quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:49 schreef Nixx- het volgende:
* Nixx- komt ook maar weer eens hier kijken.
Netjes. Dus klassebehoud is vrijwel zeker?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:44 schreef Nixx- het volgende:
Dank je wel
Ik heb weer de weg naar boven gevonden met mijn team.
De laatste paar wedstrijden rijg ik een paar mooie overwinningen aan elkaar.
Ik ben sinds mijn laatste post hier geklommen van de 7e naar de 4e plaats.
In mijn competitie zitten de nummer 2 t/m 5 erg dicht bij elkaar.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:55 schreef sir_dalord het volgende:
[..]vk
ach, ik heb gehoord dat hives een poster van mij boven zijn bed heeft hangen, dus ik weet niet dat hij niet niet meent!
wat is id?quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
1-1 bij rust. NegWE + pleister voor m'n spits. Tegenstander speelt 4-5-1 en pakt 52% bbz (mede dankzij posWE voor een IM.
M.a.w. ben ik niet geheel kansloos, al zal scoren lastig zijn, dat geldt normaal gesproken echter ook voor hem.
331962539quote:
ja, ik was net snugger genoeg om naar je sig te kijken of je team naam/id er in stondquote:
Goed bezig!quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:03 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, ik was net snugger genoeg om naar je sig te kijken of je team naam/id er in stond
Beide verdedigingen zouden sterker moeten zijn dan de respectievelijk aanval. Daarnaast ontloopt 't balbezit elkaar niet al te veel, dan kan 't verkeren.quote:
Uiteraard, al hoop ik niet dat het zover hoeft te komen. Krijg er altijd gigantisch de zenuwen vanquote:
ja logischquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Uiteraard, al hoop ik niet dat het zover hoeft te komen. Krijg er altijd gigantisch de zenuwen van
Weet alleen niet of dat 'm alleen middenveld- of ook nog aanvals- en verdedigingsratings kost. Sowieso gunstig natuurlijkquote:79:00
Troch de druk fan de slotminuten hiene de ûnerfaren spilers fan topaanbieding.com problemen om har spulnivo fêst te hâlden.
Uitmuntend oid, dat levert geen problemen op. Vermoed dat die melding bij hem te maken had met die verwarringsmelding in minuut 79, weet dat echter niet zeker.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:45 schreef The_Hives het volgende:
verlenging. Wat is jouw organisatie skill?
dat zekerquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:46 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[.
Sowieso tof natuurlijk dat ik een verlenging heb gehaald in ronde10 en wie weet mag ik uiteindelijk nog aan 't langste eind trekken..
En dan verliezen van een oud-competitiegenoot van mequote:Op woensdag 25 mei 2011 18:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
Maar wel veel respect voor het halen van ronde 9.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |