[koudegrondpsychologie]quote:
Zou ook de haat tegen de man verklaren.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
[koudegrondpsychologie]
Volgens mij zijn al die issues terug te leiden naar een vader die haar mishandelde/wegliep/wat dan ook en een daaruitvoortvloeiende keuze voor foute mannen.
[/koudegrondpsychologie]
Ik miste dat opkomende orkestquote:Op zondag 22 mei 2011 21:52 schreef Pheno het volgende:
Nee. Slechte versie van een mooi nummer, en ik begon te slapen.
Oh, wat trek ik zulke vrouwen slechtquote:
amenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:54 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind haar eigenlijk wel lief. Gun haar een goede psycholoog.
Ik vind het ook heel mooi hoor. Alleen vond ik dat van vorige week mooier. Ik ben so wie so nogal een modern-fan. En dan is zij wel erg goedquote:Op zondag 22 mei 2011 21:54 schreef Cee het volgende:
Ben ik dus de enige die dit mooi vond?Het was niet-letterlijk-woord-voor-woord voorgekauwde choreo met subtiele, vloeiende bewegingen en mooi samenspel.
Het was intens saai en de enige uitdaging zat in de synchronisatie van de dansers. En dat kunnen ze allemaal wel (behalve laurent en z'n team).quote:Op zondag 22 mei 2011 21:54 schreef Cee het volgende:
Ben ik dus de enige die dit mooi vond?Het was niet-letterlijk-woord-voor-woord voorgekauwde choreo met subtiele, vloeiende bewegingen en mooi samenspel.
Maar verrassen doet ze me niet. Ze doet elke keer een zwaar emo stuk in haar eigen stijl die nu wel erg herkenbaar is. En daar word ze niet op afgerekend. Zie Rinus die wel constant varieert.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:55 schreef fazzal het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel mooi hoor. Alleen vond ik dat van vorige week mooier. Ik ben so wie so nogal een modern-fan. En dan is zij wel erg goed
Welkom op Fok! trouwens.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:55 schreef fazzal het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel mooi hoor. Alleen vond ik dat van vorige week mooier. Ik ben so wie so nogal een modern-fan. En dan is zij wel erg goed
Het probleem is dat ze dat wel verdomd goed doet.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar verrassen doet ze me niet. Ze doet elke keer een zwaar emo stuk in haar eigen stijl die nu wel erg herkenbaar is. En daar word ze niet op afgerekend. Zie Rinus die wel constant varieert.
Rinus komt elke keer op een andere manier uit de kastquote:Op zondag 22 mei 2011 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar verrassen doet ze me niet. Ze doet elke keer een zwaar emo stuk in haar eigen stijl die nu wel erg herkenbaar is. En daar word ze niet op afgerekend. Zie Rinus die wel constant varieert.
Dank, ik heb het ook pas een halve eeuw te laat ontdekt ;-)quote:Op zondag 22 mei 2011 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Welkom op Fok! trouwens.Beetje een week te laat met de welkomst maar toch.
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:58 schreef BlaBlub het volgende:
Isabelle en Rinus mogen naar de finale, Laurent eruit
Als hij de keus had gehad had hij daar allang voor gezorgd.quote:
Dat wil ie al van dag 1. Maar de belgen mogen gratis stemmen denk ik.quote:
jammer dat hem de keus vanavond ontnomen wordtquote:Op zondag 22 mei 2011 22:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Als hij de keus had gehad had hij daar allang voor gezorgd.
Lekker! Ik ben gek op dingen.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:08 schreef Pheno het volgende:
Kan die Plus-reclame niet verboden worden? het zet aan tot haat jegens de tv, ik wil er dingen naar gooien.
zoiets jaquote:Op zondag 22 mei 2011 22:13 schreef Ewelina het volgende:
En dan toch nieuwsgierig zijn.Toch niet weer dat hij al een jaar droogstaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 mei 2011 22:15 schreef Pheno het volgende:
Isabelle komt weer klaar, dus toch met Stefano?
Krijgen we weer een kelingschoreo.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:15 schreef Misstique het volgende:
Kunnen ze ophouden met dan ker ET?
En isabel langzaam en teder de keel dichtknijpen.
Als ze dan iedere keer zo schreeuwt, snap ik dat de mannen weg gaan....quote:Op zondag 22 mei 2011 22:15 schreef Pheno het volgende:
Isabelle komt weer klaar, dus toch met Stefano?
Mijn moeder doet het nog spannender?quote:
dat viel wel opquote:Op zondag 22 mei 2011 22:18 schreef Cee het volgende:
Pff, vooral met name op die blauwe inzoomen met de camera.
Ja. Wat een hond.quote:
Het was allemaal zo rommelig als de kooi van mijn hamster als ienieminie ewbank gezongen heeft.quote:
Alleen niet zo geslaagde truukjes....quote:Op zondag 22 mei 2011 22:19 schreef megamandy het volgende:
Rinus maakt de battle meer als een team, bij Laurent waren het meer een voor een trucjes
quote:Op zondag 22 mei 2011 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het was allemaal zo rommelig als de kooi van mijn hamster als ienieminie ewbank gezongen heeft.
[..]
Het was allemaal zo rommelig als de kooi van mijn hamster als ienieminie ewbank gezongen heeft.
[..]
Das de sterkste putdown die ik ooit gelezen hebquote:Op zondag 22 mei 2011 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent bekend met het gedrag van mijn huisdier?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik probeer het te trainen dat het de 'artieste' is kwestie gaat aanvallen.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Je bent bekend met het gedrag van mijn huisdier?
Zoals de white bunny rabbit van Monty Python?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik probeer het te trainen dat het de 'artieste' is kwestie gaat aanvallen.
word jij ontspannen van Lieke dan?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:22 schreef Ewelina het volgende:
"De spanning is te voelen hier."
Nou, niet op tv dankzij jou Lieke.
Gehoopt, maar inderdaad niet verwacht.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 22:23 schreef Pheno het volgende:
HAHAH, mijn plan werkte, belgacom platgelegd!
Ik ook, er mag weer een Sinterklaasjournaal komen.quote:
volgende week nog een keerquote:Op zondag 22 mei 2011 22:23 schreef Pheno het volgende:
HAHAH, mijn plan werkte, belgacom platgelegd!
Wat een spannend weekend was het he.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, er mag weer een Sinterklaasjournaal komen.
dat was ook zal zo spannendquote:Op zondag 22 mei 2011 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, er mag weer een Sinterklaasjournaal komen.
Einde van de wereld, Sinterklaasjournaal, finale TUDB...en dan moet ik nog SYTYCD UK nog kijken, wel opgenomen!quote:
Arlene schiet met puur zilver uit haar flamoes alle kandidaten dood.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
...en dan moet ik nog SYTYCD UK nog kijken, wel opgenomen!
Whahahaaaaquote:Op zondag 22 mei 2011 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeker alleen al om die Chantal, die Italiaanse, mag Team Rinus door. En wat betreft Team Laurent, daar trok Lucinda echt de kar. Na hun gezamenlijke routine was de koek op en ja, dan heb je alleen in Lucinda een fighter. Zie Laurent al denken : "Merde, zo hard kedanzt en dan nog nie door". En oh wat was het camera werk weer slecht zeg. Zo kun je toch niet een battle beoordelen met al dat gedraai en in- en outfading. Krijg er nog hoofdpijn van...quote:Op zondag 22 mei 2011 22:21 schreef Sequencial het volgende:
Alleen al voor die brunette moet Rinus door
Ik zet het nu nog even opquote:Op zondag 22 mei 2011 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Arlene schiet met puur zilver uit haar flamoes alle kandidaten dood.
Oeps, nu heb ik het voorgezegd.
*meldtquote:Op maandag 23 mei 2011 10:26 schreef All-out het volgende:
Zit iedereen hier met de laptop op schoot tafel in z'n uppie tudb te kijken ofso?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing has changed. Everything has changed.
en een ontzettende baasquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:17 schreef Cee het volgende:
Wat een ongelofelijke prachtkerel is Rinus toch.
Ik hoop ook dat die vanavond gewoon wint. Ik vind zijn choreo's in eigen stijl echt mooi incl een verhaal.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
en een ontzettende baas![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 mei 2011 19:57 schreef Keroppi het volgende:
Ik ben niet iemand die snel in dit soort programma's gaat stemmen maar voor Rinus maak ik misschien een uitzondering
Heb ik vorige week al gedaan. Normaal geloof ik er ook niet zo in, maar zou het belachelijk gevonden hebben als Laurent ipv Rinus door was gegaan.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:57 schreef Keroppi het volgende:
Ik ben niet iemand die snel in dit soort programma's gaat stemmen maar voor Rinus maak ik misschien een uitzondering
Nee, nog steeds d'r zus.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:30 schreef WillemijnB het volgende:
Zuurstok Lieke.Is d'r stylist nog steeds ziek?
En hoofddeksel!quote:
Ik vind het leuk staanquote:Op zondag 29 mei 2011 20:35 schreef Pheno het volgende:
Ah, Isabelle heeft de windtunnel ook gevonden?
trollquote:Op zondag 29 mei 2011 20:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Isabelle moet zo hard gaat winnen. Ze is elke live-ronde de beste. En Ellen![]()
In haar eigen stijl is ze niet verrassend.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Isabelle moet zo hard gaat winnen. Ze is elke live-ronde de beste. En Ellen![]()
agree!quote:Op zondag 29 mei 2011 20:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Niet verrassend, maar nog steeds de beste.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
In haar eigen stijl is ze niet verrassend.
inderdaad, t zal wat worden!quote:Op zondag 29 mei 2011 20:39 schreef roos85 het volgende:
ben wel benieuwd naar de dans van Rinus en Isabelle
Rinus en Laurent zijn idd veel toffer.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:39 schreef sbientje het volgende:
ik hou helemaal niet van moderne dans eigenlijk... en ik vind isabelle irritant. Maar ze zijn idd wel steeds de beste ja..
Rinus is gewoon veel toffer
Lastig vergelijken als alle andere choreagraven in een andere stijl bezig zijnquote:Op zondag 29 mei 2011 20:38 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Niet verrassend, maar nog steeds de beste.
quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:42 schreef Cee het volgende:
Ik moet goddomme m'n beeldscherm-kleurinstellingen aanpassen hiervoor.
Wat een onzin. Je kan toch vergelijken hoe goed iemand in haar/zijn stijl is. En Isabelle is beter in haar eigen stijl dan de rest in hun stijl. En ook nog eens beter in andere stijlen dan de rest in andere stijlen. Imho dan.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lastig vergelijken als alle andere choreagraven in een andere stijl bezig zijn
Daar zeg je wat. Jouw mening. Ik vind Rinus in zijn stijl veel beter en kan me verrassen.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je kan toch vergelijken hoe goed iemand in haar/zijn stijl is. En Isabelle is beter in haar eigen stijl dan de rest in hun stijl. En ook nog eens beter in andere stijlen dan de rest in andere stijlen. Imho dan.
dat jaquote:Op zondag 29 mei 2011 20:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar zeg je wat. Jouw mening. Ik vind Rinus in zijn stijl veel beter en kan me verrassen.
Het ging me om dat je opmerking dat het "lastig vergelijken als alle andere choreagraven in een andere stijl bezig zijn" onzin is. En dat laat je hiermee zelf ook blijken. Verder is het natuurlijk persoonlijke smaak. En heb ik meer met moderne dans dan met klassiek balletquote:Op zondag 29 mei 2011 20:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar zeg je wat. Jouw mening. Ik vind Rinus in zijn stijl veel beter en kan me verrassen.
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:45 schreef sbientje het volgende:
dat zijn hele mooie woorden
*insert yolante plaatje*
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:45 schreef sbientje het volgende:
dat zijn hele mooie woorden
*insert yolante plaatje*
tellen wel, maar de vervoegingen van jij en jou zijn toch lastigquote:Op zondag 29 mei 2011 20:45 schreef Pheno het volgende:
Lieke kan tellen, de hele week Sesamstraat gekeken zeker!
Nee, jij gaf het aan als feit, terwijl het een mening isquote:Op zondag 29 mei 2011 20:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Het ging me om dat je opmerking dat het "lastig vergelijken als alle andere choreagraven in een andere stijl bezig zijn" onzin is. En dat laat je hiermee zelf ook blijken. Verder is het natuurlijk persoonlijke smaak. En heb ik meer met moderne dans dan met klassiek ballet
Gast het is een forum, dus is het sowieso een mening als iemand iets prijst of afzeiktquote:Op zondag 29 mei 2011 20:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, jij gaf het aan als feit, terwijl het een mening is
Maar niet boeiende discussie, dus kbyethnx, lekker kijken en ergeren aan de presentatie tussen de dansen door
Hopelijk mag hij straks iets zeggen, dan horen we weer iephopquote:
je bent te jong voor mequote:
hahahha idd! Tinus en Rinusquote:
47quote:Op zondag 29 mei 2011 20:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
hoe oud is die Rinus eigenlijk? Soms heb ik het idee al heel oud, maar soms denk ik ook nog best jong.
Ik vind het wel cool. die outfits danquote:Op zondag 29 mei 2011 20:51 schreef WillemijnB het volgende:
Leuke onderbroeken shot!![]()
Wel gedurfd, deze outfit bij hiphop!
isabelle heeft alle stijlen gedaan, dus voor haar zou t niet uitmaken. Ze heeft zelfs gebreaked... vraag me niet hoe dat er uit gezien heeft ;-)quote:Op zondag 29 mei 2011 20:49 schreef WillemijnB het volgende:
Nou ik ben benieuwd! Ik vind het wel jammer dat Rinus twee stijlen heeft die totáál niet in de buurt van zijn eigen stijl komen terwijl Isabelle dan tenminste nog jazz heeft, waar zij ook ervaring mee heeft.
Maar goed, we zullen het zien!
Ik bedoelde het ook positief!quote:Op zondag 29 mei 2011 20:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik vind het wel cool. die outfits dan
Dat, inderdaad inspiratieloze stink'muziek' en de dans hoort er niet bij en die tutu's staan er niet bij en het was ongelijk en, ugh, Rinus, waarom?quote:
Bedankt.quote:
Ik vrees van wel.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:52 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Bedankt.
Zouden ze hiphop nou echt alleen weer doen, omdat het een breed algemeen publiek aanspreekt?
iddquote:Op zondag 29 mei 2011 20:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat, inderdaad inspiratieloze stink'muziek' en de dans hoort er niet bij en die tutu's staan er niet bij en het was ongelijk en, ugh, Rinus, waarom?
Laatste dingetje, daarna moet ze de baas van RTL weer overhalen voor een nieuwe klus.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:54 schreef sbientje het volgende:
lieke doet echt heel raar en nerveus vanavond
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:56 schreef sbientje het volgende:
pff ik word altijd een beetje nerveus van die persoonlijke verhalen van isabelle
De psychwiki van Isabelle beslaat ondertussen twintig pagina's?quote:
das nodig voor modern... hoort bij de stijl he. Vind t wel mooi. Ook knap dat ze t durft eigenlijkquote:
maak er maar 200 vanquote:Op zondag 29 mei 2011 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
De psychwiki van Isabelle beslaat ondertussen twintig pagina's?
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:57 schreef fazzal het volgende:
[..]
das nodig voor modern... hoort bij de stijl he. Vind t wel mooi. Ook knap dat ze t durft eigenlijk
nee, de dans spreekt dan voor zichquote:Op zondag 29 mei 2011 20:58 schreef WillemijnB het volgende:
Nu ga ik nooit naar moderne dans in het theater, maar krijg je daar dan van tevoren ook het hele drama te horen waar de dans over gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |