En daarna mag je haar weer ophalenquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:21 schreef Claudia_x het volgende:
Onze vrolijkerd:
[ afbeelding ]
Ik ben zo dol op d'r.De tranen springen er spontaan van in m'n ogen. Stomme hormonen.
![]()
Oh, wat ik nog wou zeggen: ik heb er helemaal geen moeite mee om haar drie dagen in de week naar het kinderdagverblijf te brengen! Dat valt me erg mee van mezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:38 schreef MamaPurk het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Zekerquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
MP wat fijn zeg! Zal wel een opluchting zijn zeker?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
Dat is nu niet echt haalbaar. De dagen waarop ik niet op de standaardlocatie ben, heb ik vrijwel altijd vergadering of bespreking hier of daar, dan ben ik dus niet vrij om haar thuis te hebben.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:57 schreef Claudia_x het volgende:
Kun je niet één dag thuiswerken, Vanyel?
Dat. En ik wil niet weg waar ik woon (zou ook moeilijk zijn ivm werk van lief), dat is natuurlijk mijn eigen schuld. Het werken in de trein is de enige reden dat ik dit acceptabel vind hoor, ik ben uiteindelijk van 7.30 tot 17.30 van huis, dat valt dus nog heel erg mee.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ook niet, maar de (leuke) banen liggen niet voor het oprapen.
wát een schatje F-R! stiekem moet ik een traantje wegpinken als ik zie hoe goed je kleine meid het doet, met de wetenschap wat jij ervoor hebt moeten doorstaan. ik hoop zo dat je straks onbezorgd kunt gaan genieten als ze eenmaal thuis is bij je!!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Mag ik even een egocross post neerzetten?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze mag zondag naar huis. Als ze het blijft doen zoals ze het nu doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |