Zou jij zelf zo'n speler kopen ?quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:51 schreef IPeePie het volgende:
Is het het eigenlijk waard om een speler op 17y0d te promoveren, die als enige skill redelijk passen heeft? Rest is niet hoger dan zwak.
Tuurlijk niet, ik verwacht ook geen hoge prijs. Maar krijg ik er meer voor dan het kost om hem op de TL te plaatsen?quote:
1000eu, is dat uberhaupt de moeite waard om het te proberen ?quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:59 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik verwacht ook geen hoge prijs. Maar krijg ik er meer voor dan het kost om hem op de TL te plaatsen?
Echt wel, als ie getraind gaat worden krijg ik nog vorige clubgeld en dergelijkequote:Op donderdag 26 mei 2011 16:03 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
1000eu, is dat uberhaupt de moeite waard om het te proberen ?
En moederclug geld.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:08 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Echt wel, als ie getraind gaat worden krijg ik nog vorige clubgeld en dergelijke
Hij had ooit wat Friese deerntjes ingehuurd om een speler sneller te laten herstellen en dat heeft gewerkt.quote:
Friese plattelandsvrouwen... harde werkers... en ik kan het wetenquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij had ooit wat Friese deerntjes ingehuurd om een speler sneller te laten herstellen en dat heeft gewerkt.
Vertel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:24 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Friese plattelandsvrouwen... harde werkers... en ik kan het weten
Oja, heb je gelijk aanquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:08 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Echt wel, als ie getraind gaat worden krijg ik nog vorige clubgeld en dergelijke
Niet echt passend in dit topic hoorquote:
Vraag me op de meet nog maar eens...quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach off topic zijn we hier wel gewent hoor.
Enkele momenten na aanmelden toch tegenwoordig?quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:41 schreef j95 het volgende:
Hoelang duurt het wel niet voordat je een nieuw team krijgt
Ik wacht al een dag.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:41 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Enkele momenten na aanmelden toch tegenwoordig?
We mochten de laatste keer maar drie data opgeven toch? Mijn voorkeur lag in juli... Maar ik sluit niet uit dat ik er toch bij zal zijnquote:
Oh top! Het wordt dus echt druk in mn kleine huisje.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:43 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
We mochten de laatste keer maar drie data opgeven toch? Mijn voorkeur lag in juli... Maar ik sluit niet uit dat ik er toch bij zal zijn
Ik beloof niks hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh top! Het wordt dus echt druk in mn kleine huisje.
Oh ok. Geef mij het nummer eens van die vrienden. Dan bel ik ze wel ff dat je niet kan 6 aug.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik beloof niks hoorIk heb met vrienden afgesproken een bepaalde periode vrij te houden om even ergens naar het buitenland te gaan. Daarover is dus allemaal niks zeker, maar als ik dan gewoon hier ben doe ik Pijnacker wel weer even aan
Laatste plan is overigens om naar sziget te gaan, vanaf 8 augustus... in dat geval gaat het dus lukkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh ok. Geef mij het nummer eens van die vrienden. Dan bel ik ze wel ff dat je niet kan 6 aug.
Oh top! Neem je wel een luchtbed oid mee? Denk dat er weinig andere slaap plekken zijn hier tzt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:58 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Laatste plan is overigens om naar sziget te gaan, vanaf 8 augustus... in dat geval gaat het dus lukken
Ja hoor!quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh top! Neem je wel een luchtbed oid mee? Denk dat er weinig andere slaap plekken zijn hier tzt.
En heel veel bier drinken...quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top! Kan je tenminste je belofte na komen.![]()
Ik doelde dan ook op die belofte.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:12 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En heel veel bier drinken...Maar nu was dat na de vorige meet ook al een belofte
Die kom ik sowieso na. Dan kan ik ook een beetje meegaan in de stemming en het niveau om me heen...quote:
Geen idee, maar je hebt je team vast vandaag nog of morgen!quote:
Met het niveau had je volgens mij toen al geen moeite.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:44 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Die kom ik sowieso na. Dan kan ik ook een beetje meegaan in de stemming en het niveau om me heen...
Ooit heb je een team moeten maken, maar ik weet dat hier veel kenners zitten dus vandaarquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bijna iedereen hier heeft al een team dus kunnen we dat niet weten.
Gemiddeld duurt het één dag, maar het kan uiteraard net wat langer duren. Eventjes geduld hebbenquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:59 schreef j95 het volgende:
[..]
Ooit heb je een team moeten maken, maar ik weet dat hier veel kenners zitten dus vandaarheb zelf overigens ook al eens een team gehad.
Ja in 2006 en toen moest ik een week of langer wachten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:59 schreef j95 het volgende:
[..]
Ooit heb je een team moeten maken, maar ik weet dat hier veel kenners zitten dus vandaarheb zelf overigens ook al eens een team gehad.
quote:Leen van Groningen (129485598)
Eigenlijk niet. Die kost alleen maar geld...quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]hij kan niks, maar zn naam is wel cool
Doet me denken om die gast te mailen of er nog nieuwe Prentjes zijnquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]hij kan niks, maar zn naam is wel cool
hehe ach heel Fok!Hattrick is wat inactiefquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Doet me denken om die gast te mailen of er nog nieuwe Prentjes zijn![]()
Ik kak wat in met de actiefheid...
Hoiquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:45 schreef Xummon het volgende:
nog iemand een supporter nodig??? ik heb 5 slots vrij
op de lange termijn wel, maar als ik snel geld nodig heb kan ik bij hem terechtquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Die kost alleen maar geld...
St Jurgen Lubeck zul je waarschijnlijk ook al eens zijn tegen gekomen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:16 schreef Outpost76 het volgende:
Nait soezen.. deurbroezen wil weer 4 spelers kopen die ik ook wil!
Nope ken ik niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
St Jurgen Lubeck zul je waarschijnlijk ook al eens zijn tegen gekomen?
quote:Gerard-Jan Linders (312672806)
18 jaar en 16 dagen, volgende verjaardag: 30-08-2011
matig in vorm, conditie goed
Een gemeen persoon die evenwichtig en eerlijkis.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: F.C. Schiopii
(sinds 21-03-2011 (1/45), 9wk 3d)
Total Skill Index (TSI): 1 650
Loon: 588 ¤ (490 ¤) /week inclusief 20% bonus
9 408 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Vraagprijs: 127 000 ¤
Hoogste bod: 172 000 ¤ door We sturen je met een kluitje het Bosch in!
Het bieden is geëindigd!
Huidige vaardigheden:
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
quote:Mediaangemiddelde prijs 172 000 ¤
Gemiddelde prijs 172 200 ¤
Dat team zoekt ook in de spelers die wij zoeken. Maar misschien dat die zich dan beperkt tot alleen 17 jarigen, daar waar Deurbroezen dus 17 en 18 jarige zoekt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nope ken ik niet.
Maar de 1e is weer voor zn neus weg gekaapt.
[..]
[..]
Tot ze goed zijn in passen en dan verkoop ik ze voor 4 a 5 ton.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat team zoekt ook in de spelers die wij zoeken. Maar misschien dat die zich dan beperkt tot alleen 17 jarigen, daar waar Deurbroezen dus 17 en 18 jarige zoekt.
Leuke speler in ieder geval. Hoe lang train je ze nu op? 1 pop en dan verkopen?
Dan is hij opnieuw begonnenquote:
Ook al!quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:29 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Dan is hij opnieuw begonnenen is bij sirda in de competitie
Speler die ik morgen kan promoverenquote:Louis Oosterveld
16 jaar en 111 dagen [Koppen]
Keepen: onbekend (max. waardeloos)
Verdedigen: matig (max. redelijk)
Positiespel: matig (max. matig)
Vleugelspel: redelijk (max. redelijk)
Passen: onbekend (max. redelijk)
Scoren: onbekend (max. matig)
Spelhervatting: onbekend
ach, weet niet of het daarom isquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat zo een oldbies meet allemaal niet teweeg kan brengen...
Ja, ik kwam er pas laat achter dat hij behoorlijk multi was.. Ik denk dat hij zeker matig in passen is dus nu maar hopen dat iemand hem oppikt voor een paar tonquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wel jammer adt ie niet overal max is uitgetraint....
16-5 begonnen en meteen 16 transfersquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat zo een oldbies meet allemaal niet teweeg kan brengen...
quote:Waailappen FC (811984)
Noord-Brabant, VIII.37
Competitie
7e in VIII.37
Clubdetails
Bestuurd door kampsjaak
Fanclub: 131 leden
Stadion: Waairena (capaciteit 12 000)
Ranglijst: 29 797
quote:
Duidelijk wel dus!quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:44 schreef The_Hives het volgende:
[..]
16-5 begonnen en meteen 16 transfers![]()
[..]
Daar krijg je geen paar ton voor hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, ik kwam er pas laat achter dat hij behoorlijk multi was.. Ik denk dat hij zeker matig in passen is dus nu maar hopen dat iemand hem oppikt voor een paar ton
Denk het wel als hij matig of redelijk passen heeftquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar krijg je geen paar ton voor hoor.
Mja als mn tante.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
Denk het wel als hij matig of redelijk passen heeft
mja als je tante je oom blijkt ben jij dus ontmaagd door een ventquote:
Ach t was iig lekker, dat kan jij niet zeggen van die trans die jou gedaan heeft bij je ontmaagding.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
mja als je tante je oom blijkt ben jij dus ontmaagd door een vent
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach t was iig lekker, dat kan jij niet zeggen van die trans die jou gedaan heeft bij je ontmaagding.
komradquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:02 schreef komrad het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk weinig ht kriebels. Voordat ik stopte heb ik nog wel een paar maanden mijn team in leven gehouden door 1x per maand in te loggen maar dat werd op een bepaald moment zelfs te veel moeite
Analyseren, wat was dat ook al weer![]()
En Sirda, hoe is het met je?
quote:Wout van den Bosch: Hij verbeterde zich op het gebied van passen van waardeloos naar slecht. (Dat ik op mijn leeftijd nog stijgen kan zeg!![]()
)
Cesur Işıla : Zijn beoordeling op het gebied van passen steeg van uitstekend naar formidabel.
Beau Van den Bosch: Op passen steeg hij van zwak naar matig.
Alex Mighty: Op passen steeg hij van matig naar redelijk.
Deze gaat vanavond op de tl.quote:40. Cesur Ilay
19 jaar en 60 dagen, TSI = 12 980
redelijk in vorm, conditie matig [Krachtig]
Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: formidabel
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Welk gedeelte snap je niet en hoever ben je al ?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:51 schreef j95 het volgende:
Ik heb een teamAl snap ik er, net als vorige keer, natuurlijk geen ene klote van. Doorzetten maar.
Hagonline.org > beginnerstipsquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:51 schreef j95 het volgende:
Ik heb een teamAl snap ik er, net als vorige keer, natuurlijk geen ene klote van. Doorzetten maar.
Ik doe nu even die manager opdrachtjes, maar ik vind het overzicht van de spelers nogal lastig om te zien wie je op moet stellen en wat je het best kan trainen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:13 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Welk gedeelte snap je niet en hoever ben je al ?
Onderste gaat eruit. Ooit uit eigen jeugd gepromoveerd, nu wonderbaarlijk def met redelijk passen en krachtig... jammer dat het geen cent oplevert!quote:Bálint Pest Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van uitmuntend naar briljant.
Pieter Derveld Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van briljant naar wonderbaarlijk.
In grote lijnen: (corrigeer me als ik het verkeerd heb)quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:16 schreef j95 het volgende:
[..]
Ik doe nu even die manager opdrachtjes, maar ik vind het overzicht van de spelers nogal lastig om te zien wie je op moet stellen en wat je het best kan trainen.
Thanks. Hier kan ik wat meequote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:33 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
In grote lijnen: (corrigeer me als ik het verkeerd heb)
- Je begint met "een" team met een paar spelers, waarschijnlijk in de 8e klasse
- Je kiest zelf waar je voor gaat trainen. Populaire trainingsoptie's zijn positiespel, verdedigen, vleugelspel. Dit zijn de trainingstype's waar je het meeste spelers mee kan trainen. Zoek maar op de website's welke positie's je precies traint en welke voor / nadelen de meeste trainingstype's hebben.
- Zoek spelertjes van 17 - 18 jaar oud om te gaan trainen voor deze positie's. Zorg ervoor dat deze iig de trainingsvaardigheid iets hoger ligt als de rest van hun vaardigheden (redelijk / goed als je net begint, dit kan je dan nog betalen).
- Je kan meerdere spelers trainen door een x aantal op te stellen in oefenwedstrijden en andere spelers op te stellen in je competitiewedstrijden. Als je dezelfde speler opstelt met de competitiewedstrijd en oefenwedstrijd, krijgen ze toch maar 1x training.
- Daarna komt het helemaal op jezelf, tactieken bekijken, doorlezen wat alles inhoud en wedstrijden analyseren om te kijken hoe je van je volgende tegenstander kan winnen
- Spelers verkopen en weer opnieuw beginnen (met iets betere spelers), denk ook aan je stadiongrootte etc.
En de belangrijkste tip, vooral in het begin is... heb geduld!quote:
Hehe, leuk, samen in een poulequote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:00 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
komrad
ja alles goed kerel, met jou?
Ik en qyn zijn weer eens begonnen, zelfde league optie is leuk. Grappige is dat we beide onze orginele teamnaam niet konden nemen omdat deze nog bestaan
dan heb je vast nog niet veel gedaanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:29 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Hehe, leuk, samen in een poule
Wel een beetje zuur van die namen... het hele concept van de lycky bullballs is wel een beetje weg zo
trouwens, ben er ook ff uitgeweest, maar om nou te zeggen dat er zoveel is veranderd...
ik wist niet eens dat die optie er wasquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:00 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
komrad
ja alles goed kerel, met jou?
Ik en qyn zijn weer eens begonnen, zelfde league optie is leuk. Grappige is dat we beide onze orginele teamnaam niet konden nemen omdat deze nog bestaan
en een nieuwe trainerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:52 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En de belangrijkste tip, vooral in het begin is... heb geduld!
Maar het begin is idd, trainingslinie kiezen, spelers die in je team zitten en daar vaardigheden hebben verkopen, jonge spelers met die vaardigheid terugkopen en je wedstrijdjes spelen.
En zorg er vooral voor dat je trainingslinie volop bezet is, vooral aan het begin. Dus stel je kiest ervoor om verdedigen te gaan trainen, dan stel je in de wedstrijden het max. aantal verdedigers op, vijf, en zorg je ervoor dat er zondags vijf anderen staan dan woensdags. En bij voorkeur 17-18 jaar. Heb je tien spelers die je traint dus
Toch al weer een jaartje (IRL). Kan niet zeggen dat er spectaculaire veranderingen zijn. Fiets met een goed middenveld vrij eenvoudig door IX , VIII en VIIquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:33 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dan heb je vast nog niet veel gedaan
denk het nietquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:51 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Toch al weer een jaartje (IRL). Kan niet zeggen dat er spectaculaire veranderingen zijn. Fiets met een goed middenveld vrij eenvoudig door IX , VIII en VII
Of mis ik iets
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:22 schreef maniack28 het volgende:
WTF!! VK, Hives, Qyn, SD ..... Heren![]()
Goeie tijden herleven. Wie zwengelt IRC weer aan?
En zal ik de rest van de wedstrijden dit seizoen dan maar verliezen, dan kan ik jullie volgend seizoen aanpannazzelen
Ik speel volgend seizoen ook VIIIquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:22 schreef maniack28 het volgende:
WTF!! VK, Hives, Qyn, SD ..... Heren![]()
Goeie tijden herleven. Wie zwengelt IRC weer aan?
En zal ik de rest van de wedstrijden dit seizoen dan maar verliezen, dan kan ik jullie volgend seizoen aanpannazzelen
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:23 schreef Outpost76 het volgende:
Goffer wordt ik ff op tijd wakker... Ik allemaal alarmen gezet voor een spelers dl van zondag loopt ie vannacht af.![]()
![]()
Moet morgen werken maar dus wakker blijven tot zn dl is verlopen....
Als je VIII zit einde van het seizoen ja. Ik geloof dat ze ook bezig waren met andere divisies, maar of dat einde van dit seizoen al kan geen idee.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:28 schreef The_Hives het volgende:
kan je zelf ook een competitie kiezen als je al een bestaand team hebt
Ik heb geen van jullie ooit ontmoet, dat is het grappigequote:
zag het netquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:29 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als je VIII zit einde van het seizoen ja. Ik geloof dat ze ook bezig waren met andere divisies, maar of dat einde van dit seizoen al kan geen idee.
alleen ga ik promoverenquote:Uitnodigingen
Naam (van de persoon die je wilt uitnodigen)
Uitnodigen voor mijn competitie
dan wordt het wel eens tijdquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:29 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik heb geen van jullie ooit ontmoet, dat is het grappige
Dan maar alles verliezen vanaf nu hequote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:30 schreef The_Hives het volgende:
[..]
zag het net
[..]
alleen ga ik promoverendan geldt het zeker niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |