Zie.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:47 schreef TMartina het volgende:
[..]
beetje anticlimax dat je het niet deelt.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:48 schreef Dastan het volgende:
[..]
Bij topo op de basisschool leerden we dat je Over ijssel altijd met Zwolle sokken moet gaan.
???quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:48 schreef Letstalk het volgende:
dit topic gaat echt ziek snel, moeten jullie niet leren?
Wat heb je aan een tractorrijbewijs als je er vervolgens niks mee doet?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:47 schreef Chai het volgende:
[..]
En niet alles wat een tractorrijbewijs heeft is boers.
Neequote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:48 schreef Letstalk het volgende:
dit topic gaat echt ziek snel, moeten jullie niet leren?
Daar heb je geen anekdote voor nodigquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:48 schreef Dastan het volgende:
Zo konden we de hoofdstad van Overijssel onthouden.
Haten op OV chipkaartquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:49 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik moet vrijdag met het ov naar Assen.OV
OV-chipkaart
Assenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:49 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik moet vrijdag met het ov naar Assen.OV
OV-chipkaart
zit gratis bij auto inquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:49 schreef strontboer het volgende:
[..]
Wat heb je aan een tractorrijbewijs als je er vervolgens niks mee doet?
Doe ik wel. Ik word gedwongen om soms te helpen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:49 schreef strontboer het volgende:
[..]
Wat heb je aan een tractorrijbewijs als je er vervolgens niks mee doet?
Leren???quote:
nee snap ik nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:49 schreef Dastan het volgende:
Over ijssel snap je met zWOLLE sokken. Lees: wollen sokken.
Groningen inderdaadquote:
Oooh wacht, je was serieus?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Doe ik wel. Ik word gedwongen om soms te helpen.En wij hebben veel land verder weg, dus dan moet je ook op de weg mogen.
HAVO?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:50 schreef Joosterd het volgende:
Tuurlijk moet ik leren maar wie gaat er nauw leren voor WiA?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:50 schreef Joosterd het volgende:
Tuurlijk moet ik leren maar wie gaat er nauw leren voor WiA?
eens, ik ga morgen ff doorlezen en klaarquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:50 schreef Snuf. het volgende:
Steden zonder metro zijn per defenitie geen stadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit dus Amsterdam FTWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of niet dan?
Steden zonder metro zijn per defenitie geen stadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Per wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Ja VWO WiA is geweest.quote:
Ja.quote:
Steden zonder metro zijn per defenitie geen stadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steden met metro ook niet per definitieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die durven niet meer.quote:Of ze zitten te chillen met een jonko buiten met ander smatjes.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.![]()
Moei de koei'n ook met de hand melk'n da?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja.En het stomme is dat mijn vader geeneens echt boer is, overdag is hij gewoon journalist.
Maar wel met koeien.
![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:51 schreef TMartina het volgende:
[..]
Steden met metro ook niet per definitieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit dan weer welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of niet dan?![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij helemaal geen. Of die kunnen hier niet komen omdat ze te dom zijn om de computer te gebruiken.![]()
VMBO'rs zitten nu jonko to klappen jwz.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij helemaal geen. Of die durven hier niet te komen.
edit: Voorspelbaar.![]()
hahaha met de chimeids en alles, maar kan ook wel vmbo is ziek makkelijkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:52 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Die durven niet meer.Of ze zitten te chillen met een jonko buiten met ander smatjes.
Of niet dan?![]()
Vergeet de energy en hun nickelson jas nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:52 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Die durven niet meer.Of ze zitten te chillen met een jonko buiten met ander smatjes.
![]()
![]()
Sowieso zijn vmbo'ers te dom om het EXA forum te vinden.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.![]()
En pauper scooters met nike airmax en petjesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:52 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Vergeet de energy en hun nickelson jas niet![]()
Het zijn geen echte melkkoeien of vleeskoeien, omdat mijn vader geen echte boer is. Daarom hebben we ook veel grond verder van huis, want je hoeft ze niet te melken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:52 schreef strontboer het volgende:
[..]
Moei de koei'n ook met de hand melk'n da?![]()
Melkrobot ftwquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Het zijn geen echte melkkoeien of vleeskoeien, omdat mijn vader geen echte boer is. Daarom hebben we ook veel grond verder van huis, want je hoeft ze niet te melken.
en dan morgen examenquote:![]()
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
Het nut van zoiets ontgaat me volkomenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Het zijn geen echte melkkoeien of vleeskoeien, omdat mijn vader geen echte boer is. Daarom hebben we ook veel grond verder van huis, want je hoeft ze niet te melken.![]()
![]()
wachten op meet, wachten wachten wachtenquote:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:54 schreef Dastan het volgende:
Maar ik ben geen achttien, dus kan niet zelf halen.![]()
Ja, we moeten snel een locatie prikken. Laten we er maar van uitgaan dat bij iemand thuis niet gaat lukken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:54 schreef leeell het volgende:
[..]
wachten op meet, wachten wachten wachten![]()
vmbo. Kleine letters. Omdat.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:54 schreef TMartina het volgende:
Vraag over VMBO'rs hier en iedereen wordt agressief plotseling:')![]()
wij hebben hierzo een service en die brengt via scootoequote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:54 schreef Dastan het volgende:
Maar ik ben geen achttien, dus kan niet zelf halen.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
ik haal wel voor jequote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:54 schreef Dastan het volgende:
Maar ik ben geen achttien, dus kan niet zelf halen.Of niet dan?![]()
handigquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:55 schreef leeell het volgende:
[..]
wij hebben hierzo een service en die brengt via scootoe![]()
Als wij examen hebben met vmbo doet iedereen zijn spullen in zijn kluis omdat ze anders genakt worden![]()
t kan via examenklacht.nlquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:55 schreef Keauning het volgende:
Wat was alweer die site van, waar je je cijfer kon berekenen? Met N-term en al enzo.Of niet dan?![]()
Dat is niet altijd nodig voor een vraag.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
walla dat vraag je helemaal niet want er staat geen vraagteken!
Zoals
Ik vroeg me af of jij nog vloeitjes hebt.![]()
Mijn fristi wat doe je.!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Dastan, wat is dan een locatieplek als niemand thuis ken?quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Dat kan van alles zijn. Eerst maar een stad.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:56 schreef leeell het volgende:
[..]
Dastan, wat is dan een locatieplek als niemand thuis ken?![]()
Jeeeee bankoverval om 12:00, stress omdat ik niet op school kon komen door politieafzettingen en twee vuurgevaarlijke gekken in de buurt, net op tijd, met stress examen in, maar wel dik een 7![]()
LIKE A BOSS.Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.![]()
http://normering.eindexamens.nu/bereken%20cijfer/2011/quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:55 schreef Keauning het volgende:
Wat was alweer die site van, waar je je cijfer kon berekenen? Met N-term en al enzo.Wie dit leest is alfabeet.![]()
Houd je mond met je wallaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Of niet dan?![]()
Wrm niet over de grens hier in de randstadquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat kan van alles zijn. Eerst maar een stad.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:56 schreef Mr.DD het volgende:
Jeeeee bankoverval om 12:00, stress omdat ik niet op school kon komen door politieafzettingen en twee vuurgevaarlijke gekken in de buurt, net op tijd, met stress examen in, maar wel dik een 7![]()
LIKE A BOSS.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.![]()
Utrecht denk ikquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat kan van alles zijn. Eerst maar een stad.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:56 schreef TMartina het volgende:
[..]
Wrm niet over de grens hier in de randstad![]()
jonge als ik met walla spreek spreek ik samen met Allah en alles wat Alah zegt is waar dus hou zelf je mondquote:![]()
haha geniaal liedjequote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:56 schreef Mr.DD het volgende:
LIKE A BOSS.
Of niet dan?![]()
Heerlijk, na de examens sowieso doen.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.![]()
Danku.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:56 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
http://normering.eindexamens.nu/bereken%20cijfer/2011/![]()
![]()
Te laatquote:![]()
Maar toch
Allicht.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Heerlijk, na de examens sowieso doen.![]()
Verkapte vmbo'ers hier ?You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.![]()
daar twijfel ik dan weer over, waar moet je dan crashen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:57 schreef Dastan het volgende:
Ik zet dan een tentje op nabij Utrecht, denk ik.
of om 4 uur terug met trein ?
Crashen in het tentje nabij Utrecht.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:58 schreef leeell het volgende:
[..]
daar twijfel ik dan weer over, waar moet je dan crashen?
of om 4 uur terug met trein ?![]()
Oh en ik ben geslaagd denk ik. Dus ik ga even Bon Iver luisteren en daarna Arctic Monkeys en ja dit zeg ik alleen maar om te laten zien dat mijn muzieksmaak uitmuntend is.
Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.![]()
Tof maar overrated IMOquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:59 schreef Mr.DD het volgende:
Oh en ik ben geslaagd denk ik. Dus ik ga even Bon Iver luisteren en daarna Arctic Monkeys en ja dit zeg ik alleen maar om te laten zien dat mijn muzieksmaak uitmuntend is.![]()
Utrecht is wel 't beste ja, voor iedereen.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
Zie de TT en ga de grootmeester van vandaag luisteren.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:59 schreef Mr.DD het volgende:
Oh en ik ben geslaagd denk ik. Dus ik ga even Bon Iver luisteren en daarna Arctic Monkeys en ja dit zeg ik alleen maar om te laten zien dat mijn muzieksmaak uitmuntend is.![]()
Flumequote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:59 schreef Mr.DD het volgende:
Oh en ik ben geslaagd denk ik. Dus ik ga even Bon Iver luisteren en daarna Arctic Monkeys en ja dit zeg ik alleen maar om te laten zien dat mijn muzieksmaak uitmuntend is.
tevens is Suck it and See beetje matig, ga je naar paradiso?Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
chill, zoude ik ook wel willen, dat zeker wetenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:59 schreef Mr.DD het volgende:
Oh en ik ben geslaagd denk ik. Dus ik ga even Bon Iver luisteren en daarna Arctic Monkeys en ja dit zeg ik alleen maar om te laten zien dat mijn muzieksmaak uitmuntend is.Of niet dan?![]()
Welke van de twee? Ik vind van AM Library Pictures echt ge-wel-dig. De rest nog niet zo.quote:Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.![]()
dat lijkt me nogal....quote:
waar moet je dat tentje houden dan met stappen?Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:00 schreef Joosterd het volgende:
Wat ben ik blij als het vrijdag is gelijk het café in![]()
Of niet dan?![]()
Dat laat je toch gewoon staan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:00 schreef leeell het volgende:
[..]
dat lijkt me nogal....
waar moet je dat tentje houden dan met stappen?Of niet dan?![]()
gardarobequote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:00 schreef leeell het volgende:
[..]
dat lijkt me nogal....
waar moet je dat tentje houden dan met stappen?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:00 schreef leeell het volgende:
[..]
dat lijkt me nogal....
waar moet je dat tentje houden dan met stappen?
Ik zet 'm al op daarvoor.
Ik weet, dit is nogal...
Maar ja. Om 4 uur terug met de trein zie ik echt niet zitten.![]()
Net naast een kaartje gegrepen. (ik had me verslapen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:59 schreef leeell het volgende:
[..]
Flume
tevens is Suck it and See beetje matig, ga je naar paradiso?)
Heb ze al wel gezien @Lowlands twee jaar terug.Maar kan misschien nog kaartje regelen via mijn vriend, laatste mogelijkheid om ze in zo'n kleine zaal te zien denk ik
Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.![]()
Waarschijnlijk als er een meet kom trek ik gewoon de nacht door en neem de vroegste trein terug naar huis.
Heb jij toevallig een rijbewijs en een motorvoertuig?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:59 schreef yosander het volgende:
Utrecht is wel 't beste ja, voor iedereen.![]()
Ja hoor, Havo zet 't 'm gelijk weer op een zuipenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:00 schreef Joosterd het volgende:
Wat ben ik blij als het vrijdag is gelijk het café in![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik zet 'm al op daarvoor.
Ik weet, dit is nogal...
Maar ja. Om 4 uur terug met de trein zie ik echt niet zitten.is beterquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:01 schreef Joosterd het volgende:
Waarschijnlijk als er een meet kom trek ik gewoon de nacht door en neem de vroegste trein terug naar huis.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Anders houden we de meet op een camping. Gaan we 's avonds naar de stad toe. Komen we eind van de nacht weer terug.![]()
Die.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:00 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Welke van de twee? Ik vind van AM Library Pictures echt ge-wel-dig. De rest nog niet zo.
Ze hebben echt goed spul, maargoed.
Zelfde als RHCP. Ging naar hun concert, t'was alsof ze playbackten "zo goed" speelde ze live.
Beetje variatie in nummers mag wel voor ¤50![]()
Inderdaad, da's het bestequote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:01 schreef Joosterd het volgende:
Waarschijnlijk als er een meet kom trek ik gewoon de nacht door en neem de vroegste trein terug naar huis..
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
Ik ga ook tappen vrijdagnacht hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:01 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ja hoor, Havo zet 't 'm gelijk weer op een zuipenOf niet dan?![]()
Ervoor al opzetten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:01 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Niet dat een tentje dronken opzetten gaat lukken, maar het idee is er![]()
kaaaanker goed idee negerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:01 schreef Dastan het volgende:
Anders houden we de meet op een camping. Gaan we 's avonds naar de stad toe. Komen we eind van de nacht weer terug.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
dit is zo'n slecht idee dat het goed isquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:01 schreef Dastan het volgende:
Anders houden we de meet op een camping. Gaan we 's avonds naar de stad toe. Komen we eind van de nacht weer terug.![]()
Waarom zou je moeten slapen? Haal gewoon een nacht door, je hoeft toch niet meer naar school ofzoquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:01 schreef Dastan het volgende:
Anders houden we de meet op een camping. Gaan we 's avonds naar de stad toe. Komen we eind van de nacht weer terug.Of niet dan?![]()
Zegt meneer met de Grolsch UI..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:01 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ja hoor, Havo zet 't 'm gelijk weer op een zuipen![]()
![]()
![]()
Soms verlies ik alle hoop in de mensheidquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:02 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik ga zelf bier drinken. Tappen laat ik iemand anders doenOf niet dan?![]()
zodra het kanquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Dat was niet zo heb ik gehoord.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:00 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Net naast een kaartje gegrepen. (ik had me verslapen.)
Heb ze al wel gezien @Lowlands twee jaar terug.Maar kan misschien nog kaartje regelen via mijn vriend, laatste mogelijkheid om ze in zo'n kleine zaal te zien denk ik
Dit jaar herkansing voor de aapjes.![]()
![]()
Ze zijn de enige band die Indie-Rock hebben weten te laten werken zonder goedkoop te worden imo. Nu gaat het meer richting stoner/psychedelic =quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:01 schreef TMartina het volgende:
[..]
Die.
Ze hebben echt goed spul, maargoed.
Zelfde als RHCP. Ging naar hun concert, t'was alsof ze playbackten "zo goed" speelde ze live.
Beetje variatie in nummers mag wel voor ¤50
DeWolff is ook echt geweldig als je die kent.
Goed idee, maar het lijkt me dat iedereen liever met zn homeboys dit wil gaan vieren vrijdag.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:03 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Vrijdagnacht iedereen Amsterdam utrecht in![]()
ook niet deze vrijdag manquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:03 schreef TMartina het volgende:
[..]
Goed idee, maar het lijkt me dat iedereen liever met zn homeboys dit wil gaan vieren vrijdag.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zie mijn UIquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:03 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ze zijn de enige band die Indie-Rock hebben weten te laten werken zonder goedkoop te worden imo. Nu gaat het meer richting stoner/psychedelic =
Wolves![]()
![]()
melden, iedereen omtrent nieuwe ideeOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
DeWolffquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:03 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ze zijn de enige band die Indie-Rock hebben weten te laten werken zonder goedkoop te worden imo. Nu gaat het meer richting stoner/psychedelic =
The Doors![]()
![]()
Leegloop -_-You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.![]()
Het was geweldig, maar niet spetterend. 505 was magisch, maar geen uitsmijter. Hoogtepunt hoor, ik stond voor aan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:03 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat was niet zo heb ik gehoord.
Dit jaar herkansing voor de aapjes.Mensen met smaakquote:
Embedroll'dquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:10 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik ga naar Lowlands. Speciaal voor deze mannetje:Hij komt daar echt hoor
![]()
Jeez.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:00 schreef jabbahabba het volgende:
Hij was inderdaad makkelijk.
Daarom wil ik graag weten wat jullie denken over mijn antwoord op vraag 33
''Bij toename van pH neemt het aantal basische stoffen toe. Die kunnen H+(zuur) opnemen en die reageren dus met NH4+ tot NH3.''
als dit goed gerekend wordt is het waarschijnlijk een 10![]()
Als ik naar de meet kom, moet ik of heel vroeg weg () of de volgende ochtend, want het OV naar mijn dorp kapt ermee om 0:00
![]()
![]()
Zie meettopic, iedereen overnacht op een camping. Op Joosterd na meen ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:15 schreef Flitskikker het volgende:
Als ik naar de meet kom, moet ik of heel vroeg weg () of de volgende ochtend, want het OV naar mijn dorp kapt ermee om 0:00
![]()
wtfquote:.
Ja die heeft die vast uit mijn FoBoquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:17 schreef Chai het volgende:
Fotoboek van Phantasi
Strontboer fobohosselaar.![]()
.
Ja dat was wel even wtf-momentje. Ze woont hier vlakbij Zwolle en haar nichtje zit bij mij in 't jaarquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:20 schreef Chai het volgende:
Bij jou zie je bijna alleen nog maar Dubstepkud..
Vond al dat je een uhh erg uiteenlopende vrouwsmaak had.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja dat was wel even wtf-momentje. Ze woont hier vlakbij Zwolle en haar nichtje zit bij mij in 't jaar.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2011 22:22:46 ]![]()
Hoe bedoel je uiteenlopend trouwensquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Vond al dat je een uhh erg uiteenlopende vrouwsmaak had.. Hoe weet jij wat ik leuk vind
?!
Dat ene meisje van dat andere fobo.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:26 schreef yosander het volgende:
[..]
Hoe bedoel je uiteenlopend trouwens. Hoe weet jij wat ik leuk vind
?!
Fotoboek van Phantasi![]()
Dubstepkud? Woont vlakbij Zwolle.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:28 schreef Snuf. het volgende:
Die meisje lijkt fucking erg op een vriendinnetje van mijn zusjeOp woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
Ooh, daar herkende ik dat haar profielfoto was genomen bij de Trevi fontein in Romequote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat ene meisje van dat andere fobo.
Fotoboek van Phantasi.
Ik ben lekker anoniemquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:29 schreef Chai het volgende:
Bij Phantasi kan ik lekker vaak kijken zonder dat iemand dat ziet of dat ik anoniem moet..
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:30 schreef Chai het volgende:
Wel zielig voor je zusje als je echt op haar hit.![]()
![]()
Hij heeft een vriendin.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
Ik gaf haar ook bijlesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:34 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan kan hij niet meer op dat vriendinnetje van zijn zusje geilen?![]()
![]()
Nee, 't is een jongen, wat denk jij wel niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:34 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan kan hij niet meer op dat vriendinnetje van zijn zusje geilen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
Ik gaf vorig jaar biologie bijles aan meisjes uit de brugklasquote:![]()
.
Dat gaat te ver manquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:35 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik gaf vorig jaar biologie bijles aan meisjes uit de brugklas![]()
.
![]()
Ik gaf hockeytraining aan 14 en 15 jarige meisjesGingen ze de laatste training, ergens in de zomer, elkaar met water nat gooien, wet t-shirt contest
![]()
![]()
quote:quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:36 schreef Snuf. het volgende:
Ik gaf hockeytraining aan 14 en 15 jarige meisjesGingen ze de laatste training, ergens in de zomer, elkaar met water nat gooien, wet t-shirt contest
Wie dit leest is alfabeet.![]()
Toen was ik nog minderjarigquote:.
Ik heb er zelfs een certificaat voor gekregen.
Dudequote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:36 schreef Snuf. het volgende:
.
