Als je niet betaalt kom je er niet achterquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:52 schreef Ikbenserieus het volgende:
9 Notes, maar waar staat dit voor? Ik ga hier dus ook niet voor betalen.
notes of structured products zijn samengestelde beleggingsproducten (dit zegt wikipedia)quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Als je niet betaalt kom je er niet achter.
Opmerkingen inderdaad, gebonden aan jouw account. Als je een post plaatst die niet door de beugel kan komt die bij je notes (en wordt de post op het forum/fobo/pm/waar dan ook verwijderd).quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:55 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
notes of structured products zijn samengestelde beleggingsproducten (dit zegt wikipedia)
Wat moet ik me in godsnaam voorstellen bij notes wat ik van moderators heb gekregen? Zijn het opmerkingen, of een soort credits? En als je er veel hebt, is dat dan positief of negatief? En wat is veel?
Oké dat is dan duidelijkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:57 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Opmerkingen inderdaad, gebonden aan jouw account. Als je een post plaatst die niet door de beugel kan komt die bij je notes (en wordt de post op het forum/fobo/pm/waar dan ook verwijderd).
Het merendeel van de notes is negatief.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:01 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Oké dat is dan duidelijk. Maar ik heb het Yvonne net ook al gevraagd? Is dit gevaarlijk?
quote:Lieve Elle,
Ik vroeg yvonne hoe veel notes ik had, ben ik nu zwanger?
Een onzekere boogschutter
Je hebt 100% positieve notesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wat zijn er veel ondeugende Fok!kers
al die notes enzow
Ik heb een plan, ik ga mod worden zodat ik mijn notes kan zien, dan ga ik weer gauw unmodden en heb ik mooi mijn ene note gezien en bespaar ik even 4,5¤.quote:
omdat liefquote:
Goed plan, waarom denk je dat ik mod geworden ben?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb een plan, ik ga mod worden zodat ik mijn notes kan zien, dan ga ik weer gauw unmodden en heb ik mooi mijn ene note gezien en bespaar ik even 4,5¤.
Goed planquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb een plan, ik ga mod worden zodat ik mijn notes kan zien, dan ga ik weer gauw unmodden en heb ik mooi mijn ene note gezien en bespaar ik even 4,5¤.
Maar meeste is van tijdje terug ik ben braaf nu.quote:Je hebt 71 notes gekregen van onze moderators.
Hey Monoquote:
ha nou jij bent ook wel ondeugend hoowrquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wat zijn er veel ondeugende Fok!kers
al die notes enzow
Heulemaal nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:18 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
ha nou jij bent ook wel ondeugend hoowr![]()
![]()
Tenzij het lieve notes zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:42 schreef Myraela het volgende:
Ik heb geen notes. Notes zijn voor stoute kindertjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |