quote:
Op woensdag 25 mei 2011 07:37 schreef Claudia_x het volgende:[..]
Het is Canada trouwens, en de serie is ruim 10 jaar geleden opgenomen. Dat laatste maakt de serie ook wat moeilijk om je in te verplaatsen.
[..]
Ik denk wel dat veel vrouwen dat herkennen, dat ze misschien niet zozeer blij zijn dat de baby er is maar dat de bevalling erop zit. Ik had het na de bevalling niet, maar ik was tijdens de bevalling alleen maar bezig met wanneer het afgelopen zou zijn en helemaal niet met het feit dat er een baby aankwam.
Ja, ik voel mij er eigenlijk een beetje schuldig over, maar op de eerste plaats was ik blij dat de bevalling afgelopen was, pas een paar seconden later was ik ook ontzettend trots dat we zo'n mooie dochter gemaakt hadden
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 12:19 schreef ferrari_rood het volgende:Mooi lijntje hoor Yaro dat doe je goed
Beterschap voor Puck
Mag mijn dochter in het lijstje? Ik wil niet met roepnaam dus dan maar de voorletters
Ean 08-05-2011
Vandaag heeft de logopediste meegekeken bij de voeding ze krijgt een andere fles. En vanaf nu elke voeding een fles aanbieden waarschijnlijk gaat ze deze week naar een babykamer en jahoor het rooming in kwam ter sprake. Het is de bedoeling dat ik de laatste dagen voor ze naar huis mag in het z-huis blijf
En koop nooit een volvo wij gisteren heel enthousiast de maxi cosi geprobeerd blijkt die niet te passen de gordels zijn te kort nu moeten we zo'n duur cabriofix systeem kopen en een nieuwe MC dat is een financiele tegenvaller
Ik had hetzelfde, we hadden een maxi-cosi gekregen, en wilden juist gebruik maken van het isofix systeem in de auto. Kwam er gelukkig op tijd achter dat de beugel niet kon in combi met die MC. Dus moesten toch een nieuwere kopen (gelukkig goedkoop via executieveiling kunnen krijgen).
Maar F_R, ik heb er geen seconde spijt van die Cabriofix, hij is echt superhandig!! En dat terwijl ik echt een krent ben qua uitgaven.
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9
www.bakgoed.nl