Ik ook, er mag weer een Sinterklaasjournaal komen.quote:
volgende week nog een keerquote:Op zondag 22 mei 2011 22:23 schreef Pheno het volgende:
HAHAH, mijn plan werkte, belgacom platgelegd!
Wat een spannend weekend was het he.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, er mag weer een Sinterklaasjournaal komen.
dat was ook zal zo spannendquote:Op zondag 22 mei 2011 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, er mag weer een Sinterklaasjournaal komen.
Einde van de wereld, Sinterklaasjournaal, finale TUDB...en dan moet ik nog SYTYCD UK nog kijken, wel opgenomen!quote:
Arlene schiet met puur zilver uit haar flamoes alle kandidaten dood.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
...en dan moet ik nog SYTYCD UK nog kijken, wel opgenomen!
Whahahaaaaquote:Op zondag 22 mei 2011 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het was allemaal zo rommelig als de kooi van mijn hamster als ienieminie ewbank gezongen heeft.
Zeker alleen al om die Chantal, die Italiaanse, mag Team Rinus door. En wat betreft Team Laurent, daar trok Lucinda echt de kar. Na hun gezamenlijke routine was de koek op en ja, dan heb je alleen in Lucinda een fighter. Zie Laurent al denken : "Merde, zo hard kedanzt en dan nog nie door". En oh wat was het camera werk weer slecht zeg. Zo kun je toch niet een battle beoordelen met al dat gedraai en in- en outfading. Krijg er nog hoofdpijn van...quote:Op zondag 22 mei 2011 22:21 schreef Sequencial het volgende:
Alleen al voor die brunette moet Rinus door
Ik zet het nu nog even opquote:Op zondag 22 mei 2011 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Arlene schiet met puur zilver uit haar flamoes alle kandidaten dood.
Oeps, nu heb ik het voorgezegd.
*meldtquote:Op maandag 23 mei 2011 10:26 schreef All-out het volgende:
Zit iedereen hier met de laptop op schoot tafel in z'n uppie tudb te kijken ofso?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing has changed. Everything has changed.
en een ontzettende baasquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:17 schreef Cee het volgende:
Wat een ongelofelijke prachtkerel is Rinus toch.
Ik hoop ook dat die vanavond gewoon wint. Ik vind zijn choreo's in eigen stijl echt mooi incl een verhaal.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
en een ontzettende baas![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 mei 2011 19:57 schreef Keroppi het volgende:
Ik ben niet iemand die snel in dit soort programma's gaat stemmen maar voor Rinus maak ik misschien een uitzondering
Heb ik vorige week al gedaan. Normaal geloof ik er ook niet zo in, maar zou het belachelijk gevonden hebben als Laurent ipv Rinus door was gegaan.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:57 schreef Keroppi het volgende:
Ik ben niet iemand die snel in dit soort programma's gaat stemmen maar voor Rinus maak ik misschien een uitzondering
Nee, nog steeds d'r zus.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:30 schreef WillemijnB het volgende:
Zuurstok Lieke.Is d'r stylist nog steeds ziek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |