Ik vrees van wel.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:52 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Bedankt.
Zouden ze hiphop nou echt alleen weer doen, omdat het een breed algemeen publiek aanspreekt?
iddquote:Op zondag 29 mei 2011 20:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat, inderdaad inspiratieloze stink'muziek' en de dans hoort er niet bij en die tutu's staan er niet bij en het was ongelijk en, ugh, Rinus, waarom?
Laatste dingetje, daarna moet ze de baas van RTL weer overhalen voor een nieuwe klus.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:54 schreef sbientje het volgende:
lieke doet echt heel raar en nerveus vanavond
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:56 schreef sbientje het volgende:
pff ik word altijd een beetje nerveus van die persoonlijke verhalen van isabelle
De psychwiki van Isabelle beslaat ondertussen twintig pagina's?quote:
das nodig voor modern... hoort bij de stijl he. Vind t wel mooi. Ook knap dat ze t durft eigenlijkquote:
maak er maar 200 vanquote:Op zondag 29 mei 2011 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
De psychwiki van Isabelle beslaat ondertussen twintig pagina's?
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:57 schreef fazzal het volgende:
[..]
das nodig voor modern... hoort bij de stijl he. Vind t wel mooi. Ook knap dat ze t durft eigenlijk
nee, de dans spreekt dan voor zichquote:Op zondag 29 mei 2011 20:58 schreef WillemijnB het volgende:
Nu ga ik nooit naar moderne dans in het theater, maar krijg je daar dan van tevoren ook het hele drama te horen waar de dans over gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |