Hagonline.org > beginnerstipsquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:51 schreef j95 het volgende:
Ik heb een teamAl snap ik er, net als vorige keer, natuurlijk geen ene klote van. Doorzetten maar.
Ik doe nu even die manager opdrachtjes, maar ik vind het overzicht van de spelers nogal lastig om te zien wie je op moet stellen en wat je het best kan trainen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:13 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Welk gedeelte snap je niet en hoever ben je al ?
Onderste gaat eruit. Ooit uit eigen jeugd gepromoveerd, nu wonderbaarlijk def met redelijk passen en krachtig... jammer dat het geen cent oplevert!quote:Bálint Pest Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van uitmuntend naar briljant.
Pieter Derveld Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van briljant naar wonderbaarlijk.
In grote lijnen: (corrigeer me als ik het verkeerd heb)quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:16 schreef j95 het volgende:
[..]
Ik doe nu even die manager opdrachtjes, maar ik vind het overzicht van de spelers nogal lastig om te zien wie je op moet stellen en wat je het best kan trainen.
Thanks. Hier kan ik wat meequote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:33 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
In grote lijnen: (corrigeer me als ik het verkeerd heb)
- Je begint met "een" team met een paar spelers, waarschijnlijk in de 8e klasse
- Je kiest zelf waar je voor gaat trainen. Populaire trainingsoptie's zijn positiespel, verdedigen, vleugelspel. Dit zijn de trainingstype's waar je het meeste spelers mee kan trainen. Zoek maar op de website's welke positie's je precies traint en welke voor / nadelen de meeste trainingstype's hebben.
- Zoek spelertjes van 17 - 18 jaar oud om te gaan trainen voor deze positie's. Zorg ervoor dat deze iig de trainingsvaardigheid iets hoger ligt als de rest van hun vaardigheden (redelijk / goed als je net begint, dit kan je dan nog betalen).
- Je kan meerdere spelers trainen door een x aantal op te stellen in oefenwedstrijden en andere spelers op te stellen in je competitiewedstrijden. Als je dezelfde speler opstelt met de competitiewedstrijd en oefenwedstrijd, krijgen ze toch maar 1x training.
- Daarna komt het helemaal op jezelf, tactieken bekijken, doorlezen wat alles inhoud en wedstrijden analyseren om te kijken hoe je van je volgende tegenstander kan winnen
- Spelers verkopen en weer opnieuw beginnen (met iets betere spelers), denk ook aan je stadiongrootte etc.
En de belangrijkste tip, vooral in het begin is... heb geduld!quote:
Hehe, leuk, samen in een poulequote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:00 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
komrad
ja alles goed kerel, met jou?
Ik en qyn zijn weer eens begonnen, zelfde league optie is leuk. Grappige is dat we beide onze orginele teamnaam niet konden nemen omdat deze nog bestaan
dan heb je vast nog niet veel gedaanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:29 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Hehe, leuk, samen in een poule
Wel een beetje zuur van die namen... het hele concept van de lycky bullballs is wel een beetje weg zo
trouwens, ben er ook ff uitgeweest, maar om nou te zeggen dat er zoveel is veranderd...
ik wist niet eens dat die optie er wasquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:00 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
komrad
ja alles goed kerel, met jou?
Ik en qyn zijn weer eens begonnen, zelfde league optie is leuk. Grappige is dat we beide onze orginele teamnaam niet konden nemen omdat deze nog bestaan
en een nieuwe trainerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:52 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En de belangrijkste tip, vooral in het begin is... heb geduld!
Maar het begin is idd, trainingslinie kiezen, spelers die in je team zitten en daar vaardigheden hebben verkopen, jonge spelers met die vaardigheid terugkopen en je wedstrijdjes spelen.
En zorg er vooral voor dat je trainingslinie volop bezet is, vooral aan het begin. Dus stel je kiest ervoor om verdedigen te gaan trainen, dan stel je in de wedstrijden het max. aantal verdedigers op, vijf, en zorg je ervoor dat er zondags vijf anderen staan dan woensdags. En bij voorkeur 17-18 jaar. Heb je tien spelers die je traint dus
Toch al weer een jaartje (IRL). Kan niet zeggen dat er spectaculaire veranderingen zijn. Fiets met een goed middenveld vrij eenvoudig door IX , VIII en VIIquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:33 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dan heb je vast nog niet veel gedaan
denk het nietquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:51 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Toch al weer een jaartje (IRL). Kan niet zeggen dat er spectaculaire veranderingen zijn. Fiets met een goed middenveld vrij eenvoudig door IX , VIII en VII
Of mis ik iets
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:22 schreef maniack28 het volgende:
WTF!! VK, Hives, Qyn, SD ..... Heren![]()
Goeie tijden herleven. Wie zwengelt IRC weer aan?
En zal ik de rest van de wedstrijden dit seizoen dan maar verliezen, dan kan ik jullie volgend seizoen aanpannazzelen
Ik speel volgend seizoen ook VIIIquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:22 schreef maniack28 het volgende:
WTF!! VK, Hives, Qyn, SD ..... Heren![]()
Goeie tijden herleven. Wie zwengelt IRC weer aan?
En zal ik de rest van de wedstrijden dit seizoen dan maar verliezen, dan kan ik jullie volgend seizoen aanpannazzelen
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:23 schreef Outpost76 het volgende:
Goffer wordt ik ff op tijd wakker... Ik allemaal alarmen gezet voor een spelers dl van zondag loopt ie vannacht af.![]()
![]()
Moet morgen werken maar dus wakker blijven tot zn dl is verlopen....
Als je VIII zit einde van het seizoen ja. Ik geloof dat ze ook bezig waren met andere divisies, maar of dat einde van dit seizoen al kan geen idee.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:28 schreef The_Hives het volgende:
kan je zelf ook een competitie kiezen als je al een bestaand team hebt
Ik heb geen van jullie ooit ontmoet, dat is het grappigequote:
zag het netquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:29 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als je VIII zit einde van het seizoen ja. Ik geloof dat ze ook bezig waren met andere divisies, maar of dat einde van dit seizoen al kan geen idee.
alleen ga ik promoverenquote:Uitnodigingen
Naam (van de persoon die je wilt uitnodigen)
Uitnodigen voor mijn competitie
dan wordt het wel eens tijdquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:29 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik heb geen van jullie ooit ontmoet, dat is het grappige
Dan maar alles verliezen vanaf nu hequote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:30 schreef The_Hives het volgende:
[..]
zag het net
[..]
alleen ga ik promoverendan geldt het zeker niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |