Zou jij zelf zo'n speler kopen ?quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:51 schreef IPeePie het volgende:
Is het het eigenlijk waard om een speler op 17y0d te promoveren, die als enige skill redelijk passen heeft? Rest is niet hoger dan zwak.
Tuurlijk niet, ik verwacht ook geen hoge prijs. Maar krijg ik er meer voor dan het kost om hem op de TL te plaatsen?quote:
1000eu, is dat uberhaupt de moeite waard om het te proberen ?quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:59 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik verwacht ook geen hoge prijs. Maar krijg ik er meer voor dan het kost om hem op de TL te plaatsen?
Echt wel, als ie getraind gaat worden krijg ik nog vorige clubgeld en dergelijkequote:Op donderdag 26 mei 2011 16:03 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
1000eu, is dat uberhaupt de moeite waard om het te proberen ?
En moederclug geld.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:08 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Echt wel, als ie getraind gaat worden krijg ik nog vorige clubgeld en dergelijke
Hij had ooit wat Friese deerntjes ingehuurd om een speler sneller te laten herstellen en dat heeft gewerkt.quote:
Friese plattelandsvrouwen... harde werkers... en ik kan het wetenquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij had ooit wat Friese deerntjes ingehuurd om een speler sneller te laten herstellen en dat heeft gewerkt.
Vertel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:24 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Friese plattelandsvrouwen... harde werkers... en ik kan het weten
Oja, heb je gelijk aanquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:08 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Echt wel, als ie getraind gaat worden krijg ik nog vorige clubgeld en dergelijke
Niet echt passend in dit topic hoorquote:
Vraag me op de meet nog maar eens...quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach off topic zijn we hier wel gewent hoor.
Enkele momenten na aanmelden toch tegenwoordig?quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:41 schreef j95 het volgende:
Hoelang duurt het wel niet voordat je een nieuw team krijgt
Ik wacht al een dag.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:41 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Enkele momenten na aanmelden toch tegenwoordig?
We mochten de laatste keer maar drie data opgeven toch? Mijn voorkeur lag in juli... Maar ik sluit niet uit dat ik er toch bij zal zijnquote:
Oh top! Het wordt dus echt druk in mn kleine huisje.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:43 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
We mochten de laatste keer maar drie data opgeven toch? Mijn voorkeur lag in juli... Maar ik sluit niet uit dat ik er toch bij zal zijn
Ik beloof niks hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh top! Het wordt dus echt druk in mn kleine huisje.
Oh ok. Geef mij het nummer eens van die vrienden. Dan bel ik ze wel ff dat je niet kan 6 aug.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik beloof niks hoorIk heb met vrienden afgesproken een bepaalde periode vrij te houden om even ergens naar het buitenland te gaan. Daarover is dus allemaal niks zeker, maar als ik dan gewoon hier ben doe ik Pijnacker wel weer even aan
Laatste plan is overigens om naar sziget te gaan, vanaf 8 augustus... in dat geval gaat het dus lukkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh ok. Geef mij het nummer eens van die vrienden. Dan bel ik ze wel ff dat je niet kan 6 aug.
Oh top! Neem je wel een luchtbed oid mee? Denk dat er weinig andere slaap plekken zijn hier tzt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:58 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Laatste plan is overigens om naar sziget te gaan, vanaf 8 augustus... in dat geval gaat het dus lukken
Ja hoor!quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh top! Neem je wel een luchtbed oid mee? Denk dat er weinig andere slaap plekken zijn hier tzt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |