SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvdIf it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
quote:Er waren 41 minuten gespeeld toen de scheidsrechter Pancras een penalty toekende. Wienus van der Berg hield zijn zenuwen in bedwang en scoorde 1-0.
niet getreurd, een wedstrijd duurt 90 minutenquote:Op zondag 22 mei 2011 20:43 schreef BrandX het volgende:
bij de huidige stand zit ik weer in de degradatiezone
Geen blessuretijdquote:Op zondag 22 mei 2011 20:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
niet getreurd, een wedstrijd duurt 90 minuten![]()
maar wij mannen wisten dat al
ik heb nog nul kansen gehad, dus ik hoop op een mooi haags kwartiertje, waarbij ik met 2-1 winquote:
Den Haag heeft vandaag al gewonnenquote:Op zondag 22 mei 2011 20:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb nog nul kansen gehad, dus ik hoop op een mooi haags kwartiertje, waarbij ik met 2-1 win.
Hey tis mijn donderspeech tijdens de thee nu ja!quote:Op zondag 22 mei 2011 20:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
niet getreurd, een wedstrijd duurt 90 minuten![]()
maar wij mannen wisten dat al
wat zeg je tegen ze?:quote:Op zondag 22 mei 2011 20:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hey tis mijn donderspeech tijdens de thee nu ja!
Ik denk dat het iets met K.O. en die terminologie te maken heeftquote:Op zondag 22 mei 2011 20:49 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wat zeg je tegen ze?:
- een balletje kan raar rollen
- de game isn't over untill BrandX sings
- een wedstrijd duurt 90 minuten alles kan nog gebeuren
- je moet gewoon 1 keer meer scoren dan de tegenstander
-
-
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:49 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik denk dat het iets met K.O. en die terminologie te maken heeft
quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:49 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik denk dat het iets met K.O. en die terminologie te maken heeft
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:50 schreef The_Hives het volgende:
[..]
als ze niet winnen slaat ze het hele team met kleren en al onder de douche
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
Altijd naakt natuurlijk. Alleen als ze verliezen ga ik meedouchen, werken zullen ze
!
Dat leuk voor een spits met vorm 'goed', maar ik wil geen puike acties zien, ik wil doelpunten zien!quote:Ismo Pihlamaa is op zijn best bij slecht weer en liet een paar puike acties zien.
maar dan straf je ze toch nietquote:Op zondag 22 mei 2011 21:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
Altijd naakt natuurlijk. Alleen als ze verliezen ga ik meedouchen, werken zullen ze
!
quote:50:10
Bifröst nam in de 50e minuut de leiding na een aanval over rechts. Het ongevaarlijk lijkende schot van Menke Beynen werd op het laatste moment van richting veranderd en liet de keeper kansloos: 1-0.
quote:
feest topicquote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik help je hopen, anders ga je mee de douche in!
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
maar mogen je spelers dan wel een half uurtje later naar binnen
dan presteer ik niet zoals het hoort hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 21:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
je gaat gewoon mee de gangbang in, jeweetz.
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:13 schreef The_Hives het volgende:
2-1 en meteen 3-1 strafkampik had gezegd dat ze de 0 moesten houden, nog 1 tegen en ik stuur ze naar BrandX dat zal ze leren
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:13 schreef The_Hives het volgende:
2-1 en meteen 3-1 strafkampik had gezegd dat ze de 0 moesten houden, nog 1 tegen en ik stuur ze naar BrandX dat zal ze leren
Wat een uitgebreide eerste helft.quote:FcSneek-speler Veikko Numminen kreeg geel na een zware overtreding. Toen FcSneek-speler Percy Bardorf vol doorhaalde op zijn tegenstander ontving hij voor deze nare overtreding terecht een gele kaart van de leidsman.
ach zie het maar zo, er zijn toch weer 45 minuten van je leven voorbijquote:
quote:[Hattrick] #554: Regen in thuiswedstrijden
quote:Er was geen regen voorspeld, zodat er vandaag 10602 toeschouwers naar De Leeuw kwamen.
quote:
quote:A questionable penalty 66 minutes in gave the home side the lead, 1 - 0. The visitors' goalie didn't stand a chance as Fabio Weiss knocked the ball home.
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:26 schreef ScudRaket het volgende:
Het dreigen met de toorts van BrandX werkt:
[..]
hier nietquote:Op zondag 22 mei 2011 21:26 schreef ScudRaket het volgende:
Het dreigen met de toorts van BrandX werkt:
[..]
quote:Melvin Sutman vergrootte de voorsprong van Pancras naar 2-0 door een vlijmscherpe voorzet van rechts in te koppen.
jij bent real?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn competitie lijkt een beetje op de Spaanse competitie. 2 team die strijden om de titel maar wel met een hele grote voorsprong op de nummer 3 (9 punten op dit moment).
quote:
quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ben niet meer in de mood
[/eenechtwijfzijndmodus]
ja dus, die van mij ging half 5 vanmorgenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:56 schreef BrandX het volgende:
[..]![]()
Ik ga pitten, wekkertje gaat om 5 uur morgenochtend
Zit je nog in de beker?quote:Op maandag 23 mei 2011 12:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
2-1 gewonnen en alleen aan de leiding (1 puntje voorsprong). Wel ook m'n 2e winger er afgetrapt en die gaat hoogstwaarschijnlijk de bekerpot niet halen woensdag. Wingert1 ging er 2 weken terug met +3,heulveul af en is ook al niet inzetbaar, kortom ben ik redelijk vleugellam zo..
Wanneer vind die training van je jeugd nou precies plaats? Ik hoorde eerste een uur na de wedstrijd, maar ik speel de wedstrijden altijd op zondag om 12:30. Tot nu toe heb ik nog niks gelezen..quote:Op maandag 23 mei 2011 13:18 schreef MrMoon het volgende:
mn jeugdmiddenvelder (16jr 21dg) met pot. goed positiespel is inmiddels redelijk positiespel
De training zelf vind 1 seconde na de wedstrijd plaats. De uitslag van deze training krijg je 24 uur later.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:15 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Wanneer vind die training van je jeugd nou precies plaats? Ik hoorde eerste een uur na de wedstrijd, maar ik speel de wedstrijden altijd op zondag om 12:30. Tot nu toe heb ik nog niks gelezen..
Dan geeft de trainer dat aan. Al verbeteringen worden gemeld door hem.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:41 schreef OmniRocket het volgende:
hoe kun je zien dat een speler beter is geworden?
Ja je zou alles kunnen vergelijken, maar dat is niet echt praktisch.
Zowel jeugd als het eerste?quote:Op maandag 23 mei 2011 15:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan geeft de trainer dat aan. Al verbeteringen worden gemeld door hem.
Linkje naar team?quote:Op maandag 23 mei 2011 16:07 schreef Verbal_Kint het volgende:
Jaja, na een tijd afwezigheid (ik was helemaal gestopt), begon t weer te kriebelen. Nu als Fenster FC in de VII. Uiteraard weer def trainer. Nog geen CA
Weer iets wat mij persoonlijk weinig zegtquote:23-05-2011 Hattrick Widgets en Hattrick United
Ik ben altijd dol geweest op Hattrick-managers die hun fantasie de vrije loop laten en die zo rondom hun club een hoop leven in de brouwerij brengen. Voor mij is dit een van de mooiste dingen van Hattrick. Het brengt dit spel naar een heel nieuwe dimensie. Daarom ben ik blij dat ik kan vertellen dat we een aantal nieuwe gereedschappen voor je hebben om dit nog makkelijker te maken.
Op hattrickwidgets.org kun je een leuke verzameling widgets vinden, die je gratis kunt gebruiken op je site of blog. Deze widgets werken op de meeste platformen.
Op hattrickunited.org kun je heel gemakkelijk een eigen blog/site maken en zo alle mooie verhalen over je team en spelers delen met de rest van de Hattrickwereld. Helemaal voor niets.
Op Hattrick United vind je vanaf nu ook onze officiële blogs.
Mwoah. Dat is weer gedaan om de community weer wat meer bij HT te betrekken. Zelf zal ik er niets mee doen, maar ik denk dat veel mensen het wel leuk vinden.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Weer iets wat mij persoonlijk weinig zegtiemand die daar anders over denkt?
Nee, dat kan ik nietquote:
VERBAL!quote:Op maandag 23 mei 2011 16:07 schreef Verbal_Kint het volgende:
Jaja, na een tijd afwezigheid (ik was helemaal gestopt), begon t weer te kriebelen. Nu als Fenster FC in de VII. Uiteraard weer def trainer. Nog geen CA
Outpost! Ouwe gabberquote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 18:33 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Outpost! Ouwe gabber![]()
Alles zit d'r nog aanBij jou?
Voor de liefhebbers: teamID: 766290
linkje: http://www74.hattrick.org/Club/?TeamID=766290
quote:1. F.c Jestrovic 9 8 1 0 39 6 33 25
2. Sticky Fingaz 9 7 2 0 25 10 15 23
3. coscataem 9 5 2 2 17 10 7 17
4. les batards 9 4 2 3 10 9 1 14
5. oudenhove1 9 3 1 5 20 23 -3 10
6. de schapenkoppen 9 3 1 5 18 24 -6 10
7. FC The Freetjes 9 1 0 8 8 31 -23 3
8. The_slaughters 9 0 1 8 14 38 -24 1
ook maar even gebookmarktquote:Op maandag 23 mei 2011 18:33 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Outpost! Ouwe gabber![]()
Alles zit d'r nog aanBij jou?
Voor de liefhebbers: teamID: 766290
linkje: http://www74.hattrick.org/Club/?TeamID=766290
het is op en top gezelligheid hierquote:Op maandag 23 mei 2011 21:04 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Verdomd, wat een gezelligheidIk zal jullie ook weer eens zoeken
is toch weer mooi meegenomenquote:23-05-2011 (10/45) Je hebt Paultje verkocht en 237 150 ¤ ontvangen.
hoi, ik ben Hives. Aangenaamquote:Op maandag 23 mei 2011 18:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van gabber...
![]()
![]()
Ja gelukkig wel.Bij jou ook?
Heb je net al ff gebookmarkt.
quote:Op maandag 23 mei 2011 19:36 schreef Gijs_ het volgende:
Het gespam heeft even een tijdelijk staakt het vuren en plots komen er allemaal oude bekenden langs... zou het wat met elkaar te maken hebben?
Nee sorry dat durf ik niet... Men verteld dat je negert ben en daar ben ik bang voor....quote:Op maandag 23 mei 2011 22:19 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hoi, ik ben Hives. AangenaamVertel eens wat over jezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |