Ik zou even wachten op wat meer reacties. Dan kan je het als behang gebruiken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:09 schreef kwiwi het volgende:
Godverdomme TS wat ben jij origineel! Zo origineel dat ik dit topic gelijk ga uitprinten, inlijsten en boven m'n bed ga hangen!
Aktua.tkquote:
Ik ben er wel trots opquote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:09 schreef P8 het volgende:
[..]
Je moet Yvonne pm'en en dan vertelt ze het.
1 note.quote:
UND GLEICH HABST DU, ICH WARTE NOCH EFFE.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:10 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Ik zou even wachten op wat meer reacties. Dan kan je het als behang gebruiken.
ZWEI FLIEGEN IN EINE KLAPF!!
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:13 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Alle getallen na de komma in pi
Dus jij krijgt pi met regelmaat!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:13 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Alle getallen na de komma in pi
Want?quote:
quote:
waarom is die ene dikgedruktquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:06 schreef SuperwormJim het volgende:
hoeveel notes heb jij?
Hoeveel notes hebben jullie?
Hoeveel notes hebben jullie?
Hoeveel notes heb jij?
Hoeveel notes heeft U?
Hoeveel notes heb jij?
Hoeveel notes hebben julllie #2
Het 'Hoeveel notes heb jij' topic
Notes
pimp hier met je usernotes
Top 25 notes - Deel drie
Wie heeft de meeste notes :D?
Pimp hier met je aantal notes
Top 25 notes - deel 2
enz
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:08 schreef reetveter het volgende:
Ik post hier eigenlijk alleen omdat kwiwi hier post.
Dat valt reuze mee.quote:1 Usernotes per 17-05-2011 17:40
Let op: deze usernotes hebben een vertraging van 7 dagen
20-04-2011 @ 19:03
In de gaten houden. Enorme baggeraar en posten om het posten.
Als je niet betaalt kom je er niet achterquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:52 schreef Ikbenserieus het volgende:
9 Notes, maar waar staat dit voor? Ik ga hier dus ook niet voor betalen.
notes of structured products zijn samengestelde beleggingsproducten (dit zegt wikipedia)quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Als je niet betaalt kom je er niet achter.
Opmerkingen inderdaad, gebonden aan jouw account. Als je een post plaatst die niet door de beugel kan komt die bij je notes (en wordt de post op het forum/fobo/pm/waar dan ook verwijderd).quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:55 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
notes of structured products zijn samengestelde beleggingsproducten (dit zegt wikipedia)
Wat moet ik me in godsnaam voorstellen bij notes wat ik van moderators heb gekregen? Zijn het opmerkingen, of een soort credits? En als je er veel hebt, is dat dan positief of negatief? En wat is veel?
Oké dat is dan duidelijkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:57 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Opmerkingen inderdaad, gebonden aan jouw account. Als je een post plaatst die niet door de beugel kan komt die bij je notes (en wordt de post op het forum/fobo/pm/waar dan ook verwijderd).
Het merendeel van de notes is negatief.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:01 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Oké dat is dan duidelijk. Maar ik heb het Yvonne net ook al gevraagd? Is dit gevaarlijk?
quote:Lieve Elle,
Ik vroeg yvonne hoe veel notes ik had, ben ik nu zwanger?
Een onzekere boogschutter
Je hebt 100% positieve notesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wat zijn er veel ondeugende Fok!kers
al die notes enzow
Ik heb een plan, ik ga mod worden zodat ik mijn notes kan zien, dan ga ik weer gauw unmodden en heb ik mooi mijn ene note gezien en bespaar ik even 4,5¤.quote:
omdat liefquote:
Goed plan, waarom denk je dat ik mod geworden ben?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb een plan, ik ga mod worden zodat ik mijn notes kan zien, dan ga ik weer gauw unmodden en heb ik mooi mijn ene note gezien en bespaar ik even 4,5¤.
Goed planquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb een plan, ik ga mod worden zodat ik mijn notes kan zien, dan ga ik weer gauw unmodden en heb ik mooi mijn ene note gezien en bespaar ik even 4,5¤.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |