SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvdIf it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
quote:Er waren 41 minuten gespeeld toen de scheidsrechter Pancras een penalty toekende. Wienus van der Berg hield zijn zenuwen in bedwang en scoorde 1-0.
niet getreurd, een wedstrijd duurt 90 minutenquote:Op zondag 22 mei 2011 20:43 schreef BrandX het volgende:
bij de huidige stand zit ik weer in de degradatiezone
Geen blessuretijdquote:Op zondag 22 mei 2011 20:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
niet getreurd, een wedstrijd duurt 90 minuten![]()
maar wij mannen wisten dat al
ik heb nog nul kansen gehad, dus ik hoop op een mooi haags kwartiertje, waarbij ik met 2-1 winquote:
Den Haag heeft vandaag al gewonnenquote:Op zondag 22 mei 2011 20:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb nog nul kansen gehad, dus ik hoop op een mooi haags kwartiertje, waarbij ik met 2-1 win.
Hey tis mijn donderspeech tijdens de thee nu ja!quote:Op zondag 22 mei 2011 20:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
niet getreurd, een wedstrijd duurt 90 minuten![]()
maar wij mannen wisten dat al
wat zeg je tegen ze?:quote:Op zondag 22 mei 2011 20:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hey tis mijn donderspeech tijdens de thee nu ja!
Ik denk dat het iets met K.O. en die terminologie te maken heeftquote:Op zondag 22 mei 2011 20:49 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wat zeg je tegen ze?:
- een balletje kan raar rollen
- de game isn't over untill BrandX sings
- een wedstrijd duurt 90 minuten alles kan nog gebeuren
- je moet gewoon 1 keer meer scoren dan de tegenstander
-
-
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:49 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik denk dat het iets met K.O. en die terminologie te maken heeft
quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:49 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik denk dat het iets met K.O. en die terminologie te maken heeft
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:50 schreef The_Hives het volgende:
[..]
als ze niet winnen slaat ze het hele team met kleren en al onder de douche
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
Altijd naakt natuurlijk. Alleen als ze verliezen ga ik meedouchen, werken zullen ze
!
Dat leuk voor een spits met vorm 'goed', maar ik wil geen puike acties zien, ik wil doelpunten zien!quote:Ismo Pihlamaa is op zijn best bij slecht weer en liet een paar puike acties zien.
maar dan straf je ze toch nietquote:Op zondag 22 mei 2011 21:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
Altijd naakt natuurlijk. Alleen als ze verliezen ga ik meedouchen, werken zullen ze
!
quote:50:10
Bifröst nam in de 50e minuut de leiding na een aanval over rechts. Het ongevaarlijk lijkende schot van Menke Beynen werd op het laatste moment van richting veranderd en liet de keeper kansloos: 1-0.
quote:
feest topicquote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik help je hopen, anders ga je mee de douche in!
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
maar mogen je spelers dan wel een half uurtje later naar binnen
dan presteer ik niet zoals het hoort hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 21:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
je gaat gewoon mee de gangbang in, jeweetz.
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:13 schreef The_Hives het volgende:
2-1 en meteen 3-1 strafkampik had gezegd dat ze de 0 moesten houden, nog 1 tegen en ik stuur ze naar BrandX dat zal ze leren
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:13 schreef The_Hives het volgende:
2-1 en meteen 3-1 strafkampik had gezegd dat ze de 0 moesten houden, nog 1 tegen en ik stuur ze naar BrandX dat zal ze leren
Wat een uitgebreide eerste helft.quote:FcSneek-speler Veikko Numminen kreeg geel na een zware overtreding. Toen FcSneek-speler Percy Bardorf vol doorhaalde op zijn tegenstander ontving hij voor deze nare overtreding terecht een gele kaart van de leidsman.
ach zie het maar zo, er zijn toch weer 45 minuten van je leven voorbijquote:
quote:[Hattrick] #554: Regen in thuiswedstrijden
quote:Er was geen regen voorspeld, zodat er vandaag 10602 toeschouwers naar De Leeuw kwamen.
quote:
quote:A questionable penalty 66 minutes in gave the home side the lead, 1 - 0. The visitors' goalie didn't stand a chance as Fabio Weiss knocked the ball home.
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:26 schreef ScudRaket het volgende:
Het dreigen met de toorts van BrandX werkt:
[..]
hier nietquote:Op zondag 22 mei 2011 21:26 schreef ScudRaket het volgende:
Het dreigen met de toorts van BrandX werkt:
[..]
quote:Melvin Sutman vergrootte de voorsprong van Pancras naar 2-0 door een vlijmscherpe voorzet van rechts in te koppen.
jij bent real?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn competitie lijkt een beetje op de Spaanse competitie. 2 team die strijden om de titel maar wel met een hele grote voorsprong op de nummer 3 (9 punten op dit moment).
quote:
quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ben niet meer in de mood
[/eenechtwijfzijndmodus]
ja dus, die van mij ging half 5 vanmorgenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:56 schreef BrandX het volgende:
[..]![]()
Ik ga pitten, wekkertje gaat om 5 uur morgenochtend
Zit je nog in de beker?quote:Op maandag 23 mei 2011 12:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
2-1 gewonnen en alleen aan de leiding (1 puntje voorsprong). Wel ook m'n 2e winger er afgetrapt en die gaat hoogstwaarschijnlijk de bekerpot niet halen woensdag. Wingert1 ging er 2 weken terug met +3,heulveul af en is ook al niet inzetbaar, kortom ben ik redelijk vleugellam zo..
Wanneer vind die training van je jeugd nou precies plaats? Ik hoorde eerste een uur na de wedstrijd, maar ik speel de wedstrijden altijd op zondag om 12:30. Tot nu toe heb ik nog niks gelezen..quote:Op maandag 23 mei 2011 13:18 schreef MrMoon het volgende:
mn jeugdmiddenvelder (16jr 21dg) met pot. goed positiespel is inmiddels redelijk positiespel
De training zelf vind 1 seconde na de wedstrijd plaats. De uitslag van deze training krijg je 24 uur later.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:15 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Wanneer vind die training van je jeugd nou precies plaats? Ik hoorde eerste een uur na de wedstrijd, maar ik speel de wedstrijden altijd op zondag om 12:30. Tot nu toe heb ik nog niks gelezen..
Dan geeft de trainer dat aan. Al verbeteringen worden gemeld door hem.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:41 schreef OmniRocket het volgende:
hoe kun je zien dat een speler beter is geworden?
Ja je zou alles kunnen vergelijken, maar dat is niet echt praktisch.
Zowel jeugd als het eerste?quote:Op maandag 23 mei 2011 15:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan geeft de trainer dat aan. Al verbeteringen worden gemeld door hem.
Linkje naar team?quote:Op maandag 23 mei 2011 16:07 schreef Verbal_Kint het volgende:
Jaja, na een tijd afwezigheid (ik was helemaal gestopt), begon t weer te kriebelen. Nu als Fenster FC in de VII. Uiteraard weer def trainer. Nog geen CA
Weer iets wat mij persoonlijk weinig zegtquote:23-05-2011 Hattrick Widgets en Hattrick United
Ik ben altijd dol geweest op Hattrick-managers die hun fantasie de vrije loop laten en die zo rondom hun club een hoop leven in de brouwerij brengen. Voor mij is dit een van de mooiste dingen van Hattrick. Het brengt dit spel naar een heel nieuwe dimensie. Daarom ben ik blij dat ik kan vertellen dat we een aantal nieuwe gereedschappen voor je hebben om dit nog makkelijker te maken.
Op hattrickwidgets.org kun je een leuke verzameling widgets vinden, die je gratis kunt gebruiken op je site of blog. Deze widgets werken op de meeste platformen.
Op hattrickunited.org kun je heel gemakkelijk een eigen blog/site maken en zo alle mooie verhalen over je team en spelers delen met de rest van de Hattrickwereld. Helemaal voor niets.
Op Hattrick United vind je vanaf nu ook onze officiële blogs.
Mwoah. Dat is weer gedaan om de community weer wat meer bij HT te betrekken. Zelf zal ik er niets mee doen, maar ik denk dat veel mensen het wel leuk vinden.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Weer iets wat mij persoonlijk weinig zegtiemand die daar anders over denkt?
Nee, dat kan ik nietquote:
VERBAL!quote:Op maandag 23 mei 2011 16:07 schreef Verbal_Kint het volgende:
Jaja, na een tijd afwezigheid (ik was helemaal gestopt), begon t weer te kriebelen. Nu als Fenster FC in de VII. Uiteraard weer def trainer. Nog geen CA
Outpost! Ouwe gabberquote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 18:33 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Outpost! Ouwe gabber![]()
Alles zit d'r nog aanBij jou?
Voor de liefhebbers: teamID: 766290
linkje: http://www74.hattrick.org/Club/?TeamID=766290
quote:1. F.c Jestrovic 9 8 1 0 39 6 33 25
2. Sticky Fingaz 9 7 2 0 25 10 15 23
3. coscataem 9 5 2 2 17 10 7 17
4. les batards 9 4 2 3 10 9 1 14
5. oudenhove1 9 3 1 5 20 23 -3 10
6. de schapenkoppen 9 3 1 5 18 24 -6 10
7. FC The Freetjes 9 1 0 8 8 31 -23 3
8. The_slaughters 9 0 1 8 14 38 -24 1
ook maar even gebookmarktquote:Op maandag 23 mei 2011 18:33 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Outpost! Ouwe gabber![]()
Alles zit d'r nog aanBij jou?
Voor de liefhebbers: teamID: 766290
linkje: http://www74.hattrick.org/Club/?TeamID=766290
het is op en top gezelligheid hierquote:Op maandag 23 mei 2011 21:04 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Verdomd, wat een gezelligheidIk zal jullie ook weer eens zoeken
is toch weer mooi meegenomenquote:23-05-2011 (10/45) Je hebt Paultje verkocht en 237 150 ¤ ontvangen.
hoi, ik ben Hives. Aangenaamquote:Op maandag 23 mei 2011 18:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van gabber...
![]()
![]()
Ja gelukkig wel.Bij jou ook?
Heb je net al ff gebookmarkt.
quote:Op maandag 23 mei 2011 19:36 schreef Gijs_ het volgende:
Het gespam heeft even een tijdelijk staakt het vuren en plots komen er allemaal oude bekenden langs... zou het wat met elkaar te maken hebben?
Nee sorry dat durf ik niet... Men verteld dat je negert ben en daar ben ik bang voor....quote:Op maandag 23 mei 2011 22:19 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hoi, ik ben Hives. AangenaamVertel eens wat over jezelf
en als ik je beloof je niet met je tanden over het asfalt te laten schrapenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee sorry dat durf ik niet... Men verteld dat je negert ben en daar ben ik bang voor....
Dan nog niet.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:27 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en als ik je beloof je niet met je tanden over het asfalt te laten schrapen
dan beloof ik de hele tijd te lachen zodat je ziet waar ik benquote:Op maandag 23 mei 2011 22:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan nog niet.Heb je gezien dat t al donker is buiten? Ik zie nooit aankomen wat jij doet dus vertrouw t voor geen meter!
Hahahaha me lachend in elkaar tremmen ja ja. Kan je wel! Jij is grote bos negert ikke is kleine blanke...quote:Op maandag 23 mei 2011 22:38 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dan beloof ik de hele tijd te lachen zodat je ziet waar ik ben
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hahahaha me lachend in elkaar tremmen ja ja. Kan je wel! Jij is grote bos negert ikke is kleine blanke...
Geef haar een kusje van me!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:51 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
ik ben weg naar schiphol. Een breezahtje halen
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:20 schreef The_Hives het volgende:
[..]we zijn bezig met een oldbies meet dus dan zoek je contact met iedereen
en blijkbaar zoeken ze dan ook even het topic op
thnx zodra ik weer ruimte heb, ben je de eerste..quote:verbalkint340 is vanaf nu een supporter van je team!
Nog welquote:
Komradskiquote:Op maandag 23 mei 2011 23:36 schreef komrad het volgende:
Verbal, hoe is het met je??
Sinds ik, zonder te spelen, weer een paar dagen meelees komen allemaal oldies langs
wetenschap is a bitch, ik heb promoveren nooit getrokken. ik heb echt respect voor AIO'squote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:23 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Komradski![]()
Gaat goed, promotie is n beetje stressen soms, maar verder ok. Met jou?
Zal ik je uitnodigen in onze league, is nog n plekje over
quote:
Heb nog 1,5-2 jr. Maar dan ws wat anders, trek dat niet veel langer denk ik. Geen ht-kriebels, bang veel tijd kwijt te zijn?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:01 schreef komrad het volgende:
[..]
wetenschap is a bitch, ik heb promoveren nooit getrokken. ik heb echt respect voor AIO's. Hoe lang heb je nog te gaan? Met mij gaat het erg goed
Hattrick ga ik niet meer aan beginnen...
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:49 schreef Nixx- het volgende:
* Nixx- komt ook maar weer eens hier kijken.
Netjes. Dus klassebehoud is vrijwel zeker?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:44 schreef Nixx- het volgende:
Dank je wel
Ik heb weer de weg naar boven gevonden met mijn team.
De laatste paar wedstrijden rijg ik een paar mooie overwinningen aan elkaar.
Ik ben sinds mijn laatste post hier geklommen van de 7e naar de 4e plaats.
In mijn competitie zitten de nummer 2 t/m 5 erg dicht bij elkaar.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:55 schreef sir_dalord het volgende:
[..]vk
ach, ik heb gehoord dat hives een poster van mij boven zijn bed heeft hangen, dus ik weet niet dat hij niet niet meent!
wat is id?quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
1-1 bij rust. NegWE + pleister voor m'n spits. Tegenstander speelt 4-5-1 en pakt 52% bbz (mede dankzij posWE voor een IM.
M.a.w. ben ik niet geheel kansloos, al zal scoren lastig zijn, dat geldt normaal gesproken echter ook voor hem.
331962539quote:
ja, ik was net snugger genoeg om naar je sig te kijken of je team naam/id er in stondquote:
Goed bezig!quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:03 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, ik was net snugger genoeg om naar je sig te kijken of je team naam/id er in stond
Beide verdedigingen zouden sterker moeten zijn dan de respectievelijk aanval. Daarnaast ontloopt 't balbezit elkaar niet al te veel, dan kan 't verkeren.quote:
Uiteraard, al hoop ik niet dat het zover hoeft te komen. Krijg er altijd gigantisch de zenuwen vanquote:
ja logischquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Uiteraard, al hoop ik niet dat het zover hoeft te komen. Krijg er altijd gigantisch de zenuwen van
Weet alleen niet of dat 'm alleen middenveld- of ook nog aanvals- en verdedigingsratings kost. Sowieso gunstig natuurlijkquote:79:00
Troch de druk fan de slotminuten hiene de ûnerfaren spilers fan topaanbieding.com problemen om har spulnivo fêst te hâlden.
Uitmuntend oid, dat levert geen problemen op. Vermoed dat die melding bij hem te maken had met die verwarringsmelding in minuut 79, weet dat echter niet zeker.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:45 schreef The_Hives het volgende:
verlenging. Wat is jouw organisatie skill?
dat zekerquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:46 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[.
Sowieso tof natuurlijk dat ik een verlenging heb gehaald in ronde10 en wie weet mag ik uiteindelijk nog aan 't langste eind trekken..
En dan verliezen van een oud-competitiegenoot van mequote:Op woensdag 25 mei 2011 18:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
Maar wel veel respect voor het halen van ronde 9.
Ik heb eigenlijk weinig ht kriebels. Voordat ik stopte heb ik nog wel een paar maanden mijn team in leven gehouden door 1x per maand in te loggen maar dat werd op een bepaald moment zelfs te veel moeitequote:Op woensdag 25 mei 2011 08:52 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Heb nog 1,5-2 jr. Maar dan ws wat anders, trek dat niet veel langer denk ik. Geen ht-kriebels, bang veel tijd kwijt te zijn?Kan me wel herinneren dat je altijd uitgebreid analyseerde
Maak er maar ronde10 vanquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
Maar wel veel respect voor het halen van ronde 9.
Nu ik de ratings zo zie toch wel balen. Daar had ook best een overwinning voor mij mogen vallen, maar afijn.. Ronde10 is een hele mooie prestatie. Nu morgen maar eens een nieuw vlaggetje zien te scoren en 6 nieuwe trainees zoeken voor optimale training volgende weekquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:55 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
En dan verliezen van een oud-competitiegenoot van me
10 alweer. Damn. Held.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:47 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Maak er maar ronde10 van
[..]
Nu ik de ratings zo zie toch wel balen. Daar had ook best een overwinning voor mij mogen vallen, maar afijn.. Ronde10 is een hele mooie prestatie. Nu morgen maar eens een nieuw vlaggetje zien te scoren en 6 nieuwe trainees zoeken voor optimale training volgende week
quote:25-05-2011 Uitgebekerd
Na 10 mooie weken zit het er op, in een uitverkocht en kolkend 't Wjerstribbige Lân trokken de fiere Friezen onder bezielende leiding van coach Nassim Arabi vandaag aan het kortste eind tegen het sterke topaanbieding.com van manager leendertva (331962539).
Een discutabele strafschop aan het begin van de verlenging bracht de beslissing, 1-2. In de eerste helft zorgde Ángel Gómez met een flitsende actie nog wel voor de 1-1 . Kansen op meer waren helaas niet besteed aan 'local hero' Yonah Tebbens, waarna een uitblinkende keeper Kristiaan Flinterman in de 94e minuut alsnog moest capituleren.
Yonah: "Dit is echt zo verschrikkelijk. Je bent in eigen huis zo dicht bij en dan wil 'ie er gewoon net niet in. Ik zal hier nog wel een paar nachten wakker van liggen.."
Nassim: "We hoeven ons absoluut niet te schamen voor deze prestatie. 't Zou me niks verbazen wanneer topaanbieding.com volgend seizoen in de 2e divisie uitkomt. Dat je het zo'n ploeg zo lastig maakt is iets waar we trots op mogen zijn!"
quote:Als Pieter van Groningen echter zo beroerd blijft spelen, ziet de toekomst er voor hem niet rooskleurig uit.
waar een wil is, is een wegquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:50 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Wat er niet in zit, komt er ook niet uit
Nee, niet helemaal.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
Netjes. Dus klassebehoud is vrijwel zeker?
Dus op zich nog wel een spannend seizoen dus verder.quote:Op donderdag 26 mei 2011 07:31 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Nee, niet helemaal.
Directe degradatie is uitgesloten.
Maar er is nog wel kans op een kwalificatie wedstrijd.
Same here. Als we tenminste beide geen punten verspelen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:40 schreef The_Hives het volgende:
zie net dat laatste wedstrijd van het seizoen de kampioenswedstrijd zal worden
Ook leukquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Same here. Als we tenminste beide geen punten verspelen.
Maar mijn wedstrijden naar de laatste zijn eenvoudiger dan die van hem.
Ik sta 2e met 9 punten voorsprong op de nummer 3. En hij staat 3 punten boven mij doordat hij de eerste wedstrijd tegen mij met geluk had gewonnen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:50 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ook leukWij steken er allebei bovenuit, dus ga er vanuit dat we beide alles winnen. Dan komt het op de laatste wedstrijd aan en ik sta 1 punt boven hem
in de tussentijd je team nog versterkt? Ik had tegen nummer 2 met 2-1 gewonnen en tegen nummer 3 gelijk gespeeld. Maar daarna pas mn team versterkt met verdedigers en een goede aanvaller. Ik moet dus een goede kans makenquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik sta 2e met 9 punten voorsprong op de nummer 3. En hij staat 3 punten boven mij doordat hij de eerste wedstrijd tegen mij met geluk had gewonnen.
Nope. Met mijn huidige team moet ik hem makkelijk kunnen hebben normaal. Alleen hopen dat er geen blessures zijn dan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:58 schreef The_Hives het volgende:
[..]
in de tussentijd je team nog versterkt? Ik had tegen nummer 2 met 2-1 gewonnen en tegen nummer 3 gelijk gespeeld. Maar daarna pas mn team versterkt met verdedigers en een goede aanvaller. Ik moet dus een goede kans maken
afkloppenquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nope. Met mijn huidige team moet ik hem makkelijk kunnen hebben normaal. Alleen hopen dat er geen blessures zijn dan.
quote:
Ja, dat wel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dus op zich nog wel een spannend seizoen dus verder.
TV :quote:Thomas van den Bosch (169155062)
30 jaar en 10 dagen, volgende verjaardag: 05-09-2011
goed in vorm, conditie redelijk
Een populair persoon die evenwichtig en oprechtis.
Hij heeft goed ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: GARANHOES F.C.
(sinds 23-06-2010 (10/42), 3s 1d)
Total Skill Index (TSI): 32 850
Loon: 28 236 ¤ (23 530 ¤) /week inclusief 20% bonus
451 776 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 28-05-2011 00:55 (1 dag 10u 25m)
Vraagprijs: 2 000 000 ¤
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden:
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: matig
Wel jammer dat ie weer veel te duur op de tl staat. Ok hij mag wat meer kosten als FC maar ehm 4 a 5 ton?quote:Eerdere transfers met vergelijkbare spelers:
ID Datum TSI Prijs Leeftijd Vorm
156584344 22-05-2011 (9/45) 29 310 1 292 000 ¤ 30 goed
164223348 11-05-2011 (8/45) 7 340 696 000 ¤ 30 rampzalig
156563685 02-05-2011 (7/45) 19 100 1 041 000 ¤ 30 slecht
145596492 30-03-2011 (2/45) 27 930 1 658 000 ¤ 30 goed
152485018 27-03-2011 (1/45) 30 290 1 625 000 ¤ 30 redelijk
153943656 21-03-2011 (1/45) 28 840 2 000 000 ¤ 30 redelijk
157609391 14-03-2011 (16/44) 27 000 1 216 000 ¤ 30 redelijk
154712738 11-02-2011 (11/44) 23 920 1 800 000 ¤ 30 redelijk
145596492 06-02-2011 (10/44) 26 760 1 567 000 ¤ 30 redelijk
Mediaangemiddelde prijs 1 567 000 ¤
Gemiddelde prijs 1 432 778 ¤
Ja, dat zou voor een goed leider wel reëel zijn, voor een redelijk leider iets minder. Maar je kunt het altijd afwachten... als niemand hem koopt zal hij hem wellicht daarna voor minder listenquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:33 schreef Outpost76 het volgende:
Eindelijk een van den Bosch speler die evt ooit coach kan worden.
[..]
TV :
[..]
Wel jammer dat ie weer veel te duur op de tl staat. Ok hij mag wat meer kosten als FC maar ehm 4 a 5 ton?
Redelijk normaal voor een FC lijkt me.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:33 schreef Outpost76 het volgende:
Eindelijk een van den Bosch speler die evt ooit coach kan worden.
[..]
TV :
[..]
Wel jammer dat ie weer veel te duur op de tl staat. Ok hij mag wat meer kosten als FC maar ehm 4 a 5 ton?
Ik heb al geboden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:36 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, dat zou voor een goed leider wel reëel zijn, voor een redelijk leider iets minder. Maar je kunt het altijd afwachten... als niemand hem koopt zal hij hem wellicht daarna voor minder listen
Hij heeft sowieso meer TSI dan alle TV's, en is redelijk jong qua dagen. Dat moet je ook nog meenemen in de bereking. Ik vind het een nette prijs.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb al geboden.Ik heb zo iets al eerder gehad en gewacht. Toen bood iemand anders en moest ik dus nog meer gaan bieden om m alsnog te kopen. Zn deadline 0.55 zondag ochtend is wel gunstig.
Al kan er dan ook net een dronken iemand thuis komen en denken van 'heuuuuh... *klik!*'quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb al geboden.Ik heb zo iets al eerder gehad en gewacht. Toen bood iemand anders en moest ik dus nog meer gaan bieden om m alsnog te kopen. Zn deadline 0.55 zondag ochtend is wel gunstig.
Nu maar hopen dat ik niet overboden ga worden dan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij heeft sowieso meer TSI dan alle TV's, en is redelijk jong qua dagen. Dat moet je ook nog meenemen in de bereking. Ik vind het een nette prijs.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:39 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Al kan er dan ook net een dronken iemand thuis komen en denken van 'heuuuuh... *klik!*'
Daar zou ik mijn geld iig niet op inzetten neequote:Op donderdag 26 mei 2011 14:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zal zelf rond die tijd ook niet nuchter meer zijn gok ik zo.
Zou ik idd maar niet doen als ik jou was.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:41 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Daar zou ik mijn geld iig niet op inzetten nee
Het duurt ook nog zo lang tot het zondag is...quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ik niet overboden ga worden dan.Vind dit toch al een pittige prijs voor zo een ouwe lul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:48 schreef Outpost76 het volgende:
Straks (incl mn 2 verdedigers die elders training krijgen) 7 A van den Bosch spelers.
Begint erop te lijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet voor de VIII sowieso wel sterk genoeg zijn
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
Ja toch? Ik heb ook nog 2 B trainies lopen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:50 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Begint erop te lijkenMoet voor de VIII sowieso wel sterk genoeg zijn
Die blijft ook voorlopig nog bij me spelen want met hem maak ik nooit meer winst...quote:9. Sébastien Guérin
21 jaar en 18 dagen, TSI = 42 960
uitstekend in vorm, conditie redelijk [Koppen]
Heeft slecht ervaring en is een matig leider
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: wonderbaarlijk Passen: uitstekend
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Kun je er voorlopig ook wel bij hebben toch?quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Die blijft ook voorlopig nog bij me spelen want met hem maak ik nooit meer winst...
Die kan ik er voorlopig prima bij hebben ja.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:59 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Kun je er voorlopig ook wel bij hebben toch?Jaak heet iig 90 minuten gemaakt deze week
Auch das minder..... Misschien dat dF zn zustertjes wat voor je kunnen doen....quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:06 schreef PeeJie_ het volgende:
Pff zelf gisteravond geblesseerd geraakt met voetbal, ik denk een + 4, kruisbanden gescheurd (alleen dat weet de huisarts niet zeker en op de foto zien ze eerst alleen botbreuken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pfff, dat is balen zeg...quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:06 schreef PeeJie_ het volgende:
Pff zelf gisteravond geblesseerd geraakt met voetbal, ik denk een + 4, kruisbanden gescheurd (alleen dat weet de huisarts niet zeker en op de foto zien ze eerst alleen botbreuken.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Auch das minder..... Misschien dat dF zn zustertjes wat voor je kunnen doen....Welke zustertjes zijn danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie niet dom is moet slim zijn!
Pff, erg vervelend. Beterschap man.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:06 schreef PeeJie_ het volgende:
Zou jij zelf zo'n speler kopen ?quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:51 schreef IPeePie het volgende:
Is het het eigenlijk waard om een speler op 17y0d te promoveren, die als enige skill redelijk passen heeft? Rest is niet hoger dan zwak.
Tuurlijk niet, ik verwacht ook geen hoge prijs. Maar krijg ik er meer voor dan het kost om hem op de TL te plaatsen?quote:
1000eu, is dat uberhaupt de moeite waard om het te proberen ?quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:59 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik verwacht ook geen hoge prijs. Maar krijg ik er meer voor dan het kost om hem op de TL te plaatsen?
Echt wel, als ie getraind gaat worden krijg ik nog vorige clubgeld en dergelijkequote:Op donderdag 26 mei 2011 16:03 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
1000eu, is dat uberhaupt de moeite waard om het te proberen ?
En moederclug geld.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:08 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Echt wel, als ie getraind gaat worden krijg ik nog vorige clubgeld en dergelijke
Hij had ooit wat Friese deerntjes ingehuurd om een speler sneller te laten herstellen en dat heeft gewerkt.quote:
Friese plattelandsvrouwen... harde werkers... en ik kan het wetenquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij had ooit wat Friese deerntjes ingehuurd om een speler sneller te laten herstellen en dat heeft gewerkt.
Vertel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:24 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Friese plattelandsvrouwen... harde werkers... en ik kan het weten
Oja, heb je gelijk aanquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:08 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Echt wel, als ie getraind gaat worden krijg ik nog vorige clubgeld en dergelijke
Niet echt passend in dit topic hoorquote:
Vraag me op de meet nog maar eens...quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach off topic zijn we hier wel gewent hoor.
Enkele momenten na aanmelden toch tegenwoordig?quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:41 schreef j95 het volgende:
Hoelang duurt het wel niet voordat je een nieuw team krijgt
Ik wacht al een dag.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:41 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Enkele momenten na aanmelden toch tegenwoordig?
We mochten de laatste keer maar drie data opgeven toch? Mijn voorkeur lag in juli... Maar ik sluit niet uit dat ik er toch bij zal zijnquote:
Oh top! Het wordt dus echt druk in mn kleine huisje.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:43 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
We mochten de laatste keer maar drie data opgeven toch? Mijn voorkeur lag in juli... Maar ik sluit niet uit dat ik er toch bij zal zijn
Ik beloof niks hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh top! Het wordt dus echt druk in mn kleine huisje.
Oh ok. Geef mij het nummer eens van die vrienden. Dan bel ik ze wel ff dat je niet kan 6 aug.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik beloof niks hoorIk heb met vrienden afgesproken een bepaalde periode vrij te houden om even ergens naar het buitenland te gaan. Daarover is dus allemaal niks zeker, maar als ik dan gewoon hier ben doe ik Pijnacker wel weer even aan
Laatste plan is overigens om naar sziget te gaan, vanaf 8 augustus... in dat geval gaat het dus lukkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh ok. Geef mij het nummer eens van die vrienden. Dan bel ik ze wel ff dat je niet kan 6 aug.
Oh top! Neem je wel een luchtbed oid mee? Denk dat er weinig andere slaap plekken zijn hier tzt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:58 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Laatste plan is overigens om naar sziget te gaan, vanaf 8 augustus... in dat geval gaat het dus lukken
Ja hoor!quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh top! Neem je wel een luchtbed oid mee? Denk dat er weinig andere slaap plekken zijn hier tzt.
En heel veel bier drinken...quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top! Kan je tenminste je belofte na komen.![]()
Ik doelde dan ook op die belofte.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:12 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En heel veel bier drinken...Maar nu was dat na de vorige meet ook al een belofte
Die kom ik sowieso na. Dan kan ik ook een beetje meegaan in de stemming en het niveau om me heen...quote:
Geen idee, maar je hebt je team vast vandaag nog of morgen!quote:
Met het niveau had je volgens mij toen al geen moeite.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:44 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Die kom ik sowieso na. Dan kan ik ook een beetje meegaan in de stemming en het niveau om me heen...
Ooit heb je een team moeten maken, maar ik weet dat hier veel kenners zitten dus vandaarquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bijna iedereen hier heeft al een team dus kunnen we dat niet weten.
Gemiddeld duurt het één dag, maar het kan uiteraard net wat langer duren. Eventjes geduld hebbenquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:59 schreef j95 het volgende:
[..]
Ooit heb je een team moeten maken, maar ik weet dat hier veel kenners zitten dus vandaarheb zelf overigens ook al eens een team gehad.
Ja in 2006 en toen moest ik een week of langer wachten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:59 schreef j95 het volgende:
[..]
Ooit heb je een team moeten maken, maar ik weet dat hier veel kenners zitten dus vandaarheb zelf overigens ook al eens een team gehad.
quote:Leen van Groningen (129485598)
Eigenlijk niet. Die kost alleen maar geld...quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]hij kan niks, maar zn naam is wel cool
Doet me denken om die gast te mailen of er nog nieuwe Prentjes zijnquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]hij kan niks, maar zn naam is wel cool
hehe ach heel Fok!Hattrick is wat inactiefquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Doet me denken om die gast te mailen of er nog nieuwe Prentjes zijn![]()
Ik kak wat in met de actiefheid...
Hoiquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:45 schreef Xummon het volgende:
nog iemand een supporter nodig??? ik heb 5 slots vrij
op de lange termijn wel, maar als ik snel geld nodig heb kan ik bij hem terechtquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Die kost alleen maar geld...
St Jurgen Lubeck zul je waarschijnlijk ook al eens zijn tegen gekomen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:16 schreef Outpost76 het volgende:
Nait soezen.. deurbroezen wil weer 4 spelers kopen die ik ook wil!
Nope ken ik niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
St Jurgen Lubeck zul je waarschijnlijk ook al eens zijn tegen gekomen?
quote:Gerard-Jan Linders (312672806)
18 jaar en 16 dagen, volgende verjaardag: 30-08-2011
matig in vorm, conditie goed
Een gemeen persoon die evenwichtig en eerlijkis.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: F.C. Schiopii
(sinds 21-03-2011 (1/45), 9wk 3d)
Total Skill Index (TSI): 1 650
Loon: 588 ¤ (490 ¤) /week inclusief 20% bonus
9 408 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Vraagprijs: 127 000 ¤
Hoogste bod: 172 000 ¤ door We sturen je met een kluitje het Bosch in!
Het bieden is geëindigd!
Huidige vaardigheden:
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
quote:Mediaangemiddelde prijs 172 000 ¤
Gemiddelde prijs 172 200 ¤
Dat team zoekt ook in de spelers die wij zoeken. Maar misschien dat die zich dan beperkt tot alleen 17 jarigen, daar waar Deurbroezen dus 17 en 18 jarige zoekt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nope ken ik niet.
Maar de 1e is weer voor zn neus weg gekaapt.
[..]
[..]
Tot ze goed zijn in passen en dan verkoop ik ze voor 4 a 5 ton.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat team zoekt ook in de spelers die wij zoeken. Maar misschien dat die zich dan beperkt tot alleen 17 jarigen, daar waar Deurbroezen dus 17 en 18 jarige zoekt.
Leuke speler in ieder geval. Hoe lang train je ze nu op? 1 pop en dan verkopen?
Dan is hij opnieuw begonnenquote:
Ook al!quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:29 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Dan is hij opnieuw begonnenen is bij sirda in de competitie
Speler die ik morgen kan promoverenquote:Louis Oosterveld
16 jaar en 111 dagen [Koppen]
Keepen: onbekend (max. waardeloos)
Verdedigen: matig (max. redelijk)
Positiespel: matig (max. matig)
Vleugelspel: redelijk (max. redelijk)
Passen: onbekend (max. redelijk)
Scoren: onbekend (max. matig)
Spelhervatting: onbekend
ach, weet niet of het daarom isquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat zo een oldbies meet allemaal niet teweeg kan brengen...
Ja, ik kwam er pas laat achter dat hij behoorlijk multi was.. Ik denk dat hij zeker matig in passen is dus nu maar hopen dat iemand hem oppikt voor een paar tonquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wel jammer adt ie niet overal max is uitgetraint....
16-5 begonnen en meteen 16 transfersquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat zo een oldbies meet allemaal niet teweeg kan brengen...
quote:Waailappen FC (811984)
Noord-Brabant, VIII.37
Competitie
7e in VIII.37
Clubdetails
Bestuurd door kampsjaak
Fanclub: 131 leden
Stadion: Waairena (capaciteit 12 000)
Ranglijst: 29 797
quote:
Duidelijk wel dus!quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:44 schreef The_Hives het volgende:
[..]
16-5 begonnen en meteen 16 transfers![]()
[..]
Daar krijg je geen paar ton voor hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, ik kwam er pas laat achter dat hij behoorlijk multi was.. Ik denk dat hij zeker matig in passen is dus nu maar hopen dat iemand hem oppikt voor een paar ton
Denk het wel als hij matig of redelijk passen heeftquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar krijg je geen paar ton voor hoor.
Mja als mn tante.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
Denk het wel als hij matig of redelijk passen heeft
mja als je tante je oom blijkt ben jij dus ontmaagd door een ventquote:
Ach t was iig lekker, dat kan jij niet zeggen van die trans die jou gedaan heeft bij je ontmaagding.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
mja als je tante je oom blijkt ben jij dus ontmaagd door een vent
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach t was iig lekker, dat kan jij niet zeggen van die trans die jou gedaan heeft bij je ontmaagding.
komradquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:02 schreef komrad het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk weinig ht kriebels. Voordat ik stopte heb ik nog wel een paar maanden mijn team in leven gehouden door 1x per maand in te loggen maar dat werd op een bepaald moment zelfs te veel moeite
Analyseren, wat was dat ook al weer![]()
En Sirda, hoe is het met je?
quote:Wout van den Bosch: Hij verbeterde zich op het gebied van passen van waardeloos naar slecht. (Dat ik op mijn leeftijd nog stijgen kan zeg!![]()
)
Cesur Işıla : Zijn beoordeling op het gebied van passen steeg van uitstekend naar formidabel.
Beau Van den Bosch: Op passen steeg hij van zwak naar matig.
Alex Mighty: Op passen steeg hij van matig naar redelijk.
Deze gaat vanavond op de tl.quote:40. Cesur Ilay
19 jaar en 60 dagen, TSI = 12 980
redelijk in vorm, conditie matig [Krachtig]
Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: formidabel
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Welk gedeelte snap je niet en hoever ben je al ?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:51 schreef j95 het volgende:
Ik heb een teamAl snap ik er, net als vorige keer, natuurlijk geen ene klote van. Doorzetten maar.
Hagonline.org > beginnerstipsquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:51 schreef j95 het volgende:
Ik heb een teamAl snap ik er, net als vorige keer, natuurlijk geen ene klote van. Doorzetten maar.
Ik doe nu even die manager opdrachtjes, maar ik vind het overzicht van de spelers nogal lastig om te zien wie je op moet stellen en wat je het best kan trainen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:13 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Welk gedeelte snap je niet en hoever ben je al ?
Onderste gaat eruit. Ooit uit eigen jeugd gepromoveerd, nu wonderbaarlijk def met redelijk passen en krachtig... jammer dat het geen cent oplevert!quote:Bálint Pest Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van uitmuntend naar briljant.
Pieter Derveld Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van briljant naar wonderbaarlijk.
In grote lijnen: (corrigeer me als ik het verkeerd heb)quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:16 schreef j95 het volgende:
[..]
Ik doe nu even die manager opdrachtjes, maar ik vind het overzicht van de spelers nogal lastig om te zien wie je op moet stellen en wat je het best kan trainen.
Thanks. Hier kan ik wat meequote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:33 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
In grote lijnen: (corrigeer me als ik het verkeerd heb)
- Je begint met "een" team met een paar spelers, waarschijnlijk in de 8e klasse
- Je kiest zelf waar je voor gaat trainen. Populaire trainingsoptie's zijn positiespel, verdedigen, vleugelspel. Dit zijn de trainingstype's waar je het meeste spelers mee kan trainen. Zoek maar op de website's welke positie's je precies traint en welke voor / nadelen de meeste trainingstype's hebben.
- Zoek spelertjes van 17 - 18 jaar oud om te gaan trainen voor deze positie's. Zorg ervoor dat deze iig de trainingsvaardigheid iets hoger ligt als de rest van hun vaardigheden (redelijk / goed als je net begint, dit kan je dan nog betalen).
- Je kan meerdere spelers trainen door een x aantal op te stellen in oefenwedstrijden en andere spelers op te stellen in je competitiewedstrijden. Als je dezelfde speler opstelt met de competitiewedstrijd en oefenwedstrijd, krijgen ze toch maar 1x training.
- Daarna komt het helemaal op jezelf, tactieken bekijken, doorlezen wat alles inhoud en wedstrijden analyseren om te kijken hoe je van je volgende tegenstander kan winnen
- Spelers verkopen en weer opnieuw beginnen (met iets betere spelers), denk ook aan je stadiongrootte etc.
En de belangrijkste tip, vooral in het begin is... heb geduld!quote:
Hehe, leuk, samen in een poulequote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:00 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
komrad
ja alles goed kerel, met jou?
Ik en qyn zijn weer eens begonnen, zelfde league optie is leuk. Grappige is dat we beide onze orginele teamnaam niet konden nemen omdat deze nog bestaan
dan heb je vast nog niet veel gedaanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:29 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Hehe, leuk, samen in een poule
Wel een beetje zuur van die namen... het hele concept van de lycky bullballs is wel een beetje weg zo
trouwens, ben er ook ff uitgeweest, maar om nou te zeggen dat er zoveel is veranderd...
ik wist niet eens dat die optie er wasquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:00 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
komrad
ja alles goed kerel, met jou?
Ik en qyn zijn weer eens begonnen, zelfde league optie is leuk. Grappige is dat we beide onze orginele teamnaam niet konden nemen omdat deze nog bestaan
en een nieuwe trainerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:52 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En de belangrijkste tip, vooral in het begin is... heb geduld!
Maar het begin is idd, trainingslinie kiezen, spelers die in je team zitten en daar vaardigheden hebben verkopen, jonge spelers met die vaardigheid terugkopen en je wedstrijdjes spelen.
En zorg er vooral voor dat je trainingslinie volop bezet is, vooral aan het begin. Dus stel je kiest ervoor om verdedigen te gaan trainen, dan stel je in de wedstrijden het max. aantal verdedigers op, vijf, en zorg je ervoor dat er zondags vijf anderen staan dan woensdags. En bij voorkeur 17-18 jaar. Heb je tien spelers die je traint dus
Toch al weer een jaartje (IRL). Kan niet zeggen dat er spectaculaire veranderingen zijn. Fiets met een goed middenveld vrij eenvoudig door IX , VIII en VIIquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:33 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dan heb je vast nog niet veel gedaan
denk het nietquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:51 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Toch al weer een jaartje (IRL). Kan niet zeggen dat er spectaculaire veranderingen zijn. Fiets met een goed middenveld vrij eenvoudig door IX , VIII en VII
Of mis ik iets
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:22 schreef maniack28 het volgende:
WTF!! VK, Hives, Qyn, SD ..... Heren![]()
Goeie tijden herleven. Wie zwengelt IRC weer aan?
En zal ik de rest van de wedstrijden dit seizoen dan maar verliezen, dan kan ik jullie volgend seizoen aanpannazzelen
Ik speel volgend seizoen ook VIIIquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:22 schreef maniack28 het volgende:
WTF!! VK, Hives, Qyn, SD ..... Heren![]()
Goeie tijden herleven. Wie zwengelt IRC weer aan?
En zal ik de rest van de wedstrijden dit seizoen dan maar verliezen, dan kan ik jullie volgend seizoen aanpannazzelen
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:23 schreef Outpost76 het volgende:
Goffer wordt ik ff op tijd wakker... Ik allemaal alarmen gezet voor een spelers dl van zondag loopt ie vannacht af.![]()
![]()
Moet morgen werken maar dus wakker blijven tot zn dl is verlopen....
Als je VIII zit einde van het seizoen ja. Ik geloof dat ze ook bezig waren met andere divisies, maar of dat einde van dit seizoen al kan geen idee.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:28 schreef The_Hives het volgende:
kan je zelf ook een competitie kiezen als je al een bestaand team hebt
Ik heb geen van jullie ooit ontmoet, dat is het grappigequote:
zag het netquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:29 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als je VIII zit einde van het seizoen ja. Ik geloof dat ze ook bezig waren met andere divisies, maar of dat einde van dit seizoen al kan geen idee.
alleen ga ik promoverenquote:Uitnodigingen
Naam (van de persoon die je wilt uitnodigen)
Uitnodigen voor mijn competitie
dan wordt het wel eens tijdquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:29 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik heb geen van jullie ooit ontmoet, dat is het grappige
Dan maar alles verliezen vanaf nu hequote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:30 schreef The_Hives het volgende:
[..]
zag het net
[..]
alleen ga ik promoverendan geldt het zeker niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |