Man, wat gaan jullie hard!
Even kijken of ik het een beetje onthouden heb:
Yaro gaat als een trein, maar dat heb ik vanmiddag zelf gezien haha. Grappig was wel dat hij Eva heel eng vindt als ze gaat huilen. Doetie gelijk mee

Arme knul, hij wist niet wat em overkwam toen ze begon te huilen.
Draak bijna naar huis, fijn joh!
f_r: wat raar dat die autogordel niet past, das toch wel een hele korte als hij nog maar tot de voorstoel komt? Je zal maar flink overgewicht hebben en achterin moeten. Dan past die gordel dus ook niet? Klinkt als een auto voor dunne mensen, raar hoor.
Hier vanmorgen ook wel lekkere handige actie. Omdat vriendlief de afgelopen 2 weken voor ons beiden heeft moeten zorgen en ik me nu veel beter voel, dacht ik: ik laat em lekker even slapen en ga zelf haar flesje maken en verschonen.
Alles goed en wel en ik installeer me met Eva en flesje in bed. Omdat ze nogal rommelig drinkt moet ik af en toe even stoppen voor een boertje enzo. Maar er ging nu wel heel veel langs! En wat was die fles snel leeg!
Toen viel het kwartje: er zat een speentje 2 op (had m'n moeder terug in de koelkast gelegd na het steriliseren en ik had per ongeluk die gepakt met mijn slaaphoofd) en de antilekring zat niet om de fles. Dat wist ik, want dat had ik gezien en ik was van plan om de ring van het flesje te halen wat nog boven stond. Maar dat slaaphoofd was dat dus ook vergeten.
Einde van het verhaal: flesje was geabsorbeerd door mijn slaapshirt en niet door Eva.
Geen idee hoeveel ze heeft binnen gekregen (uiteraard nog wel een nieuwe fles gemaakt), en ik dreef mijn bed uit