Hoiquote:
Vies.. Jongens heet datquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:51 schreef Chai het volgende:
Jullie hebben iedereen hier weggejaagd omdat jullie vies zijn.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:51 schreef Chai het volgende:
Jullie hebben iedereen hier weggejaagd omdat jullie vies zijn.
stel je voor :p :pquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:53 schreef emzor1994 het volgende:
Waarschijnlijk haakt toch iedereen af bij dat meeten :p staat er straks 1tje op Utrecht centraal :p
jeweetzquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:17 schreef Chai het volgende:
Fotoboek van Phantasi
Strontboer fobohosselaar.
Kut. Ik heb alles doorgelezen en heel veel opgefrist, maar als ze om detail vragen gaan stellen, dan ga ik zakken voor maw denk ik.quote:
KAASROL MELD JE IN MEET TOPIC JEZSTquote:
Onderzoeksvragen, onderzoekje? Wat is dat.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kut. Ik heb alles doorgelezen en heel veel opgefrist, maar als ze om detail vragen gaan stellen, dan ga ik zakken voor maw denk ik.Dus hopelijk zijn het veel bronnen ofzo. En niet van die kankeronderzoeksvragen, want daar heb ik geen fuck aan.
En er is 1 vraag en die is 9 punten waard, dus zal wel weer iets van onderzoekje doen
Ja, ik weet ook niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:59 schreef Keauning het volgende:
[..]
Onderzoeksvragen, onderzoekje? Wat is dat.![]()
Ik verwacht gewoon veel bronnen. Vorig proefwerk havo-examen, waren alleen maar bronnen.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:00 schreef Chai het volgende:
Sowieso dat ik niet ga. Allemaal mensen die dichtbij Tsjernobil wonen ofzo.
gezellig! hoe is t daarquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:01 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik woon eigenlijk in Japan, vind je dat erg?
Prima! Je zou het niet verwachten, maar ik voel me kerngezond!quote:
Wtf lul jequote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:00 schreef Chai het volgende:
Sowieso dat ik niet ga. Allemaal mensen die dichtbij Tsjernobil wonen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |