en als ik je beloof je niet met je tanden over het asfalt te laten schrapenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee sorry dat durf ik niet... Men verteld dat je negert ben en daar ben ik bang voor....
Dan nog niet.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:27 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en als ik je beloof je niet met je tanden over het asfalt te laten schrapen
dan beloof ik de hele tijd te lachen zodat je ziet waar ik benquote:Op maandag 23 mei 2011 22:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan nog niet.Heb je gezien dat t al donker is buiten? Ik zie nooit aankomen wat jij doet dus vertrouw t voor geen meter!
Hahahaha me lachend in elkaar tremmen ja ja. Kan je wel! Jij is grote bos negert ikke is kleine blanke...quote:Op maandag 23 mei 2011 22:38 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dan beloof ik de hele tijd te lachen zodat je ziet waar ik ben
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hahahaha me lachend in elkaar tremmen ja ja. Kan je wel! Jij is grote bos negert ikke is kleine blanke...
Geef haar een kusje van me!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:51 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
ik ben weg naar schiphol. Een breezahtje halen
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:20 schreef The_Hives het volgende:
[..]we zijn bezig met een oldbies meet dus dan zoek je contact met iedereen
en blijkbaar zoeken ze dan ook even het topic op
thnx zodra ik weer ruimte heb, ben je de eerste..quote:verbalkint340 is vanaf nu een supporter van je team!
Nog welquote:
Komradskiquote:Op maandag 23 mei 2011 23:36 schreef komrad het volgende:
Verbal, hoe is het met je??
Sinds ik, zonder te spelen, weer een paar dagen meelees komen allemaal oldies langs
wetenschap is a bitch, ik heb promoveren nooit getrokken. ik heb echt respect voor AIO'squote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:23 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Komradski![]()
Gaat goed, promotie is n beetje stressen soms, maar verder ok. Met jou?
Zal ik je uitnodigen in onze league, is nog n plekje over
quote:
Heb nog 1,5-2 jr. Maar dan ws wat anders, trek dat niet veel langer denk ik. Geen ht-kriebels, bang veel tijd kwijt te zijn?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:01 schreef komrad het volgende:
[..]
wetenschap is a bitch, ik heb promoveren nooit getrokken. ik heb echt respect voor AIO's. Hoe lang heb je nog te gaan? Met mij gaat het erg goed
Hattrick ga ik niet meer aan beginnen...
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:49 schreef Nixx- het volgende:
* Nixx- komt ook maar weer eens hier kijken.
Netjes. Dus klassebehoud is vrijwel zeker?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:44 schreef Nixx- het volgende:
Dank je wel
Ik heb weer de weg naar boven gevonden met mijn team.
De laatste paar wedstrijden rijg ik een paar mooie overwinningen aan elkaar.
Ik ben sinds mijn laatste post hier geklommen van de 7e naar de 4e plaats.
In mijn competitie zitten de nummer 2 t/m 5 erg dicht bij elkaar.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |