vmbo. Kleine letters. Omdat.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:54 schreef TMartina het volgende:
Vraag over VMBO'rs hier en iedereen wordt agressief plotseling:')
wij hebben hierzo een service en die brengt via scootoequote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:54 schreef Dastan het volgende:
Maar ik ben geen achttien, dus kan niet zelf halen.
ik haal wel voor jequote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:54 schreef Dastan het volgende:
Maar ik ben geen achttien, dus kan niet zelf halen.
handigquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:55 schreef leeell het volgende:
[..]
wij hebben hierzo een service en die brengt via scootoe
t kan via examenklacht.nlquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:55 schreef Keauning het volgende:
Wat was alweer die site van, waar je je cijfer kon berekenen? Met N-term en al enzo.
Dat is niet altijd nodig voor een vraag.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
walla dat vraag je helemaal niet want er staat geen vraagteken!
Mijn fristi wat doe je.!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Dastan, wat is dan een locatieplek als niemand thuis ken?quote:
Dat kan van alles zijn. Eerst maar een stad.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:56 schreef leeell het volgende:
[..]
Dastan, wat is dan een locatieplek als niemand thuis ken?
http://normering.eindexamens.nu/bereken%20cijfer/2011/quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:55 schreef Keauning het volgende:
Wat was alweer die site van, waar je je cijfer kon berekenen? Met N-term en al enzo.
Houd je mond met je wallaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Wrm niet over de grens hier in de randstadquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat kan van alles zijn. Eerst maar een stad.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:56 schreef Mr.DD het volgende:
Jeeeee bankoverval om 12:00, stress omdat ik niet op school kon komen door politieafzettingen en twee vuurgevaarlijke gekken in de buurt, net op tijd, met stress examen in, maar wel dik een 7![]()
LIKE A BOSS.
Utrecht denk ikquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat kan van alles zijn. Eerst maar een stad.
Wat?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:56 schreef TMartina het volgende:
[..]
Wrm niet over de grens hier in de randstad
jonge als ik met walla spreek spreek ik samen met Allah en alles wat Alah zegt is waar dus hou zelf je mondquote:
haha geniaal liedjequote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:56 schreef Mr.DD het volgende:
Jeeeee bankoverval om 12:00, stress omdat ik niet op school kon komen door politieafzettingen en twee vuurgevaarlijke gekken in de buurt, net op tijd, met stress examen in, maar wel dik een 7![]()
LIKE A BOSS.
Heerlijk, na de examens sowieso doen.quote:
Danku.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:56 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
http://normering.eindexamens.nu/bereken%20cijfer/2011/
Te laatquote:
Allicht.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Heerlijk, na de examens sowieso doen.
daar twijfel ik dan weer over, waar moet je dan crashen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:57 schreef Dastan het volgende:
Ik zet dan een tentje op nabij Utrecht, denk ik.
Crashen in het tentje nabij Utrecht.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:58 schreef leeell het volgende:
[..]
daar twijfel ik dan weer over, waar moet je dan crashen?
of om 4 uur terug met trein ?
Tof maar overrated IMOquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:59 schreef Mr.DD het volgende:
Oh en ik ben geslaagd denk ik. Dus ik ga even Bon Iver luisteren en daarna Arctic Monkeys en ja dit zeg ik alleen maar om te laten zien dat mijn muzieksmaak uitmuntend is.
Zie de TT en ga de grootmeester van vandaag luisteren.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:59 schreef Mr.DD het volgende:
Oh en ik ben geslaagd denk ik. Dus ik ga even Bon Iver luisteren en daarna Arctic Monkeys en ja dit zeg ik alleen maar om te laten zien dat mijn muzieksmaak uitmuntend is.
Flumequote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:59 schreef Mr.DD het volgende:
chill, zoude ik ook wel willen, dat zeker wetenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:59 schreef Mr.DD het volgende:
Welke van de twee? Ik vind van AM Library Pictures echt ge-wel-dig. De rest nog niet zo.quote:
dat lijkt me nogal....quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:00 schreef Joosterd het volgende:
Wat ben ik blij als het vrijdag is gelijk het café in![]()
Dat laat je toch gewoon staan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:00 schreef leeell het volgende:
[..]
dat lijkt me nogal....
waar moet je dat tentje houden dan met stappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |