Speler die ik morgen kan promoverenquote:Louis Oosterveld
16 jaar en 111 dagen [Koppen]
Keepen: onbekend (max. waardeloos)
Verdedigen: matig (max. redelijk)
Positiespel: matig (max. matig)
Vleugelspel: redelijk (max. redelijk)
Passen: onbekend (max. redelijk)
Scoren: onbekend (max. matig)
Spelhervatting: onbekend
ach, weet niet of het daarom isquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat zo een oldbies meet allemaal niet teweeg kan brengen...
Ja, ik kwam er pas laat achter dat hij behoorlijk multi was.. Ik denk dat hij zeker matig in passen is dus nu maar hopen dat iemand hem oppikt voor een paar tonquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wel jammer adt ie niet overal max is uitgetraint....
16-5 begonnen en meteen 16 transfersquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat zo een oldbies meet allemaal niet teweeg kan brengen...
quote:Waailappen FC (811984)
Noord-Brabant, VIII.37
Competitie
7e in VIII.37
Clubdetails
Bestuurd door kampsjaak
Fanclub: 131 leden
Stadion: Waairena (capaciteit 12 000)
Ranglijst: 29 797
quote:
Duidelijk wel dus!quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:44 schreef The_Hives het volgende:
[..]
16-5 begonnen en meteen 16 transfers![]()
[..]
Daar krijg je geen paar ton voor hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, ik kwam er pas laat achter dat hij behoorlijk multi was.. Ik denk dat hij zeker matig in passen is dus nu maar hopen dat iemand hem oppikt voor een paar ton
Denk het wel als hij matig of redelijk passen heeftquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar krijg je geen paar ton voor hoor.
Mja als mn tante.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
Denk het wel als hij matig of redelijk passen heeft
mja als je tante je oom blijkt ben jij dus ontmaagd door een ventquote:
Ach t was iig lekker, dat kan jij niet zeggen van die trans die jou gedaan heeft bij je ontmaagding.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
mja als je tante je oom blijkt ben jij dus ontmaagd door een vent
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach t was iig lekker, dat kan jij niet zeggen van die trans die jou gedaan heeft bij je ontmaagding.
komradquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:02 schreef komrad het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk weinig ht kriebels. Voordat ik stopte heb ik nog wel een paar maanden mijn team in leven gehouden door 1x per maand in te loggen maar dat werd op een bepaald moment zelfs te veel moeite
Analyseren, wat was dat ook al weer![]()
En Sirda, hoe is het met je?
quote:Wout van den Bosch: Hij verbeterde zich op het gebied van passen van waardeloos naar slecht. (Dat ik op mijn leeftijd nog stijgen kan zeg!![]()
)
Cesur Işıla : Zijn beoordeling op het gebied van passen steeg van uitstekend naar formidabel.
Beau Van den Bosch: Op passen steeg hij van zwak naar matig.
Alex Mighty: Op passen steeg hij van matig naar redelijk.
Deze gaat vanavond op de tl.quote:40. Cesur Ilay
19 jaar en 60 dagen, TSI = 12 980
redelijk in vorm, conditie matig [Krachtig]
Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: formidabel
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Welk gedeelte snap je niet en hoever ben je al ?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:51 schreef j95 het volgende:
Ik heb een teamAl snap ik er, net als vorige keer, natuurlijk geen ene klote van. Doorzetten maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |