Zie.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:47 schreef TMartina het volgende:
[..]
beetje anticlimax dat je het niet deelt.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:48 schreef Dastan het volgende:
[..]
Bij topo op de basisschool leerden we dat je Over ijssel altijd met Zwolle sokken moet gaan.
???quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:48 schreef Letstalk het volgende:
dit topic gaat echt ziek snel, moeten jullie niet leren?
Wat heb je aan een tractorrijbewijs als je er vervolgens niks mee doet?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:47 schreef Chai het volgende:
[..]
En niet alles wat een tractorrijbewijs heeft is boers.
Neequote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:48 schreef Letstalk het volgende:
dit topic gaat echt ziek snel, moeten jullie niet leren?
Daar heb je geen anekdote voor nodigquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:48 schreef Dastan het volgende:
Zo konden we de hoofdstad van Overijssel onthouden.
Haten op OV chipkaartquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:49 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik moet vrijdag met het ov naar Assen.OV
OV-chipkaart
Assenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:49 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik moet vrijdag met het ov naar Assen.OV
OV-chipkaart
zit gratis bij auto inquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:49 schreef strontboer het volgende:
[..]
Wat heb je aan een tractorrijbewijs als je er vervolgens niks mee doet?
Doe ik wel. Ik word gedwongen om soms te helpen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:49 schreef strontboer het volgende:
[..]
Wat heb je aan een tractorrijbewijs als je er vervolgens niks mee doet?
Leren???quote:
nee snap ik nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:49 schreef Dastan het volgende:
Over ijssel snap je met zWOLLE sokken. Lees: wollen sokken.
Groningen inderdaadquote:
Oooh wacht, je was serieus?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Doe ik wel. Ik word gedwongen om soms te helpen.En wij hebben veel land verder weg, dus dan moet je ook op de weg mogen.
HAVO?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:50 schreef Joosterd het volgende:
Tuurlijk moet ik leren maar wie gaat er nauw leren voor WiA?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:50 schreef Joosterd het volgende:
Tuurlijk moet ik leren maar wie gaat er nauw leren voor WiA?
eens, ik ga morgen ff doorlezen en klaarquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:50 schreef Snuf. het volgende:
Steden zonder metro zijn per defenitie geen stadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit dus Amsterdam FTWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of niet dan?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:50 schreef Snuf. het volgende:
Steden zonder metro zijn per defenitie geen stadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Per wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |