Kun je een voorbeeld noemen wanneer iemand een positieve note krijgt?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:00 schreef gamezz het volgende:
[..]
Klopt, maar die worden zelden gegeven.
32 positieve notes dus...dacht alquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
legende gaat dat er ook positieve notes worden uitgedeeld, maar kan je geen zekerheid bieden
Is eigenlijk alleen per uitzondering, bij een geweldige bijdrage aan het forum of een bijzonder geval. Of een mod moet fan van je zijn. Maar bijna alle notes zijn opmerkingen of quotes van iemands negatieve postgedrag.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kun je een voorbeeld noemen wanneer iemand een positieve note krijgt?
Voor de patat friet discussie heb ik dus een note gekregen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:12 schreef gamezz het volgende:
[..]
Is eigenlijk alleen per uitzondering, bij een geweldige bijdrage aan het forum of een bijzonder geval. Of een mod moet fan van je zijn. Maar bijna alle notes zijn opmerkingen of quotes van iemands negatieve postgedrag.
Patat/Friet discussiesquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Voor de patat friet discussie heb ik dus een note gekregen?
Ik heb een positieve note, dus ze worden zeker uitgedeeld.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
legende gaat dat er ook positieve notes worden uitgedeeld, maar kan je geen zekerheid bieden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 97% gewijzigd door Myraela op 14-06-2011 14:49:16 ]Nobody expects the Spanish Inquisition!
Time for a Game of Disappearing Bears.
Iedereen teken de petitie! Comedy Central wordt kut
http://www.petitiesonline.nl/petitie/comedy-central-wordt-kut/93
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:40 schreef samvirus het volgende:
[ link | afbeelding ]screenshot van advancedpauper?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
screenshot van advancedpauper?
Ondertussen al weer 87. De mods van tegenwoordig kunnen nergens meer tegenquote:
Haha 88.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ondertussen al weer 87. De mods van tegenwoordig kunnen nergens meer tegen![]()
quote:
Ik heb een keer een note gekregen omdat ik in KLB 'terechte klacht' postte.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik had gewoon een note gekregen omdat ik in een topic een Madame_Paon seal of approval plaatste.
KLB 2.0quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb een keer een note gekregen omdat ik in KLB 'terechte klacht' postte.
Boefje.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb een keer een note gekregen omdat ik in KLB 'terechte klacht' postte.
quote:
Klik bovenaan op Abonnement en dan Note opvragen en dan zie je het vanzelf wel.quote:
Een dag lidquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:31 schreef Ghost_Protocol het volgende:
[..]
[..]
Klik bovenaan op Abonnement en dan Note opvragen en dan zie je het vanzelf wel.
0 notes. echte baas.
Dat was snel.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:34 schreef volcompany het volgende:
1, maar ik ben hier ook pas sinds gister
Tuurlijkquote:
quote:
Spammen, schelden, etc.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:05 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Ik ben van plan notes te gaan sparen, iemand nog tips hoe je zo snel mogelijk notes krijgt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |