Embedroll'dquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:10 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik ga naar Lowlands. Speciaal voor deze mannetje:Hij komt daar echt hoor
Jeez.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:00 schreef jabbahabba het volgende:
Hij was inderdaad makkelijk.
Daarom wil ik graag weten wat jullie denken over mijn antwoord op vraag 33
''Bij toename van pH neemt het aantal basische stoffen toe. Die kunnen H+(zuur) opnemen en die reageren dus met NH4+ tot NH3.''
als dit goed gerekend wordt is het waarschijnlijk een 10
Zie meettopic, iedereen overnacht op een camping. Op Joosterd na meen ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:15 schreef Flitskikker het volgende:
Als ik naar de meet kom, moet ik of heel vroeg weg () of de volgende ochtend, want het OV naar mijn dorp kapt ermee om 0:00
wtfquote:
Ja die heeft die vast uit mijn FoBoquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:17 schreef Chai het volgende:
Fotoboek van Phantasi
Strontboer fobohosselaar.
Ja dat was wel even wtf-momentje. Ze woont hier vlakbij Zwolle en haar nichtje zit bij mij in 't jaarquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:20 schreef Chai het volgende:
Bij jou zie je bijna alleen nog maar Dubstepkud.
Vond al dat je een uhh erg uiteenlopende vrouwsmaak had.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja dat was wel even wtf-momentje. Ze woont hier vlakbij Zwolle en haar nichtje zit bij mij in 't jaar.
Hoe bedoel je uiteenlopend trouwensquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Vond al dat je een uhh erg uiteenlopende vrouwsmaak had.
Dat ene meisje van dat andere fobo.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:26 schreef yosander het volgende:
[..]
Hoe bedoel je uiteenlopend trouwens. Hoe weet jij wat ik leuk vind
?!
Dubstepkud? Woont vlakbij Zwolle.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:28 schreef Snuf. het volgende:
Die meisje lijkt fucking erg op een vriendinnetje van mijn zusje
Ooh, daar herkende ik dat haar profielfoto was genomen bij de Trevi fontein in Romequote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat ene meisje van dat andere fobo.
Fotoboek van Phantasi
Ik ben lekker anoniemquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:29 schreef Chai het volgende:
Bij Phantasi kan ik lekker vaak kijken zonder dat iemand dat ziet of dat ik anoniem moet.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:30 schreef Chai het volgende:
Wel zielig voor je zusje als je echt op haar hit.
Ik gaf haar ook bijlesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:34 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan kan hij niet meer op dat vriendinnetje van zijn zusje geilen?
Nee, 't is een jongen, wat denk jij wel niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:34 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan kan hij niet meer op dat vriendinnetje van zijn zusje geilen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Ik gaf vorig jaar biologie bijles aan meisjes uit de brugklasquote:
Dat gaat te ver manquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:35 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik gaf vorig jaar biologie bijles aan meisjes uit de brugklas![]()
.
quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:36 schreef Snuf. het volgende:
Ik gaf hockeytraining aan 14 en 15 jarige meisjesGingen ze de laatste training, ergens in de zomer, elkaar met water nat gooien, wet t-shirt contest
Toen was ik nog minderjarigquote:
Dudequote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:36 schreef Snuf. het volgende:
Ik gaf hockeytraining aan 14 en 15 jarige meisjesGingen ze de laatste training, ergens in de zomer, elkaar met water nat gooien, wet t-shirt contest
Een pedopas zeker?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:37 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs een certificaat voor gekregen.
Nee, want toen was ik nog minderjarig, jeweet.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
yosander is wel echt een baasje waar ik mee kan praten hoor
Geen woorden aan toe te voegen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:41 schreef Snuf. het volgende:
Daarnaast heeft die jongeman ook nog verstand van chicks
Hoiquote:
Vies.. Jongens heet datquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:51 schreef Chai het volgende:
Jullie hebben iedereen hier weggejaagd omdat jullie vies zijn.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:51 schreef Chai het volgende:
Jullie hebben iedereen hier weggejaagd omdat jullie vies zijn.
stel je voor :p :pquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:53 schreef emzor1994 het volgende:
Waarschijnlijk haakt toch iedereen af bij dat meeten :p staat er straks 1tje op Utrecht centraal :p
jeweetzquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:17 schreef Chai het volgende:
Fotoboek van Phantasi
Strontboer fobohosselaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |