Ik zou even wachten op wat meer reacties. Dan kan je het als behang gebruiken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:09 schreef kwiwi het volgende:
Godverdomme TS wat ben jij origineel! Zo origineel dat ik dit topic gelijk ga uitprinten, inlijsten en boven m'n bed ga hangen!
Aktua.tkquote:
Ik ben er wel trots opquote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:09 schreef P8 het volgende:
[..]
Je moet Yvonne pm'en en dan vertelt ze het.
1 note.quote:
UND GLEICH HABST DU, ICH WARTE NOCH EFFE.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:10 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Ik zou even wachten op wat meer reacties. Dan kan je het als behang gebruiken.
ZWEI FLIEGEN IN EINE KLAPF!!
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:13 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Alle getallen na de komma in pi
Dus jij krijgt pi met regelmaat!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:13 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Alle getallen na de komma in pi
Want?quote:
quote:
waarom is die ene dikgedruktquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:06 schreef SuperwormJim het volgende:
hoeveel notes heb jij?
Hoeveel notes hebben jullie?
Hoeveel notes hebben jullie?
Hoeveel notes heb jij?
Hoeveel notes heeft U?
Hoeveel notes heb jij?
Hoeveel notes hebben julllie #2
Het 'Hoeveel notes heb jij' topic
Notes
pimp hier met je usernotes
Top 25 notes - Deel drie
Wie heeft de meeste notes :D?
Pimp hier met je aantal notes
Top 25 notes - deel 2
enz
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:08 schreef reetveter het volgende:
Ik post hier eigenlijk alleen omdat kwiwi hier post.
Dat valt reuze mee.quote:1 Usernotes per 17-05-2011 17:40
Let op: deze usernotes hebben een vertraging van 7 dagen
20-04-2011 @ 19:03
In de gaten houden. Enorme baggeraar en posten om het posten.
Als je niet betaalt kom je er niet achterquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:52 schreef Ikbenserieus het volgende:
9 Notes, maar waar staat dit voor? Ik ga hier dus ook niet voor betalen.
notes of structured products zijn samengestelde beleggingsproducten (dit zegt wikipedia)quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Als je niet betaalt kom je er niet achter.
Opmerkingen inderdaad, gebonden aan jouw account. Als je een post plaatst die niet door de beugel kan komt die bij je notes (en wordt de post op het forum/fobo/pm/waar dan ook verwijderd).quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:55 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
notes of structured products zijn samengestelde beleggingsproducten (dit zegt wikipedia)
Wat moet ik me in godsnaam voorstellen bij notes wat ik van moderators heb gekregen? Zijn het opmerkingen, of een soort credits? En als je er veel hebt, is dat dan positief of negatief? En wat is veel?
Oké dat is dan duidelijkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:57 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Opmerkingen inderdaad, gebonden aan jouw account. Als je een post plaatst die niet door de beugel kan komt die bij je notes (en wordt de post op het forum/fobo/pm/waar dan ook verwijderd).
Het merendeel van de notes is negatief.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:01 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Oké dat is dan duidelijk. Maar ik heb het Yvonne net ook al gevraagd? Is dit gevaarlijk?
quote:Lieve Elle,
Ik vroeg yvonne hoe veel notes ik had, ben ik nu zwanger?
Een onzekere boogschutter
Je hebt 100% positieve notesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wat zijn er veel ondeugende Fok!kers
al die notes enzow
Ik heb een plan, ik ga mod worden zodat ik mijn notes kan zien, dan ga ik weer gauw unmodden en heb ik mooi mijn ene note gezien en bespaar ik even 4,5¤.quote:
omdat liefquote:
Goed plan, waarom denk je dat ik mod geworden ben?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb een plan, ik ga mod worden zodat ik mijn notes kan zien, dan ga ik weer gauw unmodden en heb ik mooi mijn ene note gezien en bespaar ik even 4,5¤.
Goed planquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb een plan, ik ga mod worden zodat ik mijn notes kan zien, dan ga ik weer gauw unmodden en heb ik mooi mijn ene note gezien en bespaar ik even 4,5¤.
Maar meeste is van tijdje terug ik ben braaf nu.quote:Je hebt 71 notes gekregen van onze moderators.
Hey Monoquote:
ha nou jij bent ook wel ondeugend hoowrquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wat zijn er veel ondeugende Fok!kers
al die notes enzow
Heulemaal nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:18 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
ha nou jij bent ook wel ondeugend hoowr![]()
![]()
Tenzij het lieve notes zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:42 schreef Myraela het volgende:
Ik heb geen notes. Notes zijn voor stoute kindertjes.
222 dusquote:Je hebt 222 notes gekregen van onze moderators.
legende gaat dat er ook positieve notes worden uitgedeeld, maar kan je geen zekerheid biedenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
ok kan wel. Ik bedoelde meer van: snap niet waarom ik notes krijg.
Klopt, maar die worden zelden gegeven.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
legende gaat dat er ook positieve notes worden uitgedeeld, maar kan je geen zekerheid bieden
Kun je een voorbeeld noemen wanneer iemand een positieve note krijgt?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:00 schreef gamezz het volgende:
[..]
Klopt, maar die worden zelden gegeven.
32 positieve notes dus...dacht alquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
legende gaat dat er ook positieve notes worden uitgedeeld, maar kan je geen zekerheid bieden
Is eigenlijk alleen per uitzondering, bij een geweldige bijdrage aan het forum of een bijzonder geval. Of een mod moet fan van je zijn. Maar bijna alle notes zijn opmerkingen of quotes van iemands negatieve postgedrag.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kun je een voorbeeld noemen wanneer iemand een positieve note krijgt?
Voor de patat friet discussie heb ik dus een note gekregen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:12 schreef gamezz het volgende:
[..]
Is eigenlijk alleen per uitzondering, bij een geweldige bijdrage aan het forum of een bijzonder geval. Of een mod moet fan van je zijn. Maar bijna alle notes zijn opmerkingen of quotes van iemands negatieve postgedrag.
Patat/Friet discussiesquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Voor de patat friet discussie heb ik dus een note gekregen?
Ik heb een positieve note, dus ze worden zeker uitgedeeld.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 97% gewijzigd door Myraela op 14-06-2011 14:49:16 ]Nobody expects the Spanish Inquisition!
Time for a Game of Disappearing Bears.
Iedereen teken de petitie! Comedy Central wordt kut
http://www.petitiesonline.nl/petitie/comedy-central-wordt-kut/93
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:40 schreef samvirus het volgende:
[ link | afbeelding ]screenshot van advancedpauper?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
screenshot van advancedpauper?
Ondertussen al weer 87. De mods van tegenwoordig kunnen nergens meer tegenquote:
Haha 88.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ondertussen al weer 87. De mods van tegenwoordig kunnen nergens meer tegen![]()
quote:
Ik heb een keer een note gekregen omdat ik in KLB 'terechte klacht' postte.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik had gewoon een note gekregen omdat ik in een topic een Madame_Paon seal of approval plaatste.
KLB 2.0quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb een keer een note gekregen omdat ik in KLB 'terechte klacht' postte.
Boefje.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb een keer een note gekregen omdat ik in KLB 'terechte klacht' postte.
quote:
Klik bovenaan op Abonnement en dan Note opvragen en dan zie je het vanzelf wel.quote:
Een dag lidquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:31 schreef Ghost_Protocol het volgende:
[..]
[..]
Klik bovenaan op Abonnement en dan Note opvragen en dan zie je het vanzelf wel.
0 notes. echte baas.
Dat was snel.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:34 schreef volcompany het volgende:
1, maar ik ben hier ook pas sinds gister
Tuurlijkquote:
quote:
Spammen, schelden, etc.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:05 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Ik ben van plan notes te gaan sparen, iemand nog tips hoe je zo snel mogelijk notes krijgt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |