abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97355572
Weet je wat het leuke is, As1981? Die geweldige lach raakt 'ie (in ieder geval voorlopig nog) niet kwijt! Ik heb bij Ivan zo'n soort filmpje gemaakt toen hij nog geen 6 maanden oud was (maar dan niet staand, hoor :+). En vandaag heb ik weer precies zo'n filmpje kunnen maken, met dezelfde schaterlach! Zo geweldig. O+

Oh mrien, wat stom, die tanden! :o Je arme kleine jongetje. Kun je hem wel troosten?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 26 mei 2011 @ 21:07:50 #202
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_97355624
Takkembah, wat rot dat Seth is opgenomen! Heel veel sterkte!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_97355801
Niet altijd even goed nu Claudia. Mja..het zijn er ook een stuk of 3 of 4 volgens mij die er aan zitten te komen. Beneden en boven }:|
Vandaag was hij op de creche en wel gewoon heel gezellig gelukkig.
Gelukkig ook een stuk beter geslapen dan gisteren, toen had hij alleen 's ochtends goed geslapen maar vanaf 11 uur ofzo tot 17:00 toen ik hem kwam halen maar 20 minuten. Daarna duurde het nog een tijd trouwens voor hij sliep, hij was gewoon oververmoeid toen, zo sneu.
Vandaag leek hij het in te halen en heeft hij goed geslapen.
En helemaal verkouden weer, zo zielig.

Hoe is het met jouw kleine meisje?
pi_97355909
Fantastisch om te horen Claudia, want die lach maakt ons allemaal aan het lachen. Hoe doorheen we er ook zitten of wat dan ook, als hij gaat lachen (en dat doet hij gelukkig heel vaak), kan je ons ook opvegen O+ .

Vanavond hadden we ook weer zo'n moment. Ik was mijn broer wegbrengen naar zijn werk, vanwege het slechte weer. Omdat ik echt vast stond in de file was ik "te laat" voor het eten. Dus mijn man en ouders waren alvast begonnen. Toen ik thuis kwam was Yaro aan het huilen, hij was erg moe en last van zijn mond. Hij zag mij niet binnen komen en toen ik zo half achter/naast hem stond riep ik hard kiekeboe. Zijn huilbui veranderde echt in een mega schaterlach, zo hilarisch.....mijn schatje O+
pi_97356056
Die tanden moeten natuurlijk ooit doorkomen, mrien, maar nu ga je gewoon van de krampjesperiode regelrecht over op tandenleed. Stom is dat. Nou ja, dat 'ie er maar snel vanaf mag zijn!

Met Lena gaat het heel goed. Vandaag naar het consultatiebureau geweest: 6,5 kg zwaar, 62 cm lang en ze ontwikkelt zich voorbeeldig. Verder is ze gewoon ontzettend vrolijk. Ze lacht de hele dag door naar alles en iedereen. Momenteel is ze een beetje sneu vanwege de prikjes. Ze viel wat moeizaam in slaap, maar ze lijkt nu wel lekker te slapen.

Ja sorry, het is gewoon heel saai hier. :+
pi_97356122
Niets mis met saai O+ Klinkt als een heerlijk meisje!
pi_97356168
Wat een heerlijk meisje heb je volgens mij Claudia
pi_97356436
Onze vrolijkerd:

Ik ben zo dol op d'r. O+ De tranen springen er spontaan van in m'n ogen. Stomme hormonen. }:|

Oh, wat ik nog wou zeggen: ik heb er helemaal geen moeite mee om haar drie dagen in de week naar het kinderdagverblijf te brengen! Dat valt me erg mee van mezelf. :7
pi_97356756
Heerlijk O+

Vanavond stond ik een stom liedje te zingen en ondertussen 'pfffggrrr' te blazen op Silkes buikje en toen bedacht ik mij dat een schaterlach van je kind het allerfijnste geluid van de hele wereld is. Daar word ik door en door gelukkig van.

Takkembah, heel veel sterkte!
pi_97356933
Wat een heerlijk stel heb je daar Claudia

Jore O+
pi_97357147
Oh Jore, zoals je ziet is het knuffelpopje een succes!

En inderdaad, een schaterlach van je kind. Pff. :'( *; En nu moeten jullie echt ophouden!
pi_97357964
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 21:21 schreef Claudia_x het volgende:
Onze vrolijkerd:

[ afbeelding ]

Ik ben zo dol op d'r. O+ De tranen springen er spontaan van in m'n ogen. Stomme hormonen. }:|

Oh, wat ik nog wou zeggen: ik heb er helemaal geen moeite mee om haar drie dagen in de week naar het kinderdagverblijf te brengen! Dat valt me erg mee van mezelf. :7
En daarna mag je haar weer ophalen O+ :D

Weer zo'n leuke foto. Niet meer doen hoor, we zijn heel nog niet toe aan de tweede die ik hiervan wil.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_97358747
Die van jou zijn ook echt om op te vreten hoor Claudia.

En ja die schaterlach :) bij Sarah komt die ook steeds vaker! Ze lijkt ook weer wat op te knappen van een mega verkoudheid en ze pakt opeens zelf speelgoedjes als ze in de box ligt, ze gaat zo hard!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_97360514
Arme Jelle met zijn tanden hopelijk zijn ze snel door
Wat een schatje claudia
Takkembah een geluk bij een ongeluk dat het een virale infectie betreft en wat voel je je machteloos he zo in het z-huis zonder te weten waar je aan toe bent. Wel hartstikke goed dat hij weer uit de borst dronk hoe is het met je ontsteking?
pi_97361341
Ooooh Clau die foto!! O+ O+ prachtig!!
f-r zicht op het thuiskomen van je dametje!! O+ wat fijn!!

Hier zijn alle mopper-etenweigeren-andere symptomen weer weg :') en geen tandje :P vanavond was muppet aan het gillen (van plezier that is) en meneer keek goed en zei: het lijkt bijna wel alsof ze alles in 1 keer gaat krijgen :o ik ben benieuwd...

Er heerst ook waterpokken op de opvang.. mini-sproetje heeft ze al (gehad) (zit 1 groep hoger dan muppet maar muppet start daar 's morgens altijd) en 3 kindjes van haar groep hebben het al.. ik hoop zo dat als ze het krijgt het dit weekend uiterlijk is, want de week daarop gaan we op vakantie.. (en als het net is uitgebroken en nog niet is ingedroogd mag je niet vliegen.. en kan het voor haar ook niet comfortabel zijn)..

Nog maar niet op de zaken vooruit lopen, maar ik hoop echt dat het snel komt áls ze het krijgt..
pi_97361510
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_97361707
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 22:38 schreef MamaPurk het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O* *O* *O*
pi_97361953
Vervelend Orea, zal je altijd zien, nou ja hopelijk slaat ze t nu over!
Mn nichtje had laatst ook pukkeltjes/bultjes geen idee wat t was. ALs t waterpokken zijn ook niet handig getimed, want maandag krijgt ze buisjes...
Fijn dat ze zich wel beter voelt! En gewoon weer eet ;)

Floris heeft vandaag bij mn moeder lekker geslapen, lekker gegeten (eerst samen met zn neef een potje gedeeld, toen samen een toetje gedeeld, toen lasagna gegeten, toen nog meegegeten met mijn eten :') Hij vond t zelfs niet erg in de box (en ondertussen ik m voeren :P)
En ik heb lekker gewerkt :')
Maar morgen vrij joehoe!

MP wat fijn zeg! Zal wel een opluchting zijn zeker?!

FR, gewoon zicht op naar huis gaan, wat fijn O+

Takkembah, klinkt wel eng, maar "gelukkig" de virale! En hopelijk goede uitslagen morgen! Fijn dat ie weer even gewoon Seth was O+

Claudia wat doe je! O+ Mooi 2tal heb je hoor!

Mrien, arme Jelle ;( Stomme tandjes :( Hopelijk is t snel over!
pi_97362775
Ik zie het al voor me Orea, 8 tanden ineens. Ben je er wel in 1 keer ver vanaf, maar je herkent je eigen kind nauwelijks nog :)

Ik vind de combinatie met werken nu wel even lastig. Ik haal Dottir op, ga naar huis en dan is ze misschien een uur wakker waarvan ze zo'n 3 kwartier drinkt. Dan naar bed, rond tienen wakkermaken voor een voeding en verder slapen. Lekker rustig, maar zo krijg ik 4 dagen in de week vrijwel niks mee van mn moppie. Niks leuk -O-
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_97362839
Kun je niet één dag thuiswerken, Vanyel?
pi_97363725
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 22:44 schreef Sonnetje85 het volgende:

MP wat fijn zeg! Zal wel een opluchting zijn zeker?!

Zeker :Y Komt er weer even wat meer structuur in ons leven wat ook beter is voor onze dames, al zal het vooral voor de oudste wel weer even wennen zijn, Sarah krijgt daar natuurlijk nog niet zo heel veel van mee.

SPOILER
pi_97364017
Kan ik me helemaal voorstellen MP
Ik was na 8 maanden thuiszitten ook echt wel toe om weer te gaan werken. Kan me voorstellen dat als je met zn 2en thuiszit dat niet echt fijner wordt :D
pi_97364180
Fijn MP!

Puck is nog steeds ziek. Koorts en pieperig. Hij drinkt wel gewoon stug al zijn flessen schoon op dus ik maak me verder niet echt zorgen.

Hij heeft tot nu toe nog nooit een poep incident gehad dus toen hij vandaag wat knetterde reageerden we niet direct. Toen zat het geheel over mijn moeders broek :+
Die heeft vervolgens de halve dag in mijn joggingbroek rond gelopen zodat haar broek in de wasmachine kon en dankzij de harde wind aan de lijn na een paar uur droog was gelukkig. Kon ze weer schoon naar huis :P
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_97364493
Gefeliciteerd MamaPurk!!

Gezellige foto Claudia!!

En ik las ergens dat Amy weer wat beter eet ^O^

Vervelend Orea van die waterpokken!

Mex is heel vaak bij de oma's geweest en hij slaapt ineens een stuk beter, scheelt toch wel met alleen maar thuiszitten.
Komt goed uit want ik heb ook een nieuwe baan, dus voor ons zit het thuiszitten er ook op.
Vind het wel erg jammer, maar geloof dat het wel goed is voor Mex, een beetje zijn wereld vergroten.

Ons huis is bijna klaar, morgen gaat Mex logeren bij m'n moeder en gaan we zijn kamertje leeghalen en zaterdag gaan we dus slapen in het nieuwe huis.
Mex slaapt dus voor het laatst in z'n mooie kamertje ;(
Maar ik heb z'n nieuwe kamer op de vloer na helemaal hetzelfde gedaan,dus dat scheelt,haha
pi_97364888
Troeta gefeliciteerd met je baan! Fijn dat mex beter slaapt :) En fijn dat jullie kunnen verhuizen en dat je het kamertje hetzelfde weer hebt kunnen doen!

DML wat naar voor Puck en heerlijk he dat soort poepincidenten! Ik hou er wel van en moet er altijd wel om lachen :X

Orea alle tandjes in een keer hoppa, ben je daar ook weer vanaf! ANders duurt het wel een jaar hoor ;) Maar ja echt fijn is het niet, vooral voor Leia niet :*

Vanyel ik kan me goed voorstellen dat het niets leuk is zo :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')