quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:27 schreef ConscienceNL het volgende:
Wat een KUT examen. Wat een KUT vraagstellingen. Wat een KUT antwoorden. Tussen 4,2 en 6,2.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:30 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Vraag 2 dan. Niet helemaal duidelijk dat die andere U atomen er naast de U4+ atomen zitten. Of vraag 9 & 10. Hele structuurformules opgeschreven, hoefde je maar die 3 woordjes te verwisselen, terwijl er stond VERSCHILLEND. Erg onduidelijk.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:32 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Sowieso klachten indienen. En dat het gewoon te lang duurde, was om half 5 net aan klaar.
Lijkt me een vrij ernstige fout in de vraagstelling. Gelukkig had ik erbij genoteerd dat in Binas 65B stond dat I2 bruin is en dat I- in oplossing is, hiervoor krijg je alsnog alle punten.quote:• I2 wordt niet meer omgezet (wanneer het water op is) 1
• conclusie 1
Chloroplasten zijn immers de organen met chlorofyl, en is een ander woord voor bladgroen. ( hoopt op een kundige corrector... )quote:• zon/zonlicht/licht 1
• (groene) planten/bladgroen(korrels)/chlorofyl 1
Ja blijkbaar. Met streng rekenen en een norm van 0 heb ik een 6,1.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:21 schreef _Butters het volgende:
Ging ie nou goed bij Chai o.o
Dit examen was zo moeilijk....
Hoe reken je dat uit met die norm?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja blijkbaar. Met streng rekenen en een norm van 0 heb ik een 6,1.
Helemaal mee eens! Er stond toch echt verschillend.. ik wist het sowieso niet maar ik heb dus 3 andere aminozuren leuk uitgezocht uit tabel 67, met de hoop dat er één of twee goed waren. Blijkt het dus iets heel anders te zijnquote:
Dit dus. Chloroplasten zijn toch niet te ZIEN op het plaatje? Tevens was het plaatje zwart-wit, dus is bladGROEN ook niet te zien. Klacht.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:12 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Vraag 30 over de 2 voorwaarden VOLGENS DE AFBEELDING klopte volgensmij ook niet, want het moet uit de afbeelding duidelijk blijken welke voorwaarden er zijn, en uit de afbeelding kon je niet afleiden dat chloroplasten/bladgroen benodigd is, dan kun je wel zeggen 'er stond een plant', maar die plant draaide de hele vraag sowieso al om, dus dan ga je niet denken van 'je hebt ook een plant nodig' omdat dat wel heel erg logisch is.
Zonlicht stond duidelijk aangeduid dmv een zonnetje, maar chloroplasten was niet af te leiden uit de afbeelding, als er nou een vergrotingsplaatje was gemaakt van het blad van de plant en dan kleine balletjes oke, maar dit was gewoon echt te onduidelijk.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:14 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Dit dus. Chloroplasten zijn toch niet te ZIEN op het plaatje? Tevens was het plaatje zwart-wit, dus is bladGROEN ook niet te zien. Klacht.
Exact ja, ik dacht ook al aan het feit dat het zwart-wit is xDquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:14 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Dit dus. Chloroplasten zijn toch niet te ZIEN op het plaatje? Tevens was het plaatje zwart-wit, dus is bladGROEN ook niet te zien. Klacht.
gelukkig had ik dit in mijn rekenmachine staan:)quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:34 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Exact ja, ik dacht ook al aan het feit dat het zwart-wit is xD
Dusja, ik klaag hier ook maar even over.
Ik vond em echt easyquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:24 schreef tim-elzinga het volgende:
Ben ik de enige die 'em vrij easy vond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |