Embedroll'dquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:10 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik ga naar Lowlands. Speciaal voor deze mannetje:Hij komt daar echt hoor
Jeez.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:00 schreef jabbahabba het volgende:
Hij was inderdaad makkelijk.
Daarom wil ik graag weten wat jullie denken over mijn antwoord op vraag 33
''Bij toename van pH neemt het aantal basische stoffen toe. Die kunnen H+(zuur) opnemen en die reageren dus met NH4+ tot NH3.''
als dit goed gerekend wordt is het waarschijnlijk een 10
Zie meettopic, iedereen overnacht op een camping. Op Joosterd na meen ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:15 schreef Flitskikker het volgende:
Als ik naar de meet kom, moet ik of heel vroeg weg () of de volgende ochtend, want het OV naar mijn dorp kapt ermee om 0:00
wtfquote:
Ja die heeft die vast uit mijn FoBoquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:17 schreef Chai het volgende:
Fotoboek van Phantasi
Strontboer fobohosselaar.
Ja dat was wel even wtf-momentje. Ze woont hier vlakbij Zwolle en haar nichtje zit bij mij in 't jaarquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:20 schreef Chai het volgende:
Bij jou zie je bijna alleen nog maar Dubstepkud.
Vond al dat je een uhh erg uiteenlopende vrouwsmaak had.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja dat was wel even wtf-momentje. Ze woont hier vlakbij Zwolle en haar nichtje zit bij mij in 't jaar.
Hoe bedoel je uiteenlopend trouwensquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Vond al dat je een uhh erg uiteenlopende vrouwsmaak had.
Dat ene meisje van dat andere fobo.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:26 schreef yosander het volgende:
[..]
Hoe bedoel je uiteenlopend trouwens. Hoe weet jij wat ik leuk vind
?!
Dubstepkud? Woont vlakbij Zwolle.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:28 schreef Snuf. het volgende:
Die meisje lijkt fucking erg op een vriendinnetje van mijn zusje
Ooh, daar herkende ik dat haar profielfoto was genomen bij de Trevi fontein in Romequote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat ene meisje van dat andere fobo.
Fotoboek van Phantasi
Ik ben lekker anoniemquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:29 schreef Chai het volgende:
Bij Phantasi kan ik lekker vaak kijken zonder dat iemand dat ziet of dat ik anoniem moet.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:30 schreef Chai het volgende:
Wel zielig voor je zusje als je echt op haar hit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |