gardarobequote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:00 schreef leeell het volgende:
[..]
dat lijkt me nogal....
waar moet je dat tentje houden dan met stappen?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:00 schreef leeell het volgende:
[..]
dat lijkt me nogal....
waar moet je dat tentje houden dan met stappen?
Net naast een kaartje gegrepen. (ik had me verslapen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:59 schreef leeell het volgende:
[..]
Flume
tevens is Suck it and See beetje matig, ga je naar paradiso?
Heb jij toevallig een rijbewijs en een motorvoertuig?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:59 schreef yosander het volgende:
Utrecht is wel 't beste ja, voor iedereen.
Ja hoor, Havo zet 't 'm gelijk weer op een zuipenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:00 schreef Joosterd het volgende:
Wat ben ik blij als het vrijdag is gelijk het café in![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik zet 'm al op daarvoor.
Ik weet, dit is nogal...
Maar ja. Om 4 uur terug met de trein zie ik echt niet zitten.
is beterquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:01 schreef Joosterd het volgende:
Waarschijnlijk als er een meet kom trek ik gewoon de nacht door en neem de vroegste trein terug naar huis.
Die.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:00 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Welke van de twee? Ik vind van AM Library Pictures echt ge-wel-dig. De rest nog niet zo.
Inderdaad, da's het bestequote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:01 schreef Joosterd het volgende:
Waarschijnlijk als er een meet kom trek ik gewoon de nacht door en neem de vroegste trein terug naar huis.
Ik ga ook tappen vrijdagnacht hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:01 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ja hoor, Havo zet 't 'm gelijk weer op een zuipen
Ervoor al opzetten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:01 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Niet dat een tentje dronken opzetten gaat lukken, maar het idee is er
kaaaanker goed idee negerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:01 schreef Dastan het volgende:
Anders houden we de meet op een camping. Gaan we 's avonds naar de stad toe. Komen we eind van de nacht weer terug.
dit is zo'n slecht idee dat het goed isquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:01 schreef Dastan het volgende:
Anders houden we de meet op een camping. Gaan we 's avonds naar de stad toe. Komen we eind van de nacht weer terug.
Waarom zou je moeten slapen? Haal gewoon een nacht door, je hoeft toch niet meer naar school ofzoquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:01 schreef Dastan het volgende:
Zegt meneer met de Grolsch UI..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:01 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ja hoor, Havo zet 't 'm gelijk weer op een zuipen
Soms verlies ik alle hoop in de mensheidquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:02 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik ga zelf bier drinken. Tappen laat ik iemand anders doen
zodra het kanquote:
Dat was niet zo heb ik gehoord.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:00 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Net naast een kaartje gegrepen. (ik had me verslapen.)
Heb ze al wel gezien @Lowlands twee jaar terug.Maar kan misschien nog kaartje regelen via mijn vriend, laatste mogelijkheid om ze in zo'n kleine zaal te zien denk ik
Ze zijn de enige band die Indie-Rock hebben weten te laten werken zonder goedkoop te worden imo. Nu gaat het meer richting stoner/psychedelic =quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:01 schreef TMartina het volgende:
[..]
Die.
Ze hebben echt goed spul, maargoed.
Zelfde als RHCP. Ging naar hun concert, t'was alsof ze playbackten "zo goed" speelde ze live.
Beetje variatie in nummers mag wel voor ¤50
Goed idee, maar het lijkt me dat iedereen liever met zn homeboys dit wil gaan vieren vrijdag.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:03 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Vrijdagnacht iedereen Amsterdam utrecht in
ook niet deze vrijdag manquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:03 schreef TMartina het volgende:
[..]
Goed idee, maar het lijkt me dat iedereen liever met zn homeboys dit wil gaan vieren vrijdag.
Zie mijn UIquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:03 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ze zijn de enige band die Indie-Rock hebben weten te laten werken zonder goedkoop te worden imo. Nu gaat het meer richting stoner/psychedelic =
DeWolff is ook echt geweldig als je die kent.
DeWolffquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:03 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ze zijn de enige band die Indie-Rock hebben weten te laten werken zonder goedkoop te worden imo. Nu gaat het meer richting stoner/psychedelic =
DeWolff is ook echt geweldig als je die kent.
Het was geweldig, maar niet spetterend. 505 was magisch, maar geen uitsmijter. Hoogtepunt hoor, ik stond voor aan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:03 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat was niet zo heb ik gehoord.
Dit jaar herkansing voor de aapjes.
Mensen met smaakquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |