand mij plezier had gewenst voor de bevalling :')
Ik vond bevallen niet zo vreselijk (achteraf dan), maar plezier zie ik toch anders
pi_97272083
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:33 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

ik ben heel comfortabel bevallen ja :D
zonder pijnstilling, want dat mocht niet :(

(maar dat lag niet aan de gyn hoor, die was lief, die vond Floris een mooie naam en een mooi kind enzo, heeft ie TWEE keer gezegd, na de bevalling en de dag erna toen ie nog even langs kwam)
Welke gyn had je?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 24 mei 2011 @ 22:36:01 #22
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97272117
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het ging toch om het feit dat de ex van je man daar van priscil was bevallen en hij hele verhalen over toen op ging hangen?
Dat heeft ook niet geholpen nee. Maar dat was vooral waarom ik er bij jen niet wilde bevallen. Maar nee het is nooit mijn eerste keuze geweest. Ik ben toen omgepraat door m. En de vk om naar dat ziekenhuis te gaan. Dat was dus de overtijdscontrole, en toen was ik zeker. Ik ga nooit hier bevallen. Al sterf ik.
pi_97272186
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:36 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat heeft ook niet geholpen nee. Maar dat was vooral waarom ik er bij jen niet wilde bevallen. Maar nee het is nooit mijn eerste keuze geweest. Ik ben toen omgepraat door m. En de vk om naar dat ziekenhuis te gaan. Dat was dus de overtijdscontrole, en toen was ik zeker. Ik ga nooit hier bevallen. Al sterf ik.
dat had ik juist met het Westeinde..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_97272205
De Groot O+ oftewel Pieter Kees (aldus mijn verloskundige, die vroeg het en toen was het Oh Pieter Kees)
Die had ook gewerkt in t LUMC, toen ik mn stage Gyn had :D Hij kwam me wel vaag bekend voor :)
(leuk joh gesprekken tijdens het hechten :D)
pi_97272286
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:35 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

haha, ja precies
Nou ja zo las ik laatst weer terug dat iemand mij plezier had gewenst voor de bevalling :')
Ik vond bevallen niet zo vreselijk (achteraf dan), maar plezier zie ik toch anders
Op zich begrijp ik dat wel. Je krijgt zo vaak zoiets te horen als "heel veel sterkte" dat je dreigt te vergeten dat het een bijzondere gebeurtenis is met een geweldige uitkomst. En tja, het bevallen hoort daarbij.
pi_97272345
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
De Groot O+ oftewel Pieter Kees (aldus mijn verloskundige, die vroeg het en toen was het Oh Pieter Kees)
Die had ook gewerkt in t LUMC, toen ik mn stage Gyn had :D Hij kwam me wel vaag bekend voor :)
(leuk joh gesprekken tijdens het hechten :D)
hahahaha _O-
ohja! Son! ja zo zie ik een hele andere kant van je :P zoiets? :+

Ik stond blijkbaar onder controle bij dr Ter Harmsel of Van Harmsel, weet ik het, ik moest bij hem op nacontrole, de beste man had mn hele dossier nog niet bekeken want drukdrukdruk en hij geloofde het allemaal wel :')
Zonde van mn tijd -O-
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 24 mei 2011 @ 22:40:26 #27
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_97272402
Hahaha comfortabel bevallen :D Is mij ook niet gelukt hoor beide keren. Wel allebei de keren in dezelfde verloskamer bevallen dat was wel speciaal O+ Overigens de 2e keer bij 6cm nog een ruggenprik gekregen en die was geniaal. Jammere was dan wel weer dat ik om 3 uur 's nachts het ziekenhuis uitgeschopt werd terwijl ik nog boven de 38 graden had. De koorts zakte met een paracetamolletje dus was het volgens de verpleging een gevolg van de ruggenprik en dan kun je blijkbaar best naar huis :')
pi_97272414
Niemand wenste mij veel plezier. Ook niet de winkelende mensen die mij in de auto van de verloskundige zagen stappen (nou ja, stappen) met het hoofdje ongeveer tussen mijn benen.
pi_97272481
Wat ik apart vond was dat Mr.DML nog net op tijd kon roepen 'ho, ik zou de navelstreng doorknippen'.
Het leek me zo'n logisch iets dat je dat de vader laat doen maar ik was maar wat blij dat ik mijn lief dit nog maar eens verteld had van te voren en dat hij daarom dus in greep want die arts-assistent had het bijna zelf gedaan 8)7
Van het uit laten kloppen zoals in mijn geboorteplan stond kwam dus ook niks terecht }:|
The way you rock'n'roll
pi_97272519
Ik vond de nacontrole zowieso zonde van mijn tijd.. Hoe gaat het? Goed. En met de kleine? Goed. Heb je nog vragen? Nee. Verplicht verhaaltje over anticonceptie, opmerking dat ik de komende 12 maanden niet zwanger mag worden. Tot ziens :)
pi_97272563
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat ik apart vond was dat Mr.DML nog net op tijd kon roepen 'ho, ik zou de navelstreng doorknippen'.
Het leek me zo'n logisch iets dat je dat de vader laat doen maar ik was maar wat blij dat ik mijn lief dit nog maar eens verteld had van te voren en dat hij daarom dus in greep want die arts-assistent had het bijna zelf gedaan 8)7
Haha, mijn lief reageerde met: "Moet dat?"
pi_97272649
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:42 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Haha, mijn lief reageerde met: "Moet dat?"
:D
Maar ze vroegen het tenminste nog. Ik vond het zo'n rare actie om dit niet te vragen en maar gewoon te doen.
The way you rock'n'roll
pi_97272678
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Van het uit laten kloppen zoals in mijn geboorteplan stond kwam dus ook niks terecht }:|
Zelfs na een ks mag de papa dat doen :) Ze knippen hem extra lang af en dan de papa kort op de foto lijkt het net echt :)
pi_97272780
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:44 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

Zelfs na een ks mag de papa dat doen :) Ze knippen hem extra lang af en dan de papa kort op de foto lijkt het net echt :)
Dan lijkt het net echt, haha, maar fijn dat ze ook bij een ks aan dat soort dingen denken :Y

Apart ook dat de één na een ks wel weer snel zwanger mag worden en de ander een jaar moet wachten :?
The way you rock'n'roll
pi_97272834
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

:D
Maar ze vroegen het tenminste nog. Ik vond het zo'n rare actie om dit niet te vragen en maar gewoon te doen.
Ja, is ook maf!

Zo verbaas ik me erover dat in het RTL-programma Bevallingsverhalen - ik weet niet waarom ik ernaar kijk, het is zó slecht - het kind vrijwel altijd eerst drooggewreven wordt en de navelstreng doorgeknipt wordt voor de baby op de borst van de moeder wordt gelegd (met handdoek eronder). Ik ben blij dat ik beide keren de baby meteen bij me kreeg. Lena heb ik zelf aangepakt. Tof was dat.
pi_97272895
Nou na mijn eerste ks hebben ze er niet over gezegd en was ik met tien maanden weer zwanger ;) Nu benadrukte ze het omdat ik tweede keer ks heb gehad, ook werd er even gemeld dat een eventuele derde zowieso een ks word!
pi_97272909
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:39 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hahahaha _O-
ohja! Son! ja zo zie ik een hele andere kant van je :P zoiets? :+

Ik stond blijkbaar onder controle bij dr Ter Harmsel of Van Harmsel, weet ik het, ik moest bij hem op nacontrole, de beste man had mn hele dossier nog niet bekeken want drukdrukdruk en hij geloofde het allemaal wel :')
Zonde van mn tijd -O-
Nee joh, hij herkende mij niet *lol* gelukkig maar :D (was ook een paar jaar ervoor hoor)

Ter Harmsel was hier ook de hoofdgyn (hoe noem je dat ook alweer), maar de groot heeft alles gedaan. Ik las wel dat ie overlegd heeft met m. Nacontrole was wel bij de Groot. Dat wilde hij per se :D Ik mag zelf bij m terug komen tijdens een volgende zwangerschap als ik toch last krijg van de bevalling.
Navelstreng is ook door gyn doorgeknipt, maar goed er was ook niet echt tijd voor om t door R te laten doen (niet dat die het had willen doen :'))
pi_97273050
Ik heb Silke ook aangepakt, samen met mijn moeder. Echt wel speciaal, drie generaties vrouwen. Ik heb ook zelf de navelstreng doorgeknipt.
pi_97273075
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:47 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja, is ook maf!

Zo verbaas ik me erover dat in het RTL-programma Bevallingsverhalen - ik weet niet waarom ik ernaar kijk, het is zó slecht - het kind vrijwel altijd eerst drooggewreven wordt en de navelstreng doorgeknipt wordt voor de baby op de borst van de moeder wordt gelegd (met handdoek eronder). Ik ben blij dat ik beide keren de baby meteen bij me kreeg. Lena heb ik zelf aangepakt. Tof was
dat.
Dat aan pakken had ik graag mee willen maken dat lijkt me idd zo iets bijzonders!
  dinsdag 24 mei 2011 @ 22:52:06 #40
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97273187
Jen wilde ik niet zo op me. Dat vond ik vies. Gelukkig heeft ze dat ruim ingehaald door me onder te piesen, te kotsen of te poepen in de jaren erna. Bij leyla was ik nergens meer vies van. Hieeeeeer dat kind. En voilà, ook die poepte me meteen onder. Ze hebben gewoon schijt aan me.
pi_97273246
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:42 schreef MamaPurk het volgende:
Ik vond de nacontrole zowieso zonde van mijn tijd.. Hoe gaat het? Goed. En met de kleine? Goed. Heb je nog vragen? Nee. Verplicht verhaaltje over anticonceptie, opmerking dat ik de komende 12 maanden niet zwanger mag worden. Tot ziens :)
och ik vond de nacontrole bij de vk best gezellig c_/ lekker slap ouwehoeren :D
maar dit was gewoon een beetje jammer :{

B. heeft van allebei de meisjes de navelstreng doorgeknipt. En er was bij de tweede bevalling een studente verloskunde bij. Die had mazzel en werd gelijk overhoord over bloedverlies :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97273252
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:47 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja, is ook maf!

Zo verbaas ik me erover dat in het RTL-programma Bevallingsverhalen - ik weet niet waarom ik ernaar kijk, het is zó slecht - het kind vrijwel altijd eerst drooggewreven wordt en de navelstreng doorgeknipt wordt voor de baby op de borst van de moeder wordt gelegd (met handdoek eronder). Ik ben blij dat ik beide keren de baby meteen bij me kreeg. Lena heb ik zelf aangepakt. Tof was dat.
Ik zie het ook af en toe. Van de week een vrouw die alleen maar zich tot Jezus wendde en iedereen moest voor haar bidden daar ter plekke want ze had het zo zwaar. Als je nou niet de hele tijd over Jezus stamelt maar lekker op je ademhaling let was mijn gedachte maar goed.
Ik verbaas me er ook altijd over dat in Amerika men het niet zo heeft op 'viezigheid'.

Aanpakken lijkt me ook wel bijzonder. Maar toen hij eruit was heb ik me achterover laten zakken en was ik echt half van de wereld. Ik was zo moe, zo moe. Je ziet dat ook heel duidelijk op de eerste foto's. Dat ik moe ben en daardoor eigenlijk nauwelijks besef dat er een baby is. Jammer is dat. Ik kijk die foto's daardoor ook niet graag terug. Ik stap altijd pas een paar foto's later in zeg maar.
The way you rock'n'roll
pi_97273280
Haha tico lekkere kids heb jij! Is mij nog nooit gebeurt ;)
pi_97273369
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:52 schreef Ticootje het volgende:
Jen wilde ik niet zo op me. Dat vond ik vies. Gelukkig heeft ze dat ruim ingehaald door me onder te piesen, te kotsen of te poepen in de jaren erna. Bij leyla was ik nergens meer vies van. Hieeeeeer dat kind. En voilà, ook die poepte me meteen onder. Ze hebben gewoon schijt aan me.
_O-

Ik heb ze allebei aangepakt en ze hebben me allebei ondergezeken, maar dat is ook niet zo gek aangezien beide dames hun temp niet vast konden houden en dus in eerste instantie naakt op mij gelegd werden :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_97273413
Ik ben ook op nacontrole geweest bij de vk. Niet dat ze mn bevalling gedaan had, maar gewoon om even te patsen met mn kind :D
Ze had m ook nog nooit gezien (nou ja de week ervoor, toen ik een afspraak ging maken), dus dat vond ik wel leuk :)
Was niet boeiender dan slap ouwehoeren nee :D Nu kom ik haar ook regelmatig tegen, bij t cb, in t dorp *lol*
  dinsdag 24 mei 2011 @ 22:58:19 #46
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97273643
Ik heb geen nacontrole gehad. Beide keren niet.
pi_97273699
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:58 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb geen nacontrole gehad. Beide keren niet.
Bij Amber niet, bij Tess wel, maar dat stelde ook barweinig voor.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_97274186
Ik lag idd in het rvp Huup.
Enneh...dit was een eenmalige nare ervaring hoor met dit ziekenhuis. Was gewoon een rare muts, die verpleegster.
Verder had ik ook een privékamer en kon ik altijd bellen of langslopen als er iets was. Ben verder ontzettend tevreden over hoe het gegaan is en de hulp die ik heb gekregen.
pi_97275171
Gefeliciteerd nog Danic! Wat een verhaal van die valium, erg hoor.
Na mijn eigen bevalling en dingen die ik hier gelezen heb vind ik al die ziekenhuizen erg treurig. Ergens waar je verwacht dat er goed voor je gezorgd word, word het helemaal niet gedaan.

Mex is ook zo op me gelegd. Ik had het eerst niet door tot ik iets nats en glibberigs voelde. Ik was aan het uitrusten van een pers en toen hebben hun hem er verder uit getrokken denk ik.
Ik had hem wel heel moeilijk vast, dus was erg bezig om hem goed vast te houden. Ik heb er wel een foto van, vind ik juist wel fijn.
De foto en de hele wazige herinnering die ik heb vind ik een mooie herinnering.

leuke foto van Floris! Wil ik dit jaar ook gaan doen. Zo schattig die boerenjongetjes!
pi_97282045
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

Ik zie het ook af en toe. Van de week een vrouw die alleen maar zich tot Jezus wendde en iedereen moest voor haar bidden daar ter plekke want ze had het zo zwaar. Als je nou niet de hele tijd over Jezus stamelt maar lekker op je ademhaling let was mijn gedachte maar goed.
Ik verbaas me er ook altijd over dat in Amerika men het niet zo heeft op 'viezigheid'.
Het is Canada trouwens, en de serie is ruim 10 jaar geleden opgenomen. Dat laatste maakt de serie ook wat moeilijk om je in te verplaatsen.

quote:
Aanpakken lijkt me ook wel bijzonder. Maar toen hij eruit was heb ik me achterover laten zakken en was ik echt half van de wereld. Ik was zo moe, zo moe. Je ziet dat ook heel duidelijk op de eerste foto's. Dat ik moe ben en daardoor eigenlijk nauwelijks besef dat er een baby is. Jammer is dat. Ik kijk die foto's daardoor ook niet graag terug. Ik stap altijd pas een paar foto's later in zeg maar.
Ik denk wel dat veel vrouwen dat herkennen, dat ze misschien niet zozeer blij zijn dat de baby er is maar dat de bevalling erop zit. Ik had het na de bevalling niet, maar ik was tijdens de bevalling alleen maar bezig met wanneer het afgelopen zou zijn en helemaal niet met het feit dat er een baby aankwam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')