Dat is fokking geil.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
Een pedopas zeker?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:37 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs een certificaat voor gekregen.
Wie dit leest is alfabeet.![]()
Nee, want toen was ik nog minderjarig, jeweet.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
yosander is wel echt een baasje waar ik mee kan praten hoorGeen woorden aan toe te voegen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:41 schreef Snuf. het volgende:
Daarnaast heeft die jongeman ook nog verstand van chicksOp woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
Hoiquote:!
Vies.. Jongens heet datquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:51 schreef Chai het volgende:
Jullie hebben iedereen hier weggejaagd omdat jullie vies zijn.![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:51 schreef Chai het volgende:
Jullie hebben iedereen hier weggejaagd omdat jullie vies zijn.
stel je voor :p :pquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:53 schreef emzor1994 het volgende:
Waarschijnlijk haakt toch iedereen af bij dat meeten :p staat er straks 1tje op Utrecht centraal :p![]()
jeweetzquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:17 schreef Chai het volgende:
Fotoboek van Phantasi
Strontboer fobohosselaar.![]()
![]()
Kut. Ik heb alles doorgelezen en heel veel opgefrist, maar als ze om detail vragen gaan stellen, dan ga ik zakken voor maw denk ik.quote:Dus hopelijk zijn het veel bronnen ofzo. En niet van die kankeronderzoeksvragen, want daar heb ik geen fuck aan.
En er is 1 vraag en die is 9 punten waard, dus zal wel weer iets van onderzoekje doen![]()
![]()
Goedenavond aanwezigen.
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D![]()
KAASROL MELD JE IN MEET TOPIC JEZSTquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Onderzoeksvragen, onderzoekje? Wat is dat.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kut. Ik heb alles doorgelezen en heel veel opgefrist, maar als ze om detail vragen gaan stellen, dan ga ik zakken voor maw denk ik.Dus hopelijk zijn het veel bronnen ofzo. En niet van die kankeronderzoeksvragen, want daar heb ik geen fuck aan.
En er is 1 vraag en die is 9 punten waard, dus zal wel weer iets van onderzoekje doen![]()
Ik verwacht gewoon veel bronnen. Vorig proefwerk havo-examen, waren alleen maar bronnen.![]()
![]()
Sure, maar ik lees eerst even alles terug als je dat niet erg vindtOp vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D![]()
Ja, ik weet ook niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:59 schreef Keauning het volgende:
[..]
Onderzoeksvragen, onderzoekje? Wat is dat.![]()
Ik verwacht gewoon veel bronnen. Vorig proefwerk havo-examen, waren alleen maar bronnen.Ik zie wel.
![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:00 schreef Chai het volgende:
Sowieso dat ik niet ga. Allemaal mensen die dichtbij Tsjernobil wonen ofzo.
Ik woon eigenlijk in Japan, vind je dat erg?
gezellig! hoe is t daarquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:01 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik woon eigenlijk in Japan, vind je dat erg?Of niet dan?![]()
Prima! Je zou het niet verwachten, maar ik voel me kerngezond!quote:
Wtf lul jequote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:00 schreef Chai het volgende:
Sowieso dat ik niet ga. Allemaal mensen die dichtbij Tsjernobil wonen ofzo.![]()
!?
AJ, ga jij nietquote:
ik ben òntzettend knapquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:04 schreef Chai het volgende:
De verhouding qua lengte is heel scheef. Dat moet wel veroorzaakt zijn door een externe factor.
compensatie dit datOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Meetquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Wiskunde morgen
Op vrijdag 27 mei 2011 19:48 schreef computerprobleem het volgende:
(hun waren de grondleggers van het HIV virus)![]()
BaasD
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
ik net op tijd voor lapo jwzI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Je hebt iets teveel aan wiskunde gedaan vandaagquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:04 schreef Chai het volgende:
De verhouding qua lengte is heel scheef. Dat moet wel veroorzaakt zijn door een externe factor..
Ik ben al verloofd.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:08 schreef Prulez het volgende:
[..]
En? Nu verkering?![]()
(Snel, zoek de bruidegommen op!)![]()
asdfI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